Ohh ik dacht die dopjes, met die vormquote:Op zondag 22 januari 2006 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alleen de rubberen oordopjes? Dat zal wel lastig worden om die los te kopen.
Bel ik die morgen eerst even op om te checken.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:57 schreef eer-ik het volgende:
volgens mij heb ik die bij dixons zien hangen..
Oke, ze bestaan in ieder geval wel als sets, dat is goed, nu nog even dichter bij huis zoeken.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:00 schreef jlve het volgende:
http://www.audiocubes.com(...)70SL_EX51SP_NX1.html
Is heel aardig van je, maar die heb ik zelf ook nog, heb het al geprobeerd, maar krijg ze met geen mogelijkheid in m'n oren gepropt haha.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:37 schreef lostminds het volgende:
bij mij zaten er 3 van die setjes bij van klein naar groot
de grote heb ik nog ongebruikt liggen en kan je zo krijgen
moet je wel grote oren hebben
Als je de kleinste nodig hebt wil ik wel ruilen tegen de middelste maat.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:45 schreef marcom2 het volgende:
[..]
Is heel aardig van je, maar die heb ik zelf ook nog, heb het al geprobeerd, maar krijg ze met geen mogelijkheid in m'n oren gepropt haha.
Komt er nog een antwoord of hoe zit het? Ondankbare hond!quote:Op zondag 22 januari 2006 19:32 schreef marcom2 het volgende:
Oke dan ga ik morgen even Sony (care center) bellen, laat het weten inderdaad, had gehoopt dat iemand het zou weten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |