1)nopequote:Op donderdag 26 januari 2006 10:11 schreef Webby het volgende:
1)Start en select moet je met een pen indrukken?
2)Waar is de powerknop?
3)Als je nu in de microfoon moet blazen spuug je je schermpjes onder en beslaan ze..
4)Speaker downgrade ??
5)Goodies en tasjes en whatever die je had worden useless, omdat het allemaal niet meer past..
En sinds wanneer heeft Apple nintendo overgekocht ... we stand for innovation, not for hype, but we do imitate the Ipod to jump on their bandwagon of hypeness ...
De eerste mini hands-onquote:I played it this morning for the first time after hearing about it officially a few days ago - the picture really doesn't do it justice, the screens are as bright as an AGT Game Boy (eg. even brighter and sharper than a PSP) - it feels much nicer in your hand - and most of all it looks absolutely BEAUTIFUL - it looks sexier than a PSP, and it's significantly smaller than a current DS. The power switch is now a flick-switch on the side and the stylus goes in sideways rather than in the top. Seen two colours so far including the white. White is best. I love my company!!!!
gaat snel. Waarom dan niet nu al op lik-sang/play-asiaquote:
Someone just got sacked.quote:
Ik zie het probleem niet? Het ding ziet er toch gewoon schitterend uit?quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:11 schreef Webby het volgende:
En sinds wanneer heeft Apple nintendo overgekocht ... we stand for innovation, not for hype, but we do imitate the Ipod to jump on their bandwagon of hypeness ...
Apple & Nintendo moeten fuseren.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Tis wel een schaamteloze jatactie van het gehypte Apple-design he?.
Als er een plaats van een DS logo een Apple-logo op zou staan zou ik echt een schone onderbroek moeten halen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Tis wel een schaamteloze jatactie van het gehypte Apple-design he?.
Ik vind um ook wel mooi hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als er een plaats van een DS logo een Apple-logo op zou staan zou ik echt een schone onderbroek moeten halen.
Ik denk dat Nintendo heel goed naar Apple is aan het kijken, en niet alleen wat design betreft. Apple maakt niet de krachtigste computers of de meest uitgebreide mp3-spelers. Maar hun producten zijn zo makkelijk te bedienen en ze zien er zo mooi uit dat ze als warme broodjes verkopen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vind um ook wel mooi hoor..
Had alleen niet verwacht dat een bedrijf als Nintendo zoiets zou doen.
Wit is weer helemaal hipquote:
*Besteldquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:19 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Op play-asia kun je em pre-orderen
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-9h-49-en-70-17a2.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |