Nee, toen ging de game nog niet online toen de demo uitkwam.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan je die metroid demo trouwens online spelen?
Neequote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan je die metroid demo trouwens online spelen?
Als ik wat geld overheb ga ik het gewoon proberen. Het concept klinkt wel tof, en het ziet er lief uit,.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:49 schreef inkie1010 het volgende:
Zooo jammer het leek me echt zoo leuk
Hmm.. okay. Ik denk dat ik Castlevania wel okay vindt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verzendtijd ongeveer 6 tot 14 dagen, verzendkosten a 2 euro per game ongeveer. Doen of niet doen ligt aan jezelf, ik vind Ouendan tof, Castlevania niet.
Há! Dat klinkt goed. Nog geen ervaring met Zuiderpark, eens even kijken. Een idee over de levertijd?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:58 schreef Thomper het volgende:
Castlevania is nieuw bij (daar heb je hem weer) Zuiderpark voor 31 euro te koop, Ouendan niew bij YesAsia.com voor 35 euro. Zuiderpark is 2 euro verzenden, YesAsia gratis. Overal wel goedkoper dus.
Past het niet door de brievenbus is het 5 euro, maar ik weet niet zeker of de WiFi stick daaronder valt. Moet je even proberen, je kan het zien voordat je bestelt door het bestelproces tot halverwege te doorlopen ofzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Is het altijd 2 euro bij Zuiderpark verzendkosten?
Mischien bestel ik mn stick wel daar
Dat verschilt bij hem per game. Vaak binnen een week, maar was het niet op voorraad dan duurde het soms een maand. Misschien van te voren mailen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:00 schreef Oksel het volgende:
[..]
Há! Dat klinkt goed. Nog geen ervaring met Zuiderpark, eens even kijken. Een idee over de levertijd?
Ja maar die hebben we hier nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:02 schreef Erwtensoep het volgende:
bedoel je zo'n wifi stick? Die kun je toch bij de Dixons kopen?
50 euro? het kost hoogstens iets van 43 euro als je bij lik-sang koopt (voor dat bedrag had ik quedan binnen).quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:45 schreef Thomper het volgende:
Pokemon Trozei is geen Puzzle League/Tetris Attack; lijkt nog het meeste op Zoo Keeper. Je krijgt in ieder geval een scherm vol Pokehoofdjes, en je kan ze verticaal of horizontaal slepen. Vier op een rij = verdwijnen van hoofdjes en punten.
Hands-on preview met uitleg: http://www.ds-gamer.nl/article/2123p1.html
Edit: ik dus Roy.Dan pimp ik gelijk even de toffe Ouendan importactie voor mensen die niet via Lik-Sang etc kunnen kopen. De 50 euro die het gaat kosten (meer bestelling/minder kosten) zijn het zeker waard.
http://www.ds-gamer.nl/forum/thread.php?threadid=6019&sid=
quote:Op woensdag 25 januari 2006 06:45 schreef Tain het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
meer
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 25 januari 2006 06:45 schreef Tain het volgende:
meer
Pinball in JUNI!? Belachelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:28 schreef Thomper het volgende:
Nieuwe DS releasedata.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Hier kan menig developer nog wat van leren.quote:Op woensdag 25 januari 2006 06:45 schreef Tain het volgende:
meer
Ik haal hem vrijdagquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:35 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb Mario & Luigi 2 nog niet uitgespeeld, maar dat is de schuld van animal crossingStraks in de trein ga ik lekker verder met M&L
Hun kunnen toch geld overmaken naar jouw rekening (gratis) waarna jij het op paypal stort? kost hoogstens een paar euro voor iedereen bij elkaar.quote:
http://games.fok.nl/userreview.php?urid=8711quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:00 schreef Kill_em_all het volgende:
Wat een teringtyfusgrafkutkenker AI heeft mariokart toch eigelijkNiet meer normaal, ik ben al 3 dagen bezig om bij de 4e cup op 100cc 3 sterren te halen, maar dat is gewoon totaal onmogelijk. Je kan namelijk geen perfecte race rijden door die tering AI die totaal niet klopt. Je word echt constant neergeknald met een rood/blauw schild, de hele tijd bliksems, groene schilden die zich als roden schilden gedragen, CPU karts die je, ongeacht wat je probeert, hoe dan ook in een gat zullen beuken op rainbowroad etc
De geene die dat heeft geprogrammeerd verdient ook een nekschot. Ik had net op bowsers castle, en ik maak geen grapje, eerst een schild tegen mij aan, toen een olievlek, daarna meteen een bliksem (waardoor ik fijn van die ronde balk afval), en nog geen halve seconden later een blauw schild tegen mee aan en dat alles in nog geen 3 seconden. En nee dat gebeurt geen 1x, maar dat is zo'n beetje standaart.
meneer de fanboy die denkt dat ie geweldig isquote:
Ik krijg nooit rood schild op 2e plek. Pas als ik 3e ga rijden, maar dan loopt de nummer 1 weer te ver uit. Mss wordt het tijd voor een andere kart/character.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ga dan de hele race 2e rijden en bewaar dat rode schildIf you can't beat them, join them
momenteel Yoshiquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Met wie race je dan?
Ga met Mario racen in de Luigi stofzuiger. Of in de kraan. Of in het skelettenbakje. Daarmee lukt het mij namelijk wel gewoon. Altijd.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben volgens mij bijna op het einde van Mario & Luigi 2
Dan ben je er redelijk, heb em 2 weken geleden uitgespeeld, verwacht een comeback van iemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
btw: kloppen de getallen van deze week?
DS: 64,515 (210,177)
PSP: 38,271 (228,714)
PS2: 26,271 (146,097)
GBASP: 7,912 (35,338)
GBM: 4,653 (22,813)
GC: 4,490 (23,378)
X360: 3,616 (17,200
GBA: 236 (1,033)
Xbox: 83 (358)
Nein. Er word naar je totaaltijd gekeken, en die word behoorlijk verneukt als je steeds een schild op je kop krijgt, 2e gaan rijden werkt dus ook niet.. De rest boeit volgens mij erg weinig aangezien ik in de mirror mode enorm veel items gebruik maar toch steeds 1 ster kreeg.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:41 schreef madjacksss het volgende:
haha, dat maakt niks uit
gewoon veel slippen en zo weinig mogelijk items gebruiken, en elke keer 1e worden en dan maakt het geen flikker uit hoeveel schildjes je naar je hoofd krijgt, dan krijg je heus wel 3 sterren
Man lazer toch opquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
meneer de fanboy die denkt dat ie geweldig is
ik heb het serieus nagekeken voor de grap, maar de tijden van de CPU zijn rechtevenredig met mijn tijden. Het enige verschil is dat ik 95% van de tijd vooraan lig en dus altijd degene ben die de blauwe schilden over zich heen krijgt. Maar ook races, ik rij zonder turbo boosts, CPU rijdt zonder turbo boost, ik rij met, CPU rijdt met. Wie heeft dit geprogrammeerd.
Echt serieus, rij een prima race, echt recht voor de finish, blauw schild, rood schild, 3e. En tsja, helaas komt dit vaker dan eens voor, waardoor ik dus 3 races dik win, en pats 4e race verpest mijn prachtige sterren.
Ik zag ze op GAF, maar zolang Gamefront ze niet heeft staan wacht ik nog even.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:24 schreef knater het volgende:
[..]
Dan ben je er redelijk, heb em 2 weken geleden uitgespeeld, verwacht een comeback van iemand
klopt, ze staan ook op next-gen.bizquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag ze op GAF, maar zolang Gamefront ze niet heeft staan wacht ik nog even.
De grootste/beste DS site van NL heeft ze al wel overgenomenquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag ze op GAF, maar zolang Gamefront ze niet heeft staan wacht ik nog even.
I know, maar GF heeft een otf overzicht altijdquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:46 schreef philipnorth het volgende:
[..]
De grootste/beste DS site van NL heeft ze al wel overgenomen![]()
Als in: ik ben te lui om zelf een overzichtje te maken en wacht dus maar tot GameFront het doet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
I know, maar GF heeft een otf overzicht altijd![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:24 schreef knater het volgende:
[..]
Dan ben je er redelijk, heb em 2 weken geleden uitgespeeld, verwacht een comeback van iemand
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:39 schreef Thomper het volgende:
Titel - Platform - Aantal - Totaal
1. Brain Training 2 - NDS - 100,538 - 946,423
2. Animal Crossing: Wild World - NDS - 79,363 - 1,644,614
3. Super Mario Strikers - NGC - 74,209 - NIEUW
4. Brain Training - NDS - 48,833 - 1,370,336
5. Mario Kart DS - NDS - 37821 - 1,028,190
6. Monster Hunter Portable - PSP - 28,513 - 405,651
7. Tamagochi Connection: Corner Shop - NDS - 22,843 - 893,764
8. Resident Evil: Deadly Silence - NDS - 20,380 - NIEUW
9. Gentle Brain Training - NDS - 19,319 - 1,043,298
10. Mario & Luigi: Partners in Time - NDS - 18,669 - 279,468
Waarom mag ik tegenwoordig geen mening meer hebben waar 90% van de mensen het niet mee eens is. Ik snap het probleem niet. IK VIND DE GAME NIET GOED IN DE SINGLEPLAYER, GET OVER IT.quote:
Ik zal dat onthouden als je het weer eens niet eens bent met een reviewscorequote:Op woensdag 25 januari 2006 23:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom mag ik tegenwoordig geen mening meer hebben waar 90% van de mensen het niet mee eens is. Ik snap het probleem niet. IK VIND DE GAME NIET GOED IN DE SINGLEPLAYER, GET OVER IT.
Iemand Bleach DS in bestelling? ik wel!quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zal dat onthouden als je het weer eens niet eens bent met een reviewscore
Primaquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zal dat onthouden als je het weer eens niet eens bent met een reviewscore
quote:BREAKING: A smaller, more compact DS will soon be released in Japan.
Nintendo of Japan today on its official website unveiled a new version of their Nintendo DS handheld which has been met with remarkable success in Japan and around the world. The new Nintendo DS Lite is all but certain to continue the success of the original with its small, compact design when it is released on March 2, 2006.
The new DS Lite measures in at 133.0 x 73.9 x 21.5mm (as opposed to the originals size of 148.7 x 84.7 x 28.9mm) and will weigh in at about 218g (the original weighed 275g). The unit is currently set to retail in at about 16800 yen (around $145 USD). Advanced Media will keep you updated on this breaking story should any further details on the unit come forth, and of course we will make sure to keep you informed as to whether this will be coming overseas.
Mm, mooi iPod-likequote:Op donderdag 26 januari 2006 08:48 schreef philipnorth het volgende:
OMFG!! Redesign bekend gemaakt
[afbeelding]
bron
Nintendo JPN
[..]
Ben ik ff blij dat ik de oude nog steeds niet heb gekocht.quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:48 schreef philipnorth het volgende:
[afbeelding]
bron
Nintendo JPN
[..]
quote:Feature: 4 adjustable levels of brightness (ala PSP), thus the name "Lite"
Mooie. Alle knopjes direct van de revo controller gejat, evenals de kleur.quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:48 schreef philipnorth het volgende:
[afbeelding]
bron
Nintendo JPN
[..]
Hebbeuh!!!!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:48 schreef philipnorth het volgende:
[afbeelding]
bron
Nintendo JPN
[..]
Waarom staan er dan specs onder?quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mooie. Alle knopjes direct van de revo controller gejat, evenals de kleur.
Edit: kan iemand me uitleggen waarom de laatste keer dat ik las hierover duidelijk gezegd werd geen remake. Is dit gewoon een photoshop die Nintendo erbij plaatste ter verduidelijking dat er voorlopig geen remake komt
Nintendo zal vast geen photoshop erbij zetten omdat dat valse verwachtingen kan geven aan het publiekquote:Op donderdag 26 januari 2006 08:55 schreef Morthill het volgende:
Edit: kan iemand me uitleggen waarom de laatste keer dat ik las hierover duidelijk gezegd werd geen remake. Is dit gewoon een photoshop die Nintendo erbij plaatste ter verduidelijking dat er voorlopig geen remake komt
even mijn reply op dat nieuwsbericht op games.fok, dat verklaart wellicht t 1 en ander:quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mooie. Alle knopjes direct van de revo controller gejat, evenals de kleur.
Nintendo UK/NOE wist t gewoon ook niet(net als met de micro), of wilde/mocht niks zeggen erover.quote:Can you categorically rule out then that you'll have a DS redesign announcement at E3?
That's been rumoured, I don't know for how long, but we haven't got any plans at the moment. Nothing I know of.
Presumably it's a very real possibility further down the line, maybe in 2007 or something like that?
I mean, Micro was a surprise for us as well when that came out, so we weren't aware of that.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |