Nu ga ik hem zeker kopenquote:Op donderdag 26 januari 2006 08:48 schreef philipnorth het volgende:
OMFG!! Redesign bekend gemaakt
[afbeelding]
bron
Nintendo JPN
[..]
:|quote:color - Black / white / pink
pictochat <--> [Wi-Fi] <--> pictochat
additional function:
new games' demo/trial version D/L through Wi-Fi Connection
max 10 games demo internal storage
battery time: almost the same (power consumption is down as well as the battery size reduced)
same AC adapter and other cables etc as regular NDS
Tetris and other new (some unannounced) games will be released at NDSL launched day
Waar heb je die rumors vandaan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:54 schreef Xrenity het volgende:
DS lite rumors
[..]
:|
Beter doen ze gewoon een firmware upgrade
GAF (waar anders.)quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:17 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Waar heb je die rumors vandaan?
dunno, stond geen bron bij.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:22 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En hoe komen ze bij GAF daarbij?
[afbeelding]
oud en nieuw.![]()
Hoefde bij mijn Micro en al die games die ik van Play Asia haal ook niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Uiteraard, al denk ik dat de kans nog steeds 90% is dat je taxes betaald.
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:22 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En hoe komen ze bij GAF daarbij?
Wat dacht je van de Nintendo website. Geez!quote:
ooh, ok prima, heb ik daar geen last van hopelijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoefde bij mijn Micro en al die games die ik van Play Asia haal ook niet.
Je mag wel een mening hebben,maar dit is meer een persoonlijke ervaringquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom mag ik tegenwoordig geen mening meer hebben waar 90% van de mensen het niet mee eens is. Ik snap het probleem niet. IK VIND DE GAME NIET GOED IN DE SINGLEPLAYER, GET OVER IT.
De Multiplayer daarentegen is geweldig, lang niet meer zo gelachen als vanavond. In totaal iets van 42 races met 8 man, dan weet je het wel
Die RUMORS komen niet van de ninty wwwquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat dacht je van de Nintendo website. Geez!
Oh.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:40 schreef knater het volgende:
[..]
Die RUMORS komen niet van de ninty www![]()
Scheelt echt zo weinigquote:
Idd, het gaat puur om marketing, imago en n00bvriendelijkheid. Tis maar wat je belangrijk vindt I guess. Een handheld is voor mij geen modeaccessoire, meer iets om op te gamen, en ach, learning curves weet ik me meestal wel overheen te zetten. Vrijwel alles went, en het is niet alsof de concurrentie interfaces en games biedt die nooit fijn worden, het duurt alleen wat langer.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik denk dat Nintendo heel goed naar Apple is aan het kijken, en niet alleen wat design betreft. Apple maakt niet de krachtigste computers of de meest uitgebreide mp3-spelers. Maar hun producten zijn zo makkelijk te bedienen en ze zien er zo mooi uit dat ze als warme broodjes verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |