Ja, hij was opzich best lekker, mits ik er niet rechtstreeks naar keek.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:17 schreef furanku het volgende:
Heb je het wel gegeten?
quote:
Dat ligt aan de camera denk ik, of toch wel aan het broodje doordat al het vet erin is getrokkenquote:Op zondag 22 januari 2006 18:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is ook totaal ander brood, of ligt dat aan de camera
Dacht ik ook... Van een mooi bord kan je niet eten ofzo... Maar als ie idd lekker is, zal ik hem binnenkort ook eens "scoren", je weet toch.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:43 schreef Nosh het volgende:
Ik zie vlees, spek en kaas, op een broodje.
Goed genoeg voor mij.
Welk CS?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:17 schreef boyv het volgende:
Er is een nieuw stuk vreten in de aanbieding bij de Burger King op CS, dus ik denk laat ik dat eens uitproberen.
Maar ok, ik ben het wel gewend dat je niet die verrukkelijke burger krijgt zoals hij is afgebeeld, maar dit slaat echt alles.
Dit moet em zijn:
[afbeelding]
Dit kreeg ik:
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn inschatting: gebakken op een tijdsduur die men hanteert voor gewone patty's (ja zo heten die dingen als het goed is) terwijl dit een QP (qua dikte iig dacht ik) patty is. En dus langer had gemoeten. Even terug naar de balie, krijg je een nieuwequote:Op zondag 22 januari 2006 23:21 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
ziehier iets van de Mac..
erger dan jou ding..
was gewoonweg iets mis mee..
jah maar dit zag je al toen je dat dekseltje opendeed..quote:Op zondag 22 januari 2006 23:36 schreef NiTiN het volgende:
[..]
mijn inschatting: gebakken op een tijdsduur die men hanteert voor gewone patty's (ja zo heten die dingen als het goed is) terwijl dit een QP (qua dikte iig dacht ik) patty is. En dus langer had gemoeten. Even terug naar de balie, krijg je een nieuwe
damn ik heb ook ff een maand bij de mac gewerkt toen ik nog klein was.![]()
Jammiej, rood gehakt. Ik mag hopen dat je het niet opgegeten hebt?quote:Op zondag 22 januari 2006 23:21 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
erger dan jou ding..
heerlijk was wat er omheen zat..quote:Op zondag 22 januari 2006 23:38 schreef rashudo het volgende:
[..]
Jammiej, rood gehakt. Ik mag hopen dat je het niet opgegeten hebt?
GATVERDAMME!!!!quote:Op zondag 22 januari 2006 23:21 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
erger dan jou ding..
hij niet iddquote:Op maandag 23 januari 2006 13:06 schreef NiTiN het volgende:
nog nooit rauw vlees gezien ofzo?
Voor zo'n promo foto maken ze een plastic broodje wat niet inzakt en iets feller geverfd is dan de echte boterham die je krijgt. Een aantrekkelijk kleurtje verkoopt tenslotte goed.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:18 schreef boyv het volgende:
Dat ligt aan de camera denk ik, of toch wel aan het broodje doordat al het vet erin is getrokken
quote:Op maandag 23 januari 2006 13:21 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
resultaat foto van het einde..
nog steeds zin in die burgers bij de mac..?
ja!quote:Op maandag 23 januari 2006 13:44 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ben je al goede vriendjes met je lintworm?
Biefstuk en tartaar komen niet in contact met huid, darmen en ander orgaanspul.. gehakt wel. Dus daarom is rood gehakt een tikje gevaarlijk.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:00 schreef matthijst het volgende:
Boeie, beetje rauw vlees....
Of vreet je ook geen biefstuk en tartaar?
Ja joh?quote:Op maandag 23 januari 2006 14:08 schreef rashudo het volgende:
[..]
Biefstuk en tartaar komen niet in contact met huid, darmen en ander orgaanspul.. gehakt wel. Dus daarom is rood gehakt een tikje gevaarlijk.
Ik weet niet waar jouw gehakt van gemaakt is maar die van mij zit geen orgaanvlees, darmen of huid in. Dat zit er bij de slager, die het gehakt zelf maakt niet in, tenminste niet bij de mijnequote:Op maandag 23 januari 2006 14:08 schreef rashudo het volgende:
[..]
Biefstuk en tartaar komen niet in contact met huid, darmen en ander orgaanspul.. gehakt wel. Dus daarom is rood gehakt een tikje gevaarlijk.
Het zit er ook niet in.. maar heeft er wel contact mee gehad. Tenminste, dat dacht ik, kan het niet zo snel vinden. Wat ik wel vond is dat er vaak lintworm of salmonella in kan zitten, en dat je het daarom goed moet doorbakken.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jouw gehakt van gemaakt is maar die van mij zit geen orgaanvlees, darmen of huid in. Dat zit er bij de slager, die het gehakt zelf maakt niet in, tenminste niet bij de mijne
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |