Blijkbaar vertrouwt Locke niemand op het eiland. Ik vond het ook raar dat hij niets over Charlie's visioenen wou horen, aangezien zijn visioen en dat van Charlie erg op elkaar lijken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:36 schreef Scotix het volgende:
Mwah, aflevering ging wel!
alleen volgens mij is die lock wat van plan,
waarom verandert hij de code van de deur nou weer?
Charlie wist de (oude) code toch niet? (aangezien zijn standbeeldjes daar nu in staan)
We hebben het gezicht van zijn vader niet echt te zien gekregen en zijn moeder zal wel overleden zijn, aangezien Liam Charlie's enige familie is.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:01 schreef Trancelocator het volgende:
Volgens mij zal die Charlie wel snel het loodje leggen. Ik denk niet dat hij veel meer zal toevoegen aan de rest van het verhaal...
OMG, I don't wanna know!quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:07 schreef Symer het volgende:
We hebben het gezicht van zijn vader niet echt te zien gekregen en zijn moeder zal wel overleden zijn, aangezien Liam Charlie's enige familie is.
Daar krijgen we vast nog meer over te horen.
Ik eigenlijk ook niet, maar ja, karakterverdieping enzo.quote:
Ik denk dat het hetzelfde vliegtuigje was ja.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:23 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Was idd niet veel..
Dat vliegtuigje wat voorbij vloog in Charlie's doop-droom was dus dat drugsvliegtuigje van Eko?
Idd, normaal gesproken zorgen ze iig voor een sterke cliffhanger als er de daarop volgende week geen Lost is.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:23 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Om de ep wat interessanter te maken hadden ze misschien wat nieuw vaags -als vooruitblik- in die droom moeten stoppen..
Ik vond dat ook een zeer opvallend moment. Locke begon de laatste afleveringen een beetje saai te worden, maar hij lijkt weer interessanter te gaan worden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:40 schreef Symer het volgende:
Ik bedoel dat moment dat de camera achter Locke staat en dan om hem heen draait met een onheilspellend muziekje erachter.
Ik heb het idee dat de makers niet de richting op willen gaan idee naar het idee van goed/kwaad. Dat Locke niet echt goed of slecht is. Maar dat Locke wel symbool staat voor een bepaalde keuze, kijk, filosofie (de man is niet voor niks vernoemd naar een bekend filosoof) En dat er wel een tegenstelling gaat ontstaan/bestaat. Dat zag je al bij de aflevering "Man of Science and Man of Faith."quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:40 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dat het hetzelfde vliegtuigje was ja.
[..]
Idd, normaal gesproken zorgen ze iig voor een sterke cliffhanger als er de daarop volgende week geen Lost is.
Ik las trouwens iets over Locke op een ander forum toen ik me ineens een parallel tussen deze aflevering en afl 3 van seizoen 1 realiseerde. Ik bedoel dat moment dat de camera achter Locke staat en dan om hem heen draait met een onheilspellend muziekje erachter.
In seizoen 1 wisten we niet of Locke goed of slecht was. Hij bleek toen goed te zijn. Zou hij nu de andere kant opgaan en slecht worden?
Man of Science ;-)quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:32 schreef Chen het volgende:
Man of Sience ;-)
Op spoilerfix.com staat dat Libby een ********** **** is. Ze denken dat die sterretjes staan voor de woordenquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:43 schreef Frenkel het volgende:
Maar zou de vraag van Hurley aan Libby van: "Do I know you from somewhere" niks te betekenen hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die had volgens mij een Australisch accent. En bruin haar.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:19 schreef Scotix het volgende:
is zij dan niet de stewardess die bij de gate stond? toen Hurley zo laat was?
Libby had het er ook over dat Hurley op haar voet was gaan staan, ooit... Hurley kon dat zich niet herinneren. Ik kan me het ook niet herinneren uit voorgaande afleveringen. Zij stond dus waarschijnlijk te liegen, but why...?quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:43 schreef Frenkel het volgende:
Maar zou de vraag van Hurley aan Libby van: "Do I know you from somewhere" niks te betekenen hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |