abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34368047
Ik heb net de laatste aflevering gezien!
Ik was zwaar geshockeerd toen Mr. Friendly opeens verscheen!
De flashbacks van Jack waren inderdaad erg saai.. de rest van de aflevering vond ik wel goed, de stukjes met Sun en Jin vond ik erg leuk om te zien. Er is heel duidelijk wat veranderd in hun relatie
  maandag 23 januari 2006 @ 10:57:41 #27
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_34371339
quote:
Op maandag 23 januari 2006 03:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar de neuk komt die vandaan? .
WTF Tis een Charly ep dus weinig zou me verbazen als die weer gebruikt, maar dit lijkt er meer op alsof hij een nieuwe band moet gaan oprichten
pi_34372214
quote:
Op maandag 23 januari 2006 03:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar de neuk komt die vandaan? .
Ik denk dat het van die vage visioenen zijn van Charlie, zie ook de foto's van Hurley en Claire in die gewaden. Het eiland speelt een spelletje met Charlie dit keer, net zoals toen Jack zijn pa zag, Sawyer met dat zwijn, en Kate met dat paard.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_34372380
Het zijn Promotie foto's van de volgende aflevering.. dus charlie zal wel gebruikt hebben ofzo..
http://lost-media.com/modules.php?name=coppermine&file=thumbnails&album=875
Daar komen die fotos vandaan... niet heen gaan als je geen spoilers wil zien...!!
  maandag 23 januari 2006 @ 13:50:06 #30
75556 erkel
back from Dagestan
pi_34376392
Kate is lekker...(hele goeie tvp)
Weisst
pi_34377196
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:32 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Ik denk dat het van die vage visioenen zijn van Charlie, zie ook de foto's van Hurley en Claire in die gewaden. Het eiland speelt een spelletje met Charlie dit keer, net zoals toen Jack zijn pa zag, Sawyer met dat zwijn, en Kate met dat paard.
Ja, dat denk ik ook. Ik denk trouwens niet dat hij uiteindelijk gaat gebruiken, maar dat is een vermoeden wat ik nergens mee kan onderbouwen.
pi_34379270
quote:
Op maandag 23 januari 2006 14:15 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik ook. Ik denk trouwens niet dat hij uiteindelijk gaat gebruiken, maar dat is een vermoeden wat ik nergens mee kan onderbouwen.
Eensch is.
pi_34382177
quote:
'Lost' stars engaged?
Sunday, January 22 2006, 10:04 GMT -- by Daniel Kilkelly

Dominic Monaghan has reportedly popped the question to girlfriend and Lost co-star Evangeline Lilly.

The actor presented Evangeline, better known as Kate in the US drama, with a ring in Hawaii last week, and was delighted to receive the reply "Yes, yes, yes!"

A source told the Sunday Mirror, "They want to spend the rest of their lives together."

Monaghan, who plays Charlie Pace, is apparently planning to return home to Heaton Moor in Stockport with his new fiancée so that they can celebrate the news with his family.
Bron

tevens tvp
"The only thing I ever made in the kitchen...is a mess!"
pi_34382648
quote:
'Lost' stars engaged?
Sunday, January 22 2006, 10:04 GMT -- by Daniel Kilkelly

Dominic Monaghan has reportedly popped the question to girlfriend and Lost co-star Evangeline Lilly.

The actor presented Evangeline, better known as Kate in the US drama, with a ring in Hawaii last week, and was delighted to receive the reply "Are you using again?"

A source told the Sunday Mirror, "They want to spend the rest of their lives together."

Monaghan, who plays Charlie Pace, is apparently planning to return home to Heaton Moor in Stockport with his new fiancée so that they can celebrate the news with his family.
Bron

<enter signature>
pi_34382911
quote:
Op maandag 23 januari 2006 16:42 schreef Legally_Brunette het volgende:

[..]

Bron

tevens tvp
Leuk voor hen. Het is in ieder geval lekker praktisch.
quote:
Op maandag 23 januari 2006 16:55 schreef FremantleDockers het volgende:

[..]

Bron

pi_34383535
Nieuwe podcast

Korte samenvatting van spoilerfix.com:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar dat vetgedrukte ben ik wel heel benieuwd.
pi_34383888
Ik vond de laatste aflevering, die met de ontmoeting met de Others, de domste tot nu toe. Dat ze niet even vragen waar ze zijn, wie die baardman en kornuiten zijn, en uitleggen dat ze helemaal niet op het deel van the Others WILLEN zijn omdat ze naar huis willen!

Maar nee, Sawyer, Jack en Locke houden zich wijselijk stil en stellen zo weer een paar seizoenen aan traag plotmateriaal veilig.

Om te KOTSEN was dat.
pi_34385180
mee eens! ze hadden trouwens ook ff aan kate kunnen vragen of ze niet meer gezien of gehoort had!
pi_34386406
In het begin vond ik het ook storend alleen micheal is wel hun vriend en als mijn vriend zou zijn ontvoerd door mensen met zoveel macht, dan zou ik ook eerst mijn vriend terug willen voordat ik inhoudelijk vragen zou gaan stellen. Hoewel ik misschien toch wat eerder vriendelijk had gevraagd waar die beste micheal en walt zijn en wanneer we ze terug mogen hebben.
-
pi_34387396
Mee eens. Het hoe en waarom van het eiland was vast het laatste waar Jack op dat moment aan dacht. Ze stonden namelijk tegenover de vijand die de weg naar Michael en Walt versperde.
pi_34393545
De flashbacks van Jack waren echt mega irritant. Het wordt tijd voor meer actie!!!
  maandag 23 januari 2006 @ 23:51:37 #42
75556 erkel
back from Dagestan
pi_34398898
Jezus..het elkaar napraten is weer niet van de lucht..'bla bla jack flashbacks heel irritant', er is niks irritants aan, allemaal heel interessant en relevant. Gewoon kijken en niet zo zeiken
Weisst
pi_34414036
Ik vind de flashjacks ook niet irritant, we wisten nog niet hoe hij zijn vrouw verloor..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_34414505
Kvind die flashbacks wellis wat te langdradig maar zeker wel interessant!!
pi_34415287
ik heb nu alle afleveringen op dvd ( en internet ) gevold. Kan 1 van jullie me vertellen wanneer aflevering 12 te zien is en op welk net?
pi_34416080
Donderdagochtend 02:00 onze tijd op ABC
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:51 schreef erkel het volgende:
Jezus..het elkaar napraten is weer niet van de lucht..'bla bla jack flashbacks heel irritant', er is niks irritants aan, allemaal heel interessant en relevant. Gewoon kijken en niet zo zeiken
Ik vind Jacks verhaal ook niet irritant, maar wel een beetje overkill.
We hebben nu 5 Jack flashbacks gehad en maar 1 van Claire bijvoorbeeld.
pi_34416646
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:33 schreef MajesticZ het volgende:
ik heb nu alle afleveringen op dvd ( en internet ) gevold. Kan 1 van jullie me vertellen wanneer aflevering 12 te zien is en op welk net?
Elke woensdagavond is hij in amerika te zien dus vanaf donderdagochtend is hij te vinden op internet.
-
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:47:56 #48
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_34422731
Meer Sawyer flashbacks! En Sawyer moet a la Rambo alle others afknallen
Oh nee, misschien toch niet zo'n goed idee
opgezegd@fok.nl
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:28:16 #49
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_34424081
Hurley flashbacks zijn ook wel welkom...
Nobody likes us.We Don't Care
pi_34428904
sawyer is binnenkort aan de beurt, 8 feb.
I love it when a plan comes together !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')