Was volgens mij wel een beetje te verwachten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:33 schreef Timmai het volgende:
Echt een bagger aflevering.. Die hele verhaallijn van Charlie is oninteressant..
Bleh, ik vind haar dus echt een walgelijk karakter... Nog minder interessant dan Charliequote:Op donderdag 26 januari 2006 13:30 schreef Chen het volgende:
Dat was denk ik de bedoeling eperon.
By the way, de volgende aflevering ziet er veel belovend uit als ik kijk naar de promotial photo's.
http://lost-media.com/mod(...)l_lifeconpromo01.jpg
http://lost-media.com/mod(...)l_lifeconpromo02.jpg
http://lost-media.com/mod(...)l_lifeconpromo03.jpg
http://lost-media.com/mod(...)l_lifeconpromo04.jpg
http://lost-media.com/mod(...)l_lifeconpromo05.jpg
Blijkbaar vertrouwt Locke niemand op het eiland. Ik vond het ook raar dat hij niets over Charlie's visioenen wou horen, aangezien zijn visioen en dat van Charlie erg op elkaar lijken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:36 schreef Scotix het volgende:
Mwah, aflevering ging wel!
alleen volgens mij is die lock wat van plan,
waarom verandert hij de code van de deur nou weer?
Charlie wist de (oude) code toch niet? (aangezien zijn standbeeldjes daar nu in staan)
We hebben het gezicht van zijn vader niet echt te zien gekregen en zijn moeder zal wel overleden zijn, aangezien Liam Charlie's enige familie is.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:01 schreef Trancelocator het volgende:
Volgens mij zal die Charlie wel snel het loodje leggen. Ik denk niet dat hij veel meer zal toevoegen aan de rest van het verhaal...
OMG, I don't wanna know!quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:07 schreef Symer het volgende:
We hebben het gezicht van zijn vader niet echt te zien gekregen en zijn moeder zal wel overleden zijn, aangezien Liam Charlie's enige familie is.
Daar krijgen we vast nog meer over te horen.
Ik eigenlijk ook niet, maar ja, karakterverdieping enzo.quote:
Ik denk dat het hetzelfde vliegtuigje was ja.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:23 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Was idd niet veel..
Dat vliegtuigje wat voorbij vloog in Charlie's doop-droom was dus dat drugsvliegtuigje van Eko?
Idd, normaal gesproken zorgen ze iig voor een sterke cliffhanger als er de daarop volgende week geen Lost is.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:23 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Om de ep wat interessanter te maken hadden ze misschien wat nieuw vaags -als vooruitblik- in die droom moeten stoppen..
Ik vond dat ook een zeer opvallend moment. Locke begon de laatste afleveringen een beetje saai te worden, maar hij lijkt weer interessanter te gaan worden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:40 schreef Symer het volgende:
Ik bedoel dat moment dat de camera achter Locke staat en dan om hem heen draait met een onheilspellend muziekje erachter.
Ik heb het idee dat de makers niet de richting op willen gaan idee naar het idee van goed/kwaad. Dat Locke niet echt goed of slecht is. Maar dat Locke wel symbool staat voor een bepaalde keuze, kijk, filosofie (de man is niet voor niks vernoemd naar een bekend filosoof) En dat er wel een tegenstelling gaat ontstaan/bestaat. Dat zag je al bij de aflevering "Man of Science and Man of Faith."quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:40 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dat het hetzelfde vliegtuigje was ja.
[..]
Idd, normaal gesproken zorgen ze iig voor een sterke cliffhanger als er de daarop volgende week geen Lost is.
Ik las trouwens iets over Locke op een ander forum toen ik me ineens een parallel tussen deze aflevering en afl 3 van seizoen 1 realiseerde. Ik bedoel dat moment dat de camera achter Locke staat en dan om hem heen draait met een onheilspellend muziekje erachter.
In seizoen 1 wisten we niet of Locke goed of slecht was. Hij bleek toen goed te zijn. Zou hij nu de andere kant opgaan en slecht worden?
Man of Science ;-)quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:32 schreef Chen het volgende:
Man of Sience ;-)
Op spoilerfix.com staat dat Libby een ********** **** is. Ze denken dat die sterretjes staan voor de woordenquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:43 schreef Frenkel het volgende:
Maar zou de vraag van Hurley aan Libby van: "Do I know you from somewhere" niks te betekenen hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die had volgens mij een Australisch accent. En bruin haar.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:19 schreef Scotix het volgende:
is zij dan niet de stewardess die bij de gate stond? toen Hurley zo laat was?
Libby had het er ook over dat Hurley op haar voet was gaan staan, ooit... Hurley kon dat zich niet herinneren. Ik kan me het ook niet herinneren uit voorgaande afleveringen. Zij stond dus waarschijnlijk te liegen, but why...?quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:43 schreef Frenkel het volgende:
Maar zou de vraag van Hurley aan Libby van: "Do I know you from somewhere" niks te betekenen hebben?
Charlie vind ik sowieso al een nietszeggend karakter, dan heb ik nog liever Jack. Ik ga hem gewoon niet kijkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:25 schreef truSteh het volgende:
Echt een kut aflevering,als je hem idd niet kijkt mis je gewoon echt niks. Lijkt wel een fokking soap te worden
Zo is Lost. Je bent niet ongeduldig, Lost is traag en gebruiken cliffhangers waar pas 10 afleveringen later op terug gekomen wordt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:48 schreef Trancelocator het volgende:
Tja.... de aflevering ervoor eindigde veelbelovend met "laten we een leger trainen", maar nu ging het juist weer verder met de voortdurende strijd van Charlie tegen de drugs. Please die dude!
2 nieuwe afleveringen? Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:51 schreef Jump het volgende:
2 weken wachten nu
wel 2 afleveringen dan
Die easteregg over die skyline vind ik maar een domme verwijzingquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:23 schreef Symer het volgende:
Nogal een donkere aflevering.
Het hele kamp dat zich tegen Charlie keert en Locke die zelfs met hem op de vuist gaat.
Voor mijn gevoel was dit een hele andere afl. dan we van Lost gewend zijn, maar ik weet eigenlijk niet waarom.
De makers hebben gezegd dat we iig op 2 dingen goed moesten letten: de skyline van Londen en het visioen van Charlie met die duif.
Bij dat visioen zag ik het drugsvliegtuigje in de achtergrond neerstorten, maar in de skyline zag ik niets bijzonders. Iemand anders?
oh en de preview belooft weer heel wat voor volgende week, maar dat vertrouw ik niet meer.
Spannende titel zeg!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:20 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Episode 2.14: One Of Them Airdate: February 15, 2006
Deze zag ik op epguides.comquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:20 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Episode 2.13: The Long Con Airdate: February 8, 2006
Episode 2.14: One Of Them Airdate: February 15, 2006
Episode 2.15: Maternity Leave Airdate: February 22, 2006
Confirmed uit ABC press releases.
| 1 2 3 | 38. 2-14 214 15 Feb 06 One of Them 39. 2-15 215 15 Feb 06 Maternity Leave |
That's it!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:36 schreef Molluck het volgende:
Hurley die tegen Libby zegt "Don't I know you from somewhere?" "Other than from the flight you mean?" We weten dat Libby psychiater was en we denken (of geloven in de mogelijkheid) dat Hurley onder behandeling van een psychiater was?
misschien een verwijzing dat Charlie ook dood zal gaan aan het vliegtuig? Overdosis oid?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:36 schreef Molluck het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook niet heel veel aan deze aflevering vond, maar hij zit wel heel goed in elkaar.
Het personage Locke wordt in deze aflevering heel anders neergezet, hij komt nu minder sympathiek over. (Ik vind het trouwens vreemd dat hij die heroine nog steeds niet vernietigt maar in die kluis zet)
Hurley die tegen Libby zegt "Don't I know you from somewhere?" "Other than from the flight you mean?" We weten dat Libby psychiater was en we denken (of geloven in de mogelijkheid) dat Hurley onder behandeling van een psychiater was?
En klopt het dat in dat visioen van Charlie datzelfde vliegtuig te zien was, als in dat visioen met Boone? (Theresa falls up the stairs, Theresa falls down the stairs) Dat visioen was er om duidelijk te maken dat dat vliegtuig neer is gestort, wat uiteindelijk Boone's dood tot gevolg had.
In dit visioen lijkt die witte duif uit dat vliegtuig te komen. (Niet direct, maar die duif verschijnt nadat het vliegtuig crasht) Voor wie staat die duif symbool en wat heeft het met dat vliegtuig te maken? (Of zijn lading)
Jah, oeh, er kwam eens geen monster in de aflevering voor, en oeh, geen Walt, en oeh, geen gekut met die computer.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:48 schreef greatgonzo het volgende:
bedoel: 90% vind het ruk, en jij tof?
Ik vind Locke gans anders dorodat die Charlie neersloeg. En dan nog 3 keer goed dorogeslagen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:36 schreef Molluck het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook niet heel veel aan deze aflevering vond, maar hij zit wel heel goed in elkaar.
Het personage Locke wordt in deze aflevering heel anders neergezet, hij komt nu minder sympathiek over. (Ik vind het trouwens vreemd dat hij die heroine nog steeds niet vernietigt maar in die kluis zet)
En klopt het dat in dat visioen van Charlie datzelfde vliegtuig te zien was, als in dat visioen met Boone? (Theresa falls up the stairs, Theresa falls down the stairs) Dat visioen was er om duidelijk te maken dat dat vliegtuig neer is gestort, wat uiteindelijk Boone's dood tot gevolg had.
In dit visioen lijkt die witte duif uit dat vliegtuig te komen. (Niet direct, maar die duif verschijnt nadat het vliegtuig crasht) Voor wie staat die duif symbool en wat heeft het met dat vliegtuig te maken? (Of zijn lading)
Zou te voorspelbaar zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:51 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik vind Locke gans anders dorodat die Charlie neersloeg. En dan nog 3 keer goed dorogeslagen.
Zou Locke iets met de baby doen?
Misschien dat Locke zelf van de hero snoept? En dat die daarom doorsloeg?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:51 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik vind Locke gans anders dorodat die Charlie neersloeg. En dan nog 3 keer goed dorogeslagen.
Vond ik ook. Ik denk goed gecast.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:57 schreef Trancelocator het volgende:
Ik vond het jongetje in het begin trouwens erg goed lijken op Dominic Monaghan. Goed gecast of echt familie van hem?
dat komt omdat epguides en tv.com beide hun gegevens uit dezelfde database trekken. Op de perswebsite van ABC is geen melding van een dubbele ep die week. en once again, tv.com wordt bijgehouden door vrijwilligers, geen professionele organisatie. Gegevens daar altijd met een korrel zout...quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:27 schreef Jump het volgende:
[..]
Deze zag ik op epguides.com
[ code verwijderd ]
En dezelfde data op tv.com
De week erna 2 afleveringen, over 3 weken dus
quote:Originally aired: Wednesday February 15, 2006 on ABC
Show Stars: Josh Holloway (James "Sawyer" Ford)
Production Code: 214
Bron :quote:Originally aired: Wednesday February 15, 2006 on ABC
Production Code: 215
Episode summary coming soon
oohhh oke over heen gelezenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:48 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
hallo, wat zeg ik nou net.
dat komt omdat epguides en tv.com beide hun gegevens uit dezelfde database trekken. Op de perswebsite van ABC is geen melding van een dubbele ep die week. en once again, tv.com wordt bijgehouden door vrijwilligers, geen professionele organisatie. Gegevens daar altijd met een korrel zout...
Volgens mij is Libby geen psychiater maar sociaal- of gedragspsychologe (social/behavioural psychologist).quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:36 schreef Molluck het volgende:
Behoorlijke gatenkaas weer...quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:27 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
daar aan toevoegend, schrijver Matt Raggs postte op The Fuselage the volgende tentative list:
213 - 2/08/06
214 - 2/15/06
215 - 2/22/06
216 - 3/22/06 (arrghh, weer een maand ertussen)
217 - 3/29/06
218 - 4/05/06
219 - 4/26/06
220 - 5/03/06
221 - 5/10/06
222 - 5/17/06
223 - 5/24/06
Ik ookquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:51 schreef Jump het volgende:
[..]
Locke = topventquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:40 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ik ook
Drie slagen en mijn sympathie voor hem is weg
Gek eigenlijk hoe dat werkt.
Hij is normaal gesproken wijs en weet altijd de juiste manier van handelen te vinden.quote:
Boone, dat was ook een loser zeg. Goed bezig Locke!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:04 schreef Vitalogy het volgende:
Hij is normaal gesproken wijs en weet altijd de juiste manier van handelen te vinden.
Nu gelooft hij Charlie niet en gaat hij ook nog eens rammen.
Hij is zeker vergeten dat naar aanleiding van het handelen naar zijn eigen visioenen er ook echt iemand is doodgegaan.
Oho![]()
maar dit stukje is eigenlijk nog niet afgelopen met Charlie en z'n flashbacks volgens mij, wat normaal meestal één aflevering inneemt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:05 schreef FoXje het volgende:
Ik vond het geen slechte aflevering hoorDe flashbacks waren kort genoeg; en op het eiland gebeurde ook genoeg
Hoezo is het niet afgerond? Zijn broer gaat nu afkicken in Australië. In een vorige flashback van Charlie is hij daar al geweest, bij Liam, die dan al afgekickt is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:51 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
maar dit stukje is eigenlijk nog niet afgelopen met Charlie en z'n flashbacks volgens mij, wat normaal meestal één aflevering inneemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |