hoe heet ie ook al weer..?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:18 schreef YellowLedbetter het volgende:ja huppa maak zo'n site. Dat moet er wel audio opkomen he
Ohja, ook een tvp
simpelweg een breezah account kapen/maken..quote:Op zondag 22 januari 2006 19:20 schreef Greus het volgende:
Klinkt als 'n plan*Meldt voor 't hacker-op-fok!-team
Maar hoe vind je meer van dat soort paupertjes?
Nou, we rekruteren een boel brugklassers die ons klasgenootjes gaan verlinken want het zijn alleen brugpiepers die dat soort wannabe gehack uitvoerenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:20 schreef Greus het volgende:
Klinkt als 'n plan*Meldt voor 't hacker-op-fok!-team
Maar hoe vind je meer van dat soort paupertjes?
idd, dat is een goed plan..quote:Op zondag 22 januari 2006 19:24 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Nou, we rekruteren een boel brugklassers die ons klasgenootjes gaan verlinken want het zijn alleen brugpiepers die dat soort wannabe gehack uitvoeren
idd, ik zat dus op die school ooit..quote:Op zondag 22 januari 2006 19:27 schreef YellowLedbetter het volgende:volgens mij zien netwerkbeheerders er standaard dom uit. Bij ons op school lopen er 3 rond die de hele dag niks doen
Bij ons op school was de printaccount 'gehackt'. Wat betekendw dat we wisten was het wachtwoord was dus kon je mooi kutten zonder geblokt te worden. Maar het leuke was het wachtwoord: Grolschquote:Op zondag 22 januari 2006 19:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
idd, ik zat dus op die school ooit..
het garpige was dat hij niet eens een systeembeheerder was..
maar een biologie leraar of zo ?
en de vorige vertrok..
het is altijd lachen als hij het systeem kwa beveilingen verkloot en jij dan er snel exploits inzet en die gebruikt om andere users te jennen via remote adminzooi ,,
dan heb je nog een iets slimmere sysadmin..quote:Op zondag 22 januari 2006 19:32 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Bij ons op school was de printaccount 'gehackt'. Wat betekendw dat we wisten was het wachtwoord was dus kon je mooi kutten zonder geblokt te worden. Maar het leuke was het wachtwoord: Grolschserieus wat een lomp wachtwoord
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
dan heb je nog een iets slimmere sysadmin..
ik had toegang tot heel de servers en alle accounts alle prive mappen..
alles!
die gek belt onder de lessen.. (waren geen lessen maar vrijetijdzooi,.. die kerel kon geen les geven ..)
en loopt voor 30 min gemiddelt de les uit..
en tadaa hij meldt zich niet af of wat dan ook..
en via die PC kon je dus echt alles doen..
ik zag hetquote:Op zondag 22 januari 2006 19:42 schreef Sebasser het volgende:
hehe,
zie het gastenboek..
onze reacties zijn weg ..
fout, je wordt alleen hier gebanned (fok is hier niet daar.. of toch?)quote:Op zondag 22 januari 2006 19:44 schreef vamos1 het volgende:
[..]
ik zag hetvanmiddag al gvd..
ik denk ook dat degene die de posts hadden gedaan, op ip gebanned zijn
vooral die tubgirl
Ik ga proberen of 't nog luktquote:Op zondag 22 januari 2006 19:44 schreef vamos1 het volgende:
[..]
ik zag hetvanmiddag al gvd..
ik denk ook dat degene die de posts hadden gedaan, op ip gebanned zijn
vooral die tubgirl
Die hetero'squote:Op zondag 22 januari 2006 19:47 schreef rashudo het volgende:
Je kan veel over die jongen zeggen, maar hij is tenminste geen smerige hetero of homo, maar gewoon een normale jongen!
Niks aan de handquote:Bedankt voor je bijdrage.Je bericht is met succes toegevoegd aan het gastenboek.
Je gaat nu binnen 2 seconden automatisch terug naar het gastenboek.
Nou straf je heel 'Radio De Orca' omwille van één kansloos relnichtjequote:Op zondag 22 januari 2006 19:51 schreef Sebasser het volgende:
oh,
ik ga even het gastenboek volspammen via een proxy
als we allemaal 1 post doen,quote:Op zondag 22 januari 2006 19:51 schreef Sebasser het volgende:
doethet nog hoor meneer Fo0k !
ipd50abadb.speed.planet.nl
je bent gelogged.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |