Kurt Cobain was idd fan van de Pixies.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:26 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Zo vernieuwend is het niet om melige tekstjes te schreeuwen over simpele rifjes. Dat Kurt Cobain (die ook al niet zo vernieuwend was) er wat platen van had, doet daar niks aan.
Die komt uit Iran.quote:
Dat dus. Jammer, The Pixies zijn tof.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:14 schreef Madsen het volgende:
[quote]Op woensdag 1 juli 2009 22:37 schreef Ceased2Be het volgende:
Hell yeah, Ik+aanhang zijn er ook zekersteweten
[/quote
lucky you, ik krijg geen aanhang. niemand kent ze ...
I got a broken face.quote:Pixies brengen optreden Amsterdam uit als live-album
AMSTERDAM - De Amerikaanse band Pixies gaat het optreden dat de band op 13 oktober geeft in de Amsterdamse Heineken Music Hall uitbrengen als live-album.
De cd zal 10 minuten na afloop van het optreden verkrijgbaar zijn en ter plaatse en online verkrijgbaar zijn.
Naast het Nederlandse optreden zullen ook de shows in Londen (op 6, 7, 8 en 9 oktober) en die in Brussel (14 oktober) en Parijs (15 en 16 oktober) opgenomen en uitgebracht worden.
De Europese tour van de Pixies is op 1 oktober in Dublin van start gegaan.
Voor de duidelijkheid, ik ben dus níet in Amsterdam. Daar doelde ik juist opquote:
Oepsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:50 schreef tim. het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, ik ben dus níet in Amsterdam. Daar doelde ik juist op.
Mooi. Benieuwd naar de rest.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:28 schreef Angel-A het volgende:
Ik kom er net vandaan, het was te gek! Vooral de tweede toegift was fantastisch met als laatste nummer Gigantic.
Het voorprogramma was ook leuk. Soort nieuwe, jonge, Nirvana. Dinosaur Pile up heten ze. Beetje jammer alleen dat ze eerst nog gitaren moesten stemmen toen ze opkwamen.
Betrapt op een verkeerd getypt tongetje!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi. Benieuwd naar de rest.
En je gitaren stemmen op het podium is cool)
Is Tim naar aanleiding van een album van The Replacements ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:14 schreef tim. het volgende:
[..]
Betrapt op een verkeerd getypt tongetje!![]()
![]()
Ik wacht ook geduldig op de uitgebreide verslagen.
Neequote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is Tim naar aanleiding van een album van The Replacements ?
Deze tour is inderdaad opgezet om integraal Doolittle + b sides te spelen, maar zoals eerder gemeld speelden ze o.a. ook Gigantic (van Surfer Rosa) en als ik het me goed herinner ook nog Vamos (van Come on Pilgrim).quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:42 schreef tim. het volgende:
[..]
On-topic: Hebben Pixies echt alleen maar Doolittle-songs en b-kanten uit die tijd gespeeld?
Volgens mij was het laatste nummer Into the White (maar dat viel bijna niet meer te horen door alle mist)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:28 schreef Angel-A het volgende:
Vooral de tweede toegift was fantastisch met als laatste nummer Gigantic.
Dat was volgens mij de eerste toegift. Bij de tweede waren de zaalichten al aan en was er geen mist.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:28 schreef Olieeee het volgende:
[..]
Volgens mij was het laatste nummer Into the White (maar dat viel bijna niet meer te horen door alle mist)
Je bent toch niet te vroeg weggegaan hoop ik?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:28 schreef Olieeee het volgende:
[..]
Volgens mij was het laatste nummer Into the White (maar dat viel bijna niet meer te horen door alle mist)
Kippenvel terwijl ik dit leesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:02 schreef Wepeel2 het volgende:
Geweldig concert!Het viel me ook op dat ze toch wel met veel plezier op het podium stonden.
Kippenvel bij de eerste tonen van Debaser.
Vergis me idd in de volgorde van toegiften..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:59 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Je bent toch niet te vroeg weggegaan hoop ik?
De USB-stick is te downloaden via de nieuwsgroepen. Dus als je daar toegang tot hebt moet je even zoeken op PIXIES USB.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:19 schreef emokid het volgende:
Is de bootleg van Amsterdam ergens te downloaden voor gratis? (je leest het goed) Op de eigen site vragen ze er 10 pond voor..
Delen!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:33 schreef Angel-A het volgende:Yeah ik heb MP3's van het concert. Het klinkt echt zo goed! Een en al hoogtepunt dit concert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |