Wat een vrouwelijke opmerking zeg.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:23 schreef bonke het volgende:
Wij zijn een groepje jongeren uit Den Haag die de zieligheid van Belgen testen.
Wij doen ons voor als een jonge vrouw en dan gaan we naar een Belgisch chat kanaal om daar een Belg op te pikken om mee te nemen naar MSN. Hier aangekomen geilen wij hem een beetje op en voilį hij laat zijn pik zien.
Zie hier het zielige en lage niveau van Vieze Mannelijke Belgen.
-------------
ik weet niet wat triester is, de belgen of die snuiters die zich als vrouwelijk voor doen
eigenlijk vind ik dat laatste een tikke zieliger
Jij klikt op een site met piem0lsquote:Op zondag 22 januari 2006 16:18 schreef Blokhut het volgende:
Leuk dat de e-mail adressen van die lui erbij staan.
Om hun piemel te laten zien? Dan heb je inderdaad iets bereikt.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:33 schreef _dirkjan_ het volgende:
Je hebt pas echt iets bereikt als je belgische vrouwen zo ver krijgt![]()
Dat doet ons Belgen veel plezier.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:39 schreef carmiie het volgende:
ik ga later dus noooooit een belg trouwen![]()
Dan ben je eigenlijk ook wel een flinke flikker.quote:Wij zijn een groepje jongeren uit Den Haag die de zieligheid van Belgen testen.
Wij doen ons voor als een jonge vrouw en dan gaan we naar een Belgisch chat kanaal om daar een Belg op te pikken om mee te nemen naar MSN. Hier aangekomen geilen wij hem een beetje op en voilį hij laat zijn pik zien.
Nee sorry, heb respect voor hun..quote:Op zondag 22 januari 2006 16:53 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dan ben je eigenlijk ook wel een flinke flikker.
Dat meisje wil het toch zelfquote:Op zondag 22 januari 2006 16:57 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Nee sorry, heb respect voor hun..
Ze laten maar eens goed zien wat onze buurjongens voor praktijken uitoefenen.
Het is gewoon te ziek voor woorden.
Met Nederlanders kan je zoiets ook flikken, hoor. Maar dan moet er wel een grote zoomfunctie op de webcam zitten.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:57 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Nee sorry, heb respect voor hun..
Ze laten maar eens goed zien wat onze buurjongens voor praktijken uitoefenen.
Het is gewoon te ziek voor woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |