HEhequote:Op zondag 22 januari 2006 18:07 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Iemand heeft al een bod gedaan. Dus je raakt hem wel kwijt.![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:16 schreef stefmans het volgende:
Verwachte al een kleinere OP, viel dus tegen.![]()
Als ik geld had, had ik hem zo gekocht!quote:Op zondag 22 januari 2006 18:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
HEhenu graag nog 150-200k erbij bieden
ik laat hem voor straf niet spelen deze week
Nieuw gekocht, leuke aankoop, nu gaat een andere trainee eruitquote:Wilbert van Doesburgh (82975462)
19 jaar, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 720
Loon: 680 €/week
Eigenaar: nicker100
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk
Lieve reaktiequote:Op zondag 22 januari 2006 19:04 schreef Daemon19 het volgende:
Jammer dat ie 19 jaar is, geen conditie heeft, geen goede side-stats heeft (passen/verdedigen) en slecht in vorm is (belangrijk voor de fok!cup natuurlijk!).
Hoe duur was die? Ik neem aan dat ie niet duurder dan 35k was..
Maar verder leuke aankoop!![]()
Gekocht voor 51 ?!!quote:Op zondag 22 januari 2006 18:53 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Nieuw gekocht, leuke aankoop, nu gaat een andere trainee eruit
Ja ik ben inmiddels 3-0 gegaan.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:28 schreef Daemon19 het volgende:
Ik heb een keer gehad dat ik van 0-0, naar 0-2 achter, naar 3-2 voor ging..
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:38 schreef pekel het volgende:
WIETSE IS EEN H-E-L-D
Emmen-speler Wietse Kranenbarg ziet de doelman veel te ver uit zijn doel staan, een mooie lob van zeker 30 meter over de keeper en... GOAL! 1 - 0. De keeper pakt de bal hoofdschuddend uit het doel en trapt hem wild weg. Dit is er eentje die hij in zijn boekje mag optekenen.
Mischien heeft hij wel zo en klein irritant broertje.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:26 schreef sjakie007 het volgende:
check deze wedstrijd eens: 65264881
ik ben el sjaako, en ik had gepicten hij stelt maar een paar spelers op, maar als je kijkt naar zijn spelerslijst zie je dat iedereen te koop staat. Saillant detail is dat hij in de toto aangeeft dat ik zal verliezen van hem :S zou hij gehackt zijn ofzo (wat ook onwaarschijnlijk is aangzien hij altijd vanaf hetzelfde ip adres ingelogd heeft).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |