?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:29 schreef AirRaid het volgende:
als je maar niet denk dat ik je de over![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:33 schreef AirRaid het volgende:
als je maar niet denk dat ik je de overwinning kado doe![]()
stomme windows updates tuussendoor ook![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:39 schreef pekel het volgende:
Je hebt trouwens geluk. Wietse doet niet mee..
komradskiaanse logicaquote:Op woensdag 25 januari 2006 07:02 schreef komrad het volgende:
[..]
loon is lastig omdat ik gemerkt heb dat dat ook sterk loon gerelateerd is, nummer 2 is qua loon niet zo hoog, nummer 3 wel maar dat is ook een bijna zekerheidje wat mij betreft.
@refused, erg zuur
Zoek maar in je ledenlijst en kijk wat voor getalletje erachter staat. Als je geluk hebt is dat 1 week, maar vaak is dat meer. Dus je moet een andere topper zoeken!quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:31 schreef MacMauser het volgende:
Mijn stermiddenvelder die perse moest spelen vanwege schorsing is eruit gekickt!![]()
![]()
"De scheidsrechter toont Patriek-speler Ryan Arrol een gele kaart na een vuile overtreding op de enkels van zijn tegenstander. United moet Chris Best wisselen, want na die zware overtreding kan hij geen stap meer verzetten. Mika Luukas komt in zijn plaats"
Iemand enig idee hoe lang ik die kwijt ben? Ik kan m voor mijn topper van zondag nie missen...
Ik hoop een waardige opvolger!quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:48 schreef -J-D- het volgende:
Nominatie één voor de Koei-award is genoteerd.
was even mijn friendly aan het bekijken, wat ik dus wilde zeggen dat loon ook een sterke relatie met conditie schijnt te hebben, met name lage conditie stats hebben een grote neerwaartse invloed op het loon van de speler. Zo had pankow, die in 1 week steeg naar uitstekend def met redelijk passen een rampzalige conditie en een enorm laag loon. Daarom vind ik loon niet altijd alles zeggen, ook andere stats hebben invloed hoewel die wat lastiger te duiden is. Ga je voor standaard spelers, zonder al te veel bijstats en slecht-redelijk conditie dan zit je met een loonbenadering zeker goedquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
komradskiaanse logica![]()
vannacht naar colombia![]()
Het heeft alleen nog maar relatie tot playmaking aangezien conditie op de rest van de skills geen invloed heeft. Bron moet wel ergens te vinden zijn op hattrick zelf, maar kan het zo 1-2-3 niet vinden.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:00 schreef SuperWeber het volgende:
Volgens mij is de relatie tussen loon en conditie een tijdje geleden naar beneden aangepast. Dus die invloed is niet echt groot meer....
Mooi op tijdquote:
Lekker op tijd ik geef het nog en dag en dan is deze weer vol.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:14 schreef Cart_man het volgende:
3-1 verloren, geen blessures.
Tevens tvp...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |