Yep, we hebben alles geprobeerd. Gelukkig heeft ze vandaag nog geen krampjes gehad. En gelukkig wordt de ontlasting al wat beter, al moet ze nog wel persen. Ze is zo schattig nu. Lekker lachen en keuvelen. En kraaien van plezier. Ze vindt haar handjes erg leuk.quote:Op maandag 30 januari 2006 08:51 schreef Lishe het volgende:
Oehoe! Jordy, nog eventjes en dan ben je 1! En ik ben trots dat je al zo de kamer doorstapt hoor, een echte stoere knul ben je!![]()
Kim met krampjes...Ik hoop dat het snel overgaat Ingrid, ik neem aan dat je alle huis- tuin- en keukentips al geprobeerd hebt. Veel succes, want het is soms echt hartverscheurend.
Hee apart, voor zover ik weet mag dat gewoon, mits de baby goed hapt.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:24 schreef E.T. het volgende:
Randa, wel uitkijken dat merlijn niet onnodig ligt te sabbelen en jou als speen gebruikt.. Dat is nl. oorzaak nr. 1 voor heeeeeel vervelende tepelkloven..
Ik heb in overleg met het CB getest of ze allergisch was voor de koemelk in de voeding door over te stappen op een koemelkvrije voeding (Nutramigen). Het eczeem was toen binnen een week over. Dan weet je dus snel genoeg of het daaraan gelegen heeft. De Nutramigen of andere koemelkvrije voeding kun je vergoedt krijgen van je ziektekostenverzekeraar als het inderdaad om een allergie gaat. Hiervoor moet je een provocatie test doen. Dan geef je dus weer even gewone voeding, komt de eczeem terug dan is bewezen dat het daaraan ligt en krijg je een machtiging waarmee je de voeding vergoedt krijgt. En da's geen overbodige luxe want het is eeeerrug dure voedingquote:Op maandag 30 januari 2006 12:56 schreef Fuente het volgende:
Thnx voor de tips meiden!
Ladybos, waaraan kun je merken of je kindje kma heeft? Moet je dat ergens laten testen?
Bedankt voor de uitleg! Ik ga idd eerst de zalf enzo proberen, hopelijk blijft het dan weg. We hebben katten, ik hoop ontzettend dat ze daar uiteindelijk niet allergisch voor blijkt te zijn, lijkt me vreselijk. De HA zei wel dat ze nu te jong is om daarop te testen, weet iemand bij welke leeftijd ze daarvoor getest kan worden?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:44 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Ik heb in overleg met het CB getest of ze allergisch was voor de koemelk in de voeding door over te stappen op een koemelkvrije voeding (Nutramigen). Het eczeem was toen binnen een week over. Dan weet je dus snel genoeg of het daaraan gelegen heeft. De Nutramigen of andere koemelkvrije voeding kun je vergoedt krijgen van je ziektekostenverzekeraar als het inderdaad om een allergie gaat. Hiervoor moet je een provocatie test doen. Dan geef je dus weer even gewone voeding, komt de eczeem terug dan is bewezen dat het daaraan ligt en krijg je een machtiging waarmee je de voeding vergoedt krijgt. En da's geen overbodige luxe want het is eeeerrug dure voeding
Als ik jou waszou ik nu eerst even afwachten of de zalf helpt. Blijft de eczeem verder weg, prima. Komt het toch weer terug, dan zou ik eens overleggen met de ha of cb of je een koemelkvrije voeding mag proberen. En dan krijg je dus het bovenstaande (of het helpt niet en dan ligt het daar dus niet aan). Eczeem kan ook komen door bijvoorbeeld allergie voor huisdieren.
Merlijn mag bij mij ook haast niet sabbelen, dat heeft in het begin echt mijn tepels gekost. Nu is het zo dat als hij sabbelt hij opnieuw wordt aangelegd, althans hij mag zelf opnieuw de tepel zoeken. Het is wel de bedoeling dat hij echt zuigt en dat doet hij ook als hij krampjes heeft omdat hij echt zuigbehoefte heeft.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:24 schreef E.T. het volgende:
Randa, wel uitkijken dat merlijn niet onnodig ligt te sabbelen en jou als speen gebruikt.. Dat is nl. oorzaak nr. 1 voor heeeeeel vervelende tepelkloven..
Het gaat echt supergoed met Kim! Vandaag amper krampjes gehad en haar ontlasting is een stuk soepeler!quote:Op maandag 30 januari 2006 17:00 schreef Vicky het volgende:
Ingrid, wat fijn dat het nu beter gaat met Kim!! Hoop dat ze nu ook nog snel van haar darmkrampjes af is!
Nadat hij vanmiddag een beetje heeft geslapen ben ik nu weer met hem rond aan het lopen en werkzaamheden aan het doen, met een slapende Merlijn in de draagdoek. Hij heeft wel iets last van krampjes, maar ik zou bijna denken aan een sprongetje.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:47 schreef Randa_v het volgende:
Ik heb hier een lastige babyWilt alleen maar slapen en dus ook stoppen met huilen als hij bij mij in de draagdoek zit. Heeft Merlijn wel slim bekeken.
Ja het is vervelend, maar ik wist wel dat het zou gaan gebeuren. We wisten alleen niet rond welke leeftijd ze dat normaliter doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:19 schreef poemojn het volgende:
Wel vervelend dat ze geopereerd moet worden Igraine. Het is dus al zeker dat je dit ziekenhuis kiest? Op www.kindenziekenhuis.nl staan beoordelingen vd kindvriendelijkheid van ziekenhuizen, misschien handige achtergrondinfo alvast. (Rotterdam: Erasmus/Sophia heeft een 'smiley' voor de dagbehandeling.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |