woei julius, al zelf gaan staan, knappp!!!!
evenstar, waarom moet het dan met net gekookt water? ik maakte altijd een (afsluitbare) kan gekookt water die we gewoon lieten afkoelen, dus zodra ik de fles ermee ging maken moest het zelfs nog opgewarmd worden. maar dit was dus geen 'comfort'. en arwens gewicht is al flink zeg! ik vrees dat die kleine broekjes die ik je gestuurd heb haar niet eens meer passen of valt dat mee?
![]()
libel, fijn dat aiken 't zo goed doet op het kinderdagverblijf. en wow, 5 tanden in zo'n korte tijd!
![]()
kun je die dag in juni niet nog ruilen met een collega ofzo? ik moet ook werken op anna's verjaardag, maar neem 's ochtends denk ik wel een paar uurtjes vrij, omdat mijn ouders en m'n schoonmoeder er dan ook toevallig allemaal zijn, toch wel leuk om 't even op de dag zelf te vieren. maar 't weekend doen we 't dan nog eens 'officieel' over.
vicky, naar zeg, dat Amber weer zoveel last had van maagzuur dat je er zelfs mee naar de EHBO bent geweest. ik hoop echt dat dat snel minder wordt. en ze heeft dus erg heftig gereageerd op de prik? zielig! (ook voor jullie..!)
David al een heuse dreumes...
![]()
en Myrthe alvast een heel leuke dag gewenst morgen (de trotse oudersBos natuurlijk ook
![]()
). en nog een hele reeks 1e verjaardagen in aantocht inderdaad. ik heb het (net als Githa) eigenlijk te druk om erg bewust bezig te zijn met de ras naderende verjaardag van Anna. baal er wel van dat het me niet eens lukt om al een flink deel van de foto's ingeplakt te hebben. maar heb 't momenteel ook erg druk met tal van andere dingen dus dat zit er denk ik echt niet in.