Het was ook erg zielig!quote:Op zondag 29 januari 2006 10:40 schreef Brighteyes het volgende:
He wat naar Ingrid... Lijkt me echt moeilijk om je kleintje zo te zien.
Hoe is het verder gegaan vannacht?
Nee hoor niet echt iets aparts gegeten. Maar hij heeft er vaker last van, hopen dat het vlug overgaat. Net na mijn post heb ik hem weer aangelegd gehad en zijn we na een tijdje samen in slaap gevallen. Merlijn ligt nu lekker verder te slapen in zijn wiegje. Het makkelijkst is het gelukkig om hem gewoon aan de borst te leggen, niet dat er nog veel uitkomt maar het gaat hem ook om het zuigen. Hij heeft bij krampjes heel veel zuigbehoefte en zuigt dan zowat zijn eigen handjes eraf. Een fopspeen pakt hij niet om de zuigbehoefte op te lossen, dus dan is tiet daarna het makkelijkstquote:Op zondag 29 januari 2006 13:49 schreef E.T. het volgende:
Randa, heb je misschien iets aparts gegeten?
dan pas?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:37 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Evenstar, wij hoeven niet meer naar een kinderarts. 6 december naar het cb, voor een prikje. Kan het daar wel ff vragen. En anders bel ik de ha, of het cb wel op. Ff aanzien.
Nee hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 14:37 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ze heeft dus wel bij ons geslapen. Is dat nou af te raden? Dat ze er aan went.
Bedankt! En hopelijkquote:Op zondag 29 januari 2006 21:52 schreef Githa het volgende:
[afbeelding]de kersspeen
Beschrijving: De ideale beginnerspeen. De ronde tepelvorm is prettig en herkenbaar, daardoor wennen baby's snel.
Maar kijk HIER even voor alle soorten spenen, voor uitleg alleen even op de foto klikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |