abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 29 januari 2006 @ 14:06:03 #226
81992 Githa
pi_34579100
Arwen wat een mooie meid ben jij en die tummy foto's zijn gewoon zooooooooooo lief
pi_34580163
quote:
Op zondag 29 januari 2006 10:40 schreef Brighteyes het volgende:
He wat naar Ingrid... Lijkt me echt moeilijk om je kleintje zo te zien.
Hoe is het verder gegaan vannacht?
Het was ook erg zielig!
Gelukkig heeft ze toen de krampjes weg waren, goed geslapen. Ze is 's nachts niet meer wakker geworden. Ze heeft dus wel bij ons geslapen. Is dat nou af te raden? Dat ze er aan went. Want eerder sliep ze al ruim een week 's nachts door, in haar eigen bedje.

Ik ben ook benieuwd naar Arwen! Foto’s gaan alleen via mail?

Evenstar, wij hoeven niet meer naar een kinderarts. 6 december naar het cb, voor een prikje. Kan het daar wel ff vragen. En anders bel ik de ha, of het cb wel op. Ff aanzien.
  zondag 29 januari 2006 @ 14:43:32 #228
56471 pinquit
oh my lama!
pi_34580395
mag ik ook fotootje van arwen zien?

pinquit@planet.nl
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_34580520
mijn email voor een foto van Arwen is djeezmeis@hotmail.com
pi_34581026
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:49 schreef E.T. het volgende:
Randa, heb je misschien iets aparts gegeten?
Nee hoor niet echt iets aparts gegeten. Maar hij heeft er vaker last van, hopen dat het vlug overgaat. Net na mijn post heb ik hem weer aangelegd gehad en zijn we na een tijdje samen in slaap gevallen. Merlijn ligt nu lekker verder te slapen in zijn wiegje. Het makkelijkst is het gelukkig om hem gewoon aan de borst te leggen, niet dat er nog veel uitkomt maar het gaat hem ook om het zuigen. Hij heeft bij krampjes heel veel zuigbehoefte en zuigt dan zowat zijn eigen handjes eraf. Een fopspeen pakt hij niet om de zuigbehoefte op te lossen, dus dan is tiet daarna het makkelijkst
pi_34583018
Arwen is een mooi meissie!

Kim heeft net de fles gehad. We hadden voor haar kromme difraxfles een 3 standenspeen gehaald. Nou, dat werkt bij haar dus echt niet! Het gaat veel te snel!
Zou een speen maat S dan verstandig zijn? We hebben wel alvast en maat M opgehaald, maar die is vanaf 3 maanden. In de blije doos oid, degene die je bij Prenatal kunt ophalen, zat een klein flesje van Prenatal zelf in. Die gebruiken we nu en daarmee drinkt ze niet snel, dus gaan we die vandaag gebruiken.

Verder heeft ze lekker met papa gekeuveld en zat ze net uitgebreid tegen mij te lachen en brabbelen.
  † In Memoriam † zondag 29 januari 2006 @ 16:13:24 #232
81992 Githa
pi_34583387
Jordy heeft ook altijd een maat S gehad van de kersspeen. die 123 speen vind ik ook erg snelgaan hoor.
pi_34583707
Dat flesje van de prenatal heeft volgens mij ook een kersenspeen, is bijna hetzelfde als die van difrax. Ingrid, bij ons werken die kleine spenen ook beter.
  † In Memoriam † zondag 29 januari 2006 @ 16:34:35 #234
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34584291
quote:
Op zondag 29 januari 2006 14:37 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Evenstar, wij hoeven niet meer naar een kinderarts. 6 december naar het cb, voor een prikje. Kan het daar wel ff vragen. En anders bel ik de ha, of het cb wel op. Ff aanzien.
dan pas?
  zondag 29 januari 2006 @ 19:10:40 #235
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_34589375
Zal toch zeker wel februari zijn....

Jordy: ik vind je stoer en lief!
En die traantjes.... die komen vast nog wel Githa!
  zondag 29 januari 2006 @ 20:36:34 #236
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34592092
quote:
Op zondag 29 januari 2006 14:37 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Ze heeft dus wel bij ons geslapen. Is dat nou af te raden? Dat ze er aan went.
Nee hoor over het algemeen wennen ze op deze leeftijd nog niet zo snel aan iets. Beide kinderen liggen nog steeds bij ziek en zielig bij ons in bed (let wel, da's dus ongeveer twee keer per jaar) en daarna gaan ze zonder problemen weer over naar hun eigen bed.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  † In Memoriam † zondag 29 januari 2006 @ 20:42:02 #237
81992 Githa
pi_34592333
Als Jordy ziek is mag hij ook bij ons liggen, maar zodra hij slaapt leg ik hem in zijn eigen bedje.
Niet omdat het slecht is bij ons in bed, maar omdat Jordy in zijn eigen bedje beter doorslaapt.
  zondag 29 januari 2006 @ 20:47:15 #238
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34592577
Ja, doe ik ook vaak, afhankelijk van de mate van ziek.. Freek (bijna 4, dus die hoort hier niet ) heeft koortsstuipen, dus die heb ik dan liever naast me. Dreumes (hoort hier ook niet meer ) gaat vaak idd terug zo gauw er echt vast geslapen wordt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Leah op 30-01-2006 10:31:29 ]
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_34594182
Ja, 6 februari cb! Oeps!

Dan leggen we Kim eerst in haar eigen bedje en als ze krampen heeft, mag ze lekker bij ons.
We gaan morgen maar de speen maat S kopen, is dan denk ik het beste voor haar.
Wat is het verschil tussen een kersspeen en een gewone speen?
  † In Memoriam † zondag 29 januari 2006 @ 21:52:07 #240
81992 Githa
pi_34595352
de kersspeen

Beschrijving: De ideale beginnerspeen. De ronde tepelvorm is prettig en herkenbaar, daardoor wennen baby's snel.

Maar kijk HIER even voor alle soorten spenen, voor uitleg alleen even op de foto klikken.
pi_34601276
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:52 schreef Githa het volgende:
[afbeelding]de kersspeen

Beschrijving: De ideale beginnerspeen. De ronde tepelvorm is prettig en herkenbaar, daardoor wennen baby's snel.

Maar kijk HIER even voor alle soorten spenen, voor uitleg alleen even op de foto klikken.
Bedankt! En hopelijk
  maandag 30 januari 2006 @ 00:31:34 #242
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34601364
Jolie slaapt ook gemiddeld één nacht per maand bij mij in bed. Ik heb haar altijd bij me genomen, ze is er nooit aan gewend geraakt. Ik kan haar niet laten huilen ivm mijn buurman, dus als Jolie s nachts huilt ligt ze al binnen een minuut bij mij in bed en de volgende nacht slaapt ze weer gewoon in d'r eigen bed.
  maandag 30 januari 2006 @ 08:51:49 #243
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_34604822
Oehoe! Jordy, nog eventjes en dan ben je 1! En ik ben trots dat je al zo de kamer doorstapt hoor, een echte stoere knul ben je!

Kim met krampjes... Ik hoop dat het snel overgaat Ingrid, ik neem aan dat je alle huis- tuin- en keukentips al geprobeerd hebt. Veel succes, want het is soms echt hartverscheurend.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_34605121
Net de huisarts gebeld en we kunnen om 10:10 terecht met Sara. Ze sliep vandaag lekker uit, was om 8:30 wakker en toen ik haar uit bedje haalde was werkelijk de hele hydrofiel luier nat en bloederig. Ik heb me nog nooit zo rot gevoeld als net . Haar wangetje is erg kapot, haar oortje was vies van de prut die uit haar wangetje kwam, en op haar hoofje zitten een paar open plekjes.. Haar buikje/beentje/rugje zijn nog steeds erg droog en rood..
Ben benieuwd wat de HA kan doen..en Sara, die is gewoon haar heerlijke vrolijke zelf...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_34605136
Vandaag ga ik voor het eerst met Merlijn het openbaar vervoer in. We gaan met de bus naar Weert. Ik heb al helemaal zitten bedenken hoe ik dit nu het beste kan doen. Het is maar een 400 meter naar de bushalte hier en naar mijn ouders vanaf het station is het een 1 kilometer. Omdat ik niet weet wat voor een bus ik krijg wilde ik niet met de kinderwagen gaan, want het is maar de vraag of ik hulp krijg of niet. De maxicosi is al met Magneet mee in de auto. Ik maar besloten om Merlijn in de draagdoek te vervoeren.

Ik was eigenlijk benieuwd hoe sommigen van jullie dat gedaan hebben met een kleintje? Ik zal nog wel vaker met de bus gaan omdat ik geen ander vervoer heb. Straks ga ik ook met Merlijn naar babyzwemmen enzo, ook weer met de bus.
  maandag 30 januari 2006 @ 10:26:06 #246
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_34606421
Randa, ik heb de kinderen altijd heerlijk mee kunnen nemen in de draagzak. Dat is echt de meest ideale manier om je kinderen in de bus te vervoeren. Het is mij alleen nooit gelukt om een manier te vinden voor de periode dat ze uit de draagzak zijn en voordat ze goed genoeg zelf kunnen lopen. De bussen uit mijn regio zijn niet geschikt voor kinderwagens. Ik heb Katja en Job voor dit doel nog in de draagzak gehad tot ze ruim 1 jaar waren.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 30 januari 2006 @ 10:37:27 #247
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_34606673
Toen Noah klein was heb ik hem ook altijd in de draagzak gedaan als we met de bus gingen. Ideaal
Nu doe ik hem altijd in de buggy, dan kan ik hem in principe zelf in de bus tillen. Maar eigenlijk is er áltijd wel iemand die even helpt Toch vind ik het wel wat meer gedoe, en als het even kan probeer ik de bus nu te vermijden. Als het niet te ver weg is gaan we ook wel met de fiets.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_34608421
We zijn weer terug van de HA. Sara heeft inderdaad exceem. We krijgen hormoonzalf voor de open plekken en vette creme voor de rest van haar lijf (naam vergeten, maar mag het om 16:00 ophalen).
Hij vond het advies van het CB (gewoon smeren met vaseline, hoeft niet naar de dokter) belachelijk, maar goed, 't is gebeurt, en hopelijk wordt het nu snel beter . Verder in badje met Balneum olie en als de creme van de apotheek op is, en haar huidje ziet er beter uit, dan smeren met Balneum creme. Verder moeten we over 2 weken bellen over hoe het dan gaat.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_34608884
Wat voor draagzak hebben jullie??? Ik heb er zo eentje waarin hij voor je buik kan liggen, ideaal voor in de bus, maar daarna kostte het me binnen een km. al mijn rug nog voordat de kleine 3 maanden was!

Voor de darmkramppatiëntjes: hebben jullie al Cinababy geprobeerd? Dat zijn homeopatische druppeltjes verkrijgbaar bij apotheek of drogist. Werkte bij mijn gup wel goed en snel.

Wat zal je geschrokken zijn Fuente. Dat exceem zulke extreme wonden geeft; had Sara het opengekrapt? Gelukkig maar dat ze zelf er vrolijk onder blijft. Wat het advies van het CB betreft; op de meeste plaatsten hebben ze een nauw samenwerkingsverband met huisartsen en zullen ze hier vast nog wel wat over te horen krijgen; en terecht! Goed dat je toch gegaan bent. Hoop dat het snel beter wordt van het middeltje dat je voorgeschreven hebt gekregen.
pi_34609037
Hey Mammietje, nee Sara krabt er volgens mij niet aan (heb het d'r nooit zien doen). Op haar hoofdje heeft ze kleine wondjes, die lijken inderdaad op krabwondjes dus misschien dat ze dat in d'r slaap doet. Maar haar wangetje ligt echt open, net tijdens de fles ging het weer bloeden. Nou hopelijk slaat de zalf goed aan, ben benieuwd, en Sara blijft gewoon giebelen en lachen, dus ik hoop dat ze er echt geen last van heeft..
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')