Per vak zei je toch? Nee, grapje. Voor mij zit het er gelukkig op voor dit blok. Moet alleen nog een rapport gaan verdedigen volgende week donderdag...quote:Op zondag 22 januari 2006 16:01 schreef Skv het volgende:
Per vak een foto.
Herkansing Politieke Processen en Structuren.
Nog te gaan: Redeneren, Argumenteren en Modelleren en Staatsrecht.
Dit zin mijn aantekeningen, de HC-sheets en een samenvatting van 1 boek.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:23 schreef fallrite het volgende:
Wat een papierwerkZoveel heb ik doorgaans niet, wel dik boek van honderden bladzijden
![]()
Dit is dan ook een verkapt kijk-mij-eens-leren-die-ene-keer-dat-ik-het-wel-doe topicquote:Op zondag 22 januari 2006 16:39 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik vind het al erg genoeg dat ik moet leren... denk niet dat ik er nog eens foto's van ga maken om mezelf en jullie lamzakken te vermaken :p
RAM is kut! ben het nu aan het leren!quote:Op zondag 22 januari 2006 16:01 schreef Skv het volgende:
Zo, even een disciplinair topic.
Post hier foto's van dat je bezig bent met je tentamens te leren.
Als iedereen nou ff meedoet hieraan, ligt alle spul al klaar van de foto zodat je direct kan leren.
Ook handig, nu hoef je jezelf niet op de flikker te geven als je weer een twee hebt gehaald; je hebt er immers nu toch écht voor geleerd
Per vak een foto.
TS begint.
[afbeelding]
Herkansing Politieke Processen en Structuren.
Nog te gaan: Redeneren, Argumenteren en Modelleren en Staatsrecht.
Jah RAM zuigt echt.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:30 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
RAM is kut! ben het nu aan het leren!
dinsdag ochtend tentamen he![]()
word weer nachtwerk, hoop dat die jeurnink eens een makkelijk tentamen geeft
heb jij uitwerkingen?quote:
wat studeer je?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:42 schreef LennyKravitz het volgende:
[afbeelding]
Belastingrecht
Administratieve Organisatie
Bedrijfsadministratie
en volgende week nog een her Bedrijfsadministratie
leuk zo'n deeltijd-studie
HELP!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |