Nou ik niet hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 15:55 schreef SuperFruitig het volgende:
Waarom is het zo, dat als moeders een baby zien dat ze er spontaan 1 chromosoom erbij krijgen?
Agoe goe boe boe, JA! Agoe goe boe boe!
Doe normaal man
En zo hoort het! Godver!quote:Op zondag 22 januari 2006 16:03 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nou ik niet hoor![]()
Mijn oudste was 2 weken oud toen een vriend stiekum in z'n kamertje was geslopen (ik erachteraan natuurlijk). Hij kietelde hem onder z'n kinnetje en zei 'oetchiegoetchiegoe'.
Ik verzocht hem vriendelijk doch dringend normaal te doen tegen m'n zoon![]()
Je vetrouwde 't nietquote:Op zondag 22 januari 2006 16:03 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nou ik niet hoor![]()
Mijn oudste was 2 weken oud toen een vriend stiekum in z'n kamertje was geslopen (ik erachteraan natuurlijk). Hij kietelde hem onder z'n kinnetje en zei 'oetchiegoetchiegoe'.
Ik verzocht hem vriendelijk doch dringend normaal te doen tegen m'n zoon![]()
Ik wilde weten hoe deze vriend zou reageren, soms zijn mannen zo schattig met babietjesquote:
Ze moesten er een verbod op leggenquote:Op zondag 22 januari 2006 16:08 schreef Jentin het volgende:
Mijn moeder heeft de gewoonte om tegen baby´s van een week of twee oud te brabbelen ´Ga je het vertellen? Ja? Ga je het zo lekker vertellen he? Ja he?' Al-tijd. En dan met zo'n idioot hoog stemmetje.
Herhaaldelijke verzoeken om daarmee op te houden, hebben weinig (geen) effect gehad.
inconsequent ? jij bent volgens mij geen klein babietje meer.... ow.. toch welquote:Op zondag 22 januari 2006 16:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ze moesten er een verbod op leggen
Die kuttelg heeft nu zn hele bek vol slagroom. "Pak het fototoestel eens!" "Ja, is dat lekkere slagroom, ja, kom eens hier dat ik je gezichtje eens schoonmaak, ja pu pu pu pu pu"
Als ik mn bek vol slagroom heb moet ik me niet zo belachelijk gedragen en mn gezicht gaan wassen.
Inconsequent gezeik hier
Sick, ik al zovaak.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:02 schreef Chanandler het volgende:
Ik heb serieus nog nooit in mn hele leven een moeder dat zien doen
Die hoge stem is wetenschappelijk onderbouwd. Dan reageren babies beter.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:08 schreef Jentin het volgende:
Mijn moeder heeft de gewoonte om tegen baby´s van een week of twee oud te brabbelen ´Ga je het vertellen? Ja? Ga je het zo lekker vertellen he? Ja he?' Al-tijd. En dan met zo'n idioot hoog stemmetje.
Herhaaldelijke verzoeken om daarmee op te houden, hebben weinig (geen) effect gehad.
Baby´s misschien wel, maar ik nietquote:Op zondag 22 januari 2006 17:22 schreef wendytje het volgende:
[..]
Die hoge stem is wetenschappelijk onderbouwd. Dan reageren babies beter.
Maar verder wel normaal Nederlands praten. Dus niet "doe maar vertellen", "doe jij lopen", etc.
Of "kijk eens naar de tiktak, we moeten naar huissie met de broembroem".
ik krijg steeds meer de indruk dat dit topic op jaloezie is gebaseerd, en dat je een beetje te weinig aandacht krijgt door de aanwezigheid van een baby..quote:Op zondag 22 januari 2006 16:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Die kuttelg heeft nu zn hele bek vol slagroom. "Pak het fototoestel eens!" "Ja, is dat lekkere slagroom, ja, kom eens hier dat ik je gezichtje eens schoonmaak, ja pu pu pu pu pu"
Als ik mn bek vol slagroom heb moet ik me niet zo belachelijk gedragen en mn gezicht gaan wassen.
Inconsequent gezeik hier
Je bent gewoon jaloers!quote:Op zondag 22 januari 2006 16:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Inconsequent gezeik hier
Dat is het kut je hebt me door.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:09 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik krijg steeds meer de indruk dat dit topic op jaloezie is gebaseerd, en dat je een beetje te weinig aandacht krijgt door de aanwezigheid van een baby..
Dat is dus WEL zoquote:Op zondag 22 januari 2006 22:32 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik snap niet echt waarom dit een probleem is... Maak je eigen baby en doe het niet, maar laat mensen die het wel nodig vinden in hun waarde... Het is niet alsof die baby er achtelijker van word ofzo... Het zijn nou juist de ouders die denken dat hun baby wel enig idee heeft wat er tegen hem/haar gezegd word, die hun plank van hun hoofd moeten wrikken.
Als die baby er dan toch geen idee van heeft, waarom zou je jezelf dan als een debiel neerzetten? Voor dat kind maakt het dan toch ook geen zak uit of je (met een hoog stemmetjequote:Op zondag 22 januari 2006 22:32 schreef RedDevil085 het volgende:
Het zijn nou juist de ouders die denken dat hun baby wel enig idee heeft wat er tegen hem/haar gezegd word, die hun plank van hun hoofd moeten wrikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |