abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34345881
Waarom is het zo, dat als moeders een baby zien dat ze er spontaan 1 chromosoom erbij krijgen?

Agoe goe boe boe, JA! Agoe goe boe boe!

Doe normaal man
pi_34345956
Open er een topic over
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  zondag 22 januari 2006 @ 16:02:42 #3
124169 Chanandler
Kijk, het zit zo:
pi_34346118
Ik heb serieus nog nooit in mn hele leven een moeder dat zien doen
Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ga negers pesten, kutmongool.
pi_34346137
quote:
Op zondag 22 januari 2006 15:55 schreef SuperFruitig het volgende:
Waarom is het zo, dat als moeders een baby zien dat ze er spontaan 1 chromosoom erbij krijgen?

Agoe goe boe boe, JA! Agoe goe boe boe!

Doe normaal man
Nou ik niet hoor

Mijn oudste was 2 weken oud toen een vriend stiekum in z'n kamertje was geslopen (ik erachteraan natuurlijk). Hij kietelde hem onder z'n kinnetje en zei 'oetchiegoetchiegoe'.

Ik verzocht hem vriendelijk doch dringend normaal te doen tegen m'n zoon
pi_34346220
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:03 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Nou ik niet hoor

Mijn oudste was 2 weken oud toen een vriend stiekum in z'n kamertje was geslopen (ik erachteraan natuurlijk). Hij kietelde hem onder z'n kinnetje en zei 'oetchiegoetchiegoe'.

En zo hoort het! Godver!
pi_34346302
Mijn moeder heeft de gewoonte om tegen baby´s van een week of twee oud te brabbelen ´Ga je het vertellen? Ja? Ga je het zo lekker vertellen he? Ja he? ' Al-tijd. En dan met zo'n idioot hoog stemmetje.

Herhaaldelijke verzoeken om daarmee op te houden, hebben weinig (geen) effect gehad .
  zondag 22 januari 2006 @ 16:08:56 #7
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_34346309
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:03 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Nou ik niet hoor

Je vetrouwde 't niet
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_34346410
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:08 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Je vetrouwde 't niet
Ik wilde weten hoe deze vriend zou reageren, soms zijn mannen zo schattig met babietjes Maar ik wilde ook niet dat m'n zoon op zou groeien als een randdebiel

Ik ben so far aardig in m'n missie geslaagd

alhoewel mijn jongste zoon altijd 'sjaksie mopsie popsie poepsie woepsie' zegt tegen de kat
pi_34346431
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:08 schreef Jentin het volgende:
Mijn moeder heeft de gewoonte om tegen baby´s van een week of twee oud te brabbelen ´Ga je het vertellen? Ja? Ga je het zo lekker vertellen he? Ja he? O+' Al-tijd. En dan met zo'n idioot hoog stemmetje.

Herhaaldelijke verzoeken om daarmee op te houden, hebben weinig (geen) effect gehad :{.
Ze moesten er een verbod op leggen :r

Die kuttelg heeft nu zn hele bek vol slagroom. "Pak het fototoestel eens!" "Ja, is dat lekkere slagroom, ja, kom eens hier dat ik je gezichtje eens schoonmaak, ja pu pu pu pu pu"

:{w

Als ik mn bek vol slagroom heb moet ik me niet zo belachelijk gedragen en mn gezicht gaan wassen.

Inconsequent gezeik hier :r

[ Bericht 9% gewijzigd door Danny op 12-11-2018 16:01:01 ]
pi_34347866
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:12 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Die kuttelg heeft nu zn hele bek vol slagroom. "Pak het fototoestel eens!" "Ja, is dat lekkere slagroom, ja, kom eens hier dat ik je gezichtje eens schoonmaak, ja pu pu pu pu pu"

Als ik mn bek vol slagroom heb moet ik me niet zo belachelijk gedragen en mn gezicht gaan wassen.

inconsequent ? jij bent volgens mij geen klein babietje meer.... ow.. toch wel :W

[ Bericht 9% gewijzigd door Danny op 12-11-2018 16:01:28 ]
Superfruitig teh suck :+
pi_34348013
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:02 schreef Chanandler het volgende:
Ik heb serieus nog nooit in mn hele leven een moeder dat zien doen
Sick, ik al zovaak.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_34348749
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:08 schreef Jentin het volgende:
Mijn moeder heeft de gewoonte om tegen baby´s van een week of twee oud te brabbelen ´Ga je het vertellen? Ja? Ga je het zo lekker vertellen he? Ja he? ' Al-tijd. En dan met zo'n idioot hoog stemmetje.

Herhaaldelijke verzoeken om daarmee op te houden, hebben weinig (geen) effect gehad .
Die hoge stem is wetenschappelijk onderbouwd. Dan reageren babies beter.
Maar verder wel normaal Nederlands praten. Dus niet "doe maar vertellen", "doe jij lopen", etc.
Of "kijk eens naar de tiktak, we moeten naar huissie met de broembroem".
uit een aspergernest
pi_34348825
Brabbelen
Natuurlijk maakt je kindje allerlei grappige geluidjes. Daar is hij zichzelf echter nog niet van bewust. Pas rond de twee maanden ontdekt jouw kleintje zijn stem. Vanaf drie maanden beginnen baby's te brabbelen. Je kindje probeert je met dat gebrabbel trouwens niet echt iets duidelijk te maken. Het gaat hem meer om het contact dat hij met je heeft. Baby’s vinden het vaak geweldig om reactie te krijgen op het geluid dat hij voortbrengt. Als hij een geluidje maakt, wacht hij tot er iets terugkomt. Hierdoor wordt het gestimuleerd om nog meer te brabbelen en zal het ermee gaan experimenteren waardoor het steeds meer verschillende klanken ontdekt. Het is gebleken dat de meeste baby’s een hoge stem prettiger vinden dan een lage stem. Gebruik dus eens verschillende toonhoogten en kijk hoe je baby daarop reageert. Als je zingt, gaat je stem vaak automatisch wat omhoog. Zingen met je kindje heeft dan ook een gunstig effect op zijn taalontwikkeling. Herhaal ook heel veel, baby's hersenen zijn heel gevoelig voor vaak terugkerende dingen. Als het mogelijk is, maak dan elke dag een halfuurtje vrij waarin je alleen met je baby speelt, praat en zingt. Kies hiervoor een rustige plek uit, want baby's zijn gemakkelijk afgeleid.Bovendien kan je kindje in een rustige omgeving veel beter experimenteren met de verschillende klanken die hij voortbrengt.

http://www.babybox.nl/artikel.php?artikel=332
uit een aspergernest
pi_34348879
uit een aspergernest
pi_34349063
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:22 schreef wendytje het volgende:

[..]

Die hoge stem is wetenschappelijk onderbouwd. Dan reageren babies beter.
Maar verder wel normaal Nederlands praten. Dus niet "doe maar vertellen", "doe jij lopen", etc.
Of "kijk eens naar de tiktak, we moeten naar huissie met de broembroem".
Baby´s misschien wel, maar ik niet .
Los daarvan: een kind van een paar weken vertelt uberhaupt niks, dat pruttelt hooguit een speekseloverschot naar buiten. Dat is wat me vooral stoort aan die actie. De absolute stomheid.

Overigens krijg ik ook jeuk van ouders die hun kinderen een 'bambam met haglie' geven, in plaats van een 'boterham met hagelslag' .
pi_34349281
daar let ik niet op hoor
  zondag 22 januari 2006 @ 21:09:38 #17
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34357355
quote:

[..]

ik krijg steeds meer de indruk dat dit topic op jaloezie is gebaseerd, en dat je een beetje te weinig aandacht krijgt door de aanwezigheid van een baby..

[ Bericht 8% gewijzigd door Danny op 12-11-2018 16:01:47 ]
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zondag 22 januari 2006 @ 21:39:07 #18
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_34358765
Niet iedereen doet zo gek hoor, ik heb 't iig geval nooit gedaan.

Ik heb wél erg genoten toen een buurvrouw op straat kweelde * waar issie dan, waar issie dan * en haar man die zich eraan ergerde keihard zei : * in de buggy heb je je bril niet op dan !? *
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_34358846
quote:

[..]

Je bent gewoon jaloers! :Y

[ Bericht 10% gewijzigd door Danny op 12-11-2018 16:02:24 ]
pi_34359162
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:09 schreef buzzer het volgende:

[..]

ik krijg steeds meer de indruk dat dit topic op jaloezie is gebaseerd, en dat je een beetje te weinig aandacht krijgt door de aanwezigheid van een baby..
Dat is het kut je hebt me door.
  zondag 22 januari 2006 @ 22:32:45 #21
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_34360974
Ik snap niet echt waarom dit een probleem is... Maak je eigen baby en doe het niet, maar laat mensen die het wel nodig vinden in hun waarde... Het is niet alsof die baby er achtelijker van word ofzo... Het zijn nou juist de ouders die denken dat hun baby wel enig idee heeft wat er tegen hem/haar gezegd word, die hun plank van hun hoofd moeten wrikken.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_34361052
quote:
Op zondag 22 januari 2006 22:32 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik snap niet echt waarom dit een probleem is... Maak je eigen baby en doe het niet, maar laat mensen die het wel nodig vinden in hun waarde... Het is niet alsof die baby er achtelijker van word ofzo... Het zijn nou juist de ouders die denken dat hun baby wel enig idee heeft wat er tegen hem/haar gezegd word, die hun plank van hun hoofd moeten wrikken.
Dat is dus WEL zo
  zondag 22 januari 2006 @ 22:38:02 #23
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_34361221
kinderen zijn hardnekkige soa's
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
pi_34361352
quote:
Op zondag 22 januari 2006 22:32 schreef RedDevil085 het volgende:
Het zijn nou juist de ouders die denken dat hun baby wel enig idee heeft wat er tegen hem/haar gezegd word, die hun plank van hun hoofd moeten wrikken.
Als die baby er dan toch geen idee van heeft, waarom zou je jezelf dan als een debiel neerzetten? Voor dat kind maakt het dan toch ook geen zak uit of je (met een hoog stemmetje ) een normale Nederlandse zin tegen 'm uitkraamt, of een warrig fantasietaaltje.
pi_34366488
Woesie woesie woe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')