abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34384387
quote:
Op maandag 23 januari 2006 16:48 schreef NAF_NAF het volgende:
Trouwens check ook de trailer op de website.
Deze is in windows High:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)51122-vuurzee-hi.asf

Let vooral op rond 01:45, voordat het beeld zwart wordt met de tekst binnenkort.
(het gebruik maken van de pauze knop kan hierbij helpen om het beeld even wat beter in je op te nemen )

Ik weet niet of als ik een comment hierover maak het een spoiler wordt, dus daarom zeg ik er maar verder niks over.
Jezus. Dan moet je wel heel snel kijken.

Ik heb het vertraagd afgespeeld en dan nog zie ik het niet.
pi_34384439
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_34384632
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:35 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

ARghhh onverdragelijk, zo'n wit stukje tekst dat je niet mag lezen!!!
Ja, is toch maar hoe je het zelf wilt beleven.
Zoveel zegt het ook weer niet, maarja ...
Ik ben een meisje!
pi_34384659
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:44 schreef MrBean het volgende:

[..]

Jezus. Dan moet je wel heel snel kijken.

Ik heb het vertraagd afgespeeld en dan nog zie ik het niet.
Hmm druk gewoon rond 1:45, 1:46, 1:47 op de pauzeknop.
Je krijgt dan echt wel een indruk van wat er gebeurd.
Ik ben een meisje!
pi_34385100
Hm, ik zit nu de eerste aflevering te bekijken en het is inderdaad wel raar dat Peer op een gegeven moment zo bij de kade geparkeerd voor zich uit zit te kijken. Hij is toch al laat, want op zijn werk werd hij al gebeld... beetje raar moment om dan even na te gaan denken in een geparkeerde auto.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_34385265
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:10 schreef NAF_NAF het volgende:

Over die smsjes gesproken, er stond: Sander heeft het niet gedaan.
WAT heeft Sander niet gedaan?
Om nog preciezer te zijn stond er: "Sanders was het niet".
Dat kan dus nog ruimer geïnterpreteerd worden Dus misschien gaat het niet over iets wat hij heeft gedaan, maar iets heel anders, bijvoorbeeld datgene dat Deniz aan Sander wilde vertellen een paar afleveringen terug.

Volgens mij kan de aanvaller van Sander Ferdi niet zijn, aan het postuur en de lengte te zien dan...
pi_34385457
Ook raar dat Sander de hele tijd die flashbacks heeft van hem en Yasmin en dan nog snel twee pillen neemt... volgens mij heeft hij in totaal vier pillen genomen, het lijkt mij ook dat je daar, zeker in combinatie, wel meer van merkt dan dat je in slaap valt, maar goed... volgens mij WAS er dus ook al iets aan de hand tussen hem en Yasmin.

En inderdaad dat gedoe onder die douche...

*kijkt verder*
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_34386158
En Peer ook zoek in de laatste minuut.... en inderdaad Yasmin zo overstuur in dezelfde tijd als dat Peer zo vaag doet.

Ja er is toch wel iets met Peer... kan ook dat hij haar iets heeft aangedaan maar dat een ander daar misbruik van heeft gemaakt toen ze wegliep.
pi_34386260
Waarom nam Sander eigenlijk die pillen?
pi_34386447
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:52 schreef NAF_NAF het volgende:

[..]

Hmm druk gewoon rond 1:45, 1:46, 1:47 op de pauzeknop.
Je krijgt dan echt wel een indruk van wat er gebeurd.
Heb je dit zelf gevonden?
pi_34386725
Dat vraag ik me ook af, van Sander en die pillen. Hij nam ze ook volgens mij niet om ze een keer uit te proberen, ik kreeg echt de indruk dat hij ze al veel vaker had genomen. Anders neem je er toch niet meteen vier! (Twee in de spreekkamer en twee op straat).

Ik zie dat fragment ook echt niet in de trailer, het gaat veel te snel.
pi_34386814
Ik zie geen auto en ik zie ook geen sluik haar. Wel die blauwe jas en een vage schim wat lijkt op Yasmine.
pi_34389284
Wow misschien is mijn kwaliteit dan echt goed OF ik had geluk dat ik precies op de juiste plekken stopte om dit te zien.

Ik wilde ff screenshotje maken maar die site van VARA is te druk

DAMNNN ik bedacht me net, dat gevecht op het strand in die trailer is gewoon dat tussen Yasmin en Sander. OMG ik ben echt dom geweest, sorry mensen ...

[ Bericht 24% gewijzigd door NAF_NAF op 23-01-2006 20:47:45 ]
Ik ben een meisje!
pi_34393276
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:43 schreef MrBean het volgende:
Waarom nam Sander eigenlijk die pillen?
Dat weten we nog niet, geloof ik. Kristel schijnt in ieder geval te denken dat het kwam omdat hij de tips van internet kreeg, om een avond met saaie volwassenen door te komen, ofzo.
pi_34393823
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:37 schreef Noorman het volgende:

[..]

Dat weten we nog niet, geloof ik. Kristel schijnt in ieder geval te denken dat het kwam omdat hij de tips van internet kreeg, om een avond met saaie volwassenen door te komen, ofzo.
Ik weet wel zeker dat hij t deed om het spannend te maken.
In aflevering 1 belde hij met Deniz. Hij was toen aan het varen.
Hij zei dat het niet saai zou worden, maar dat Deniz nog te jong ervoor was.
Deniz vroeg wat dan wat dan, maar Sander had al opgehangen.

Hij wilde dus een beetje trippen.
Ik ben een meisje!
pi_34394122
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:50 schreef NAF_NAF het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat hij t deed om het spannend te maken.
In aflevering 1 belde hij met Deniz. Hij was toen aan het varen.
Hij zei dat het niet saai zou worden, maar dat Deniz nog te jong ervoor was.
Deniz vroeg wat dan wat dan, maar Sander had al opgehangen.

Hij wilde dus een beetje trippen.
Hé, dat wist ik niet eens meer, bedankt!
pi_34394315
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:58 schreef Noorman het volgende:

[..]

Hé, dat wist ik niet eens meer, bedankt!
Geen dank, ik heb gister die aflevering effe goed doorgekeken
Ik ben een meisje!
pi_34397301
Ja, ik denk dus ook dat Peer er meer van weet...
.
Ze hebben in de 1ste twee afleveringen vrij duidelijke hints gegeven, maar omdat je als kijker toen nog heel erg bezig was met het verhaal snappen en de personages leren kennen is het velen vast niet opgevallen. Daarbij is Peer in de latere afleveringen meer en meer als de 'good guy' neergezet, ook omdat hij het losgeld leverde voor Yasmin... Trouwens wel grappig, waarom zou hij het losgeld uitlenen aan Osman voor de zogenaamde ontvoerder van Yasmin, terwijl ie toen zelf al geweten moet hebben dat Yasmin helemaal niet ontvoerd was??? Hij weet namelijk zelf namelijk als beste waar Yasmin is en wat er met haar gebeurd is. Waarschijnlijk heeft hij dit gedaan om een goed alibi te hebben voor de politie.
pi_34398449
Ik werd er net op geattendeerd door een vriend dat er voor de loods waar het filmpje is opgenomen een rode Porshe 944 stond. Dit was in aflevering 5. In aflevering 1 staat er ook een rode Porsche voor de deur bij Lido tijdens Osmans feestje. Die Porsche was toch van Sergie? Dus hij was dan dus a op het feest of in de buurt van het feest. Check aflevering 1@23:20 en aflevering 5@29:39.

[ Bericht 9% gewijzigd door Jed1Gam op 24-01-2006 09:16:41 ]
pi_34399624
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:09 schreef Genverbrander het volgende:
Ja, ik denk dus ook dat Peer er meer van weet...
[afbeelding].
Ze hebben in de 1ste twee afleveringen ...
Ja, precies.
Als hij achter de organisatie zit kan t ook zijn dat hij zijn geld weer gewoon terug heeft.
Ik ben een meisje!
pi_34399661
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:40 schreef Jed1Gam het volgende:
Semi spoiler>opmerkelijke gebeurtenis in de eerdere aflevering.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn reactie op deze spoiler:
SPOILER
pi_34399662
quote:
SPOILER
Tja. Misschien komt dat ook wel omdat de omroep geld wilde uitsparen, door hem 2x te gebruiken.
pi_34399701
quote:
SPOILER
Ik denk niet echt dat het een spoiler is, is meer opmerking over een waarneming in de eerste en vijfde aflevering.

In ieder geval you're friend is damn right!
Van wie zal hij zijn ???

Als ze hem twee keer hebben gebruikt is het wel slordig.
Die gast van die auto had toch connecties met Sergi, hij wist toch niet meer waar hij was ofzo. Wie weet nog in welke aflevering dit was?

[ Bericht 6% gewijzigd door NAF_NAF op 24-01-2006 00:42:37 ]
Ik ben een meisje!
pi_34404524
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 00:15 schreef MrBean het volgende:

[..]

Tja. Misschien komt dat ook wel omdat de omroep geld wilde uitsparen, door hem 2x te gebruiken.
Zou ook kunnen natuurlijk.
pi_34404549
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 09:15 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Zou ook kunnen natuurlijk.
Ik denk ook dat het niet zoveel hoeft te zeggen. Maar het zou wel vet zijn, dat zou betekenen dat de serie tot in de details verzorgd is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')