Bedanktquote:
ik wil ook geen spoilers weten, op de aankomende week na [de "tvgids info zeg maar" ]quote:Op maandag 23 januari 2006 10:34 schreef Genverbrander het volgende:
Bedankt![]()
Ik ben echt een neuroot in dit soort dingen, wil zo min mogelijk weten (terwijl ik aan de andere kant brand van nieuwsgierigheid en ik niets liever zou doen dan alle spoilers lezen).
dank... ik zag net dat ik 'n logootje vergeten ben; gelukkig is Vuurzee niet zo van de weblogjesquote:Fantastische OP trouwens!![]()
Dit zit ook nog steeds in mn achterhoofd.. Ook leek hij helemaal NIET geschokt te zijn toen Marcel hem het Youngbitches filmpje liet zien. Hij bleef erg kalm en gedroeg zich een beetje awkward.. Kan ook aan zn acteerprestaties hebben gelegen, maar ik geloofde het niet dat ie echt geschokt was.quote:Op maandag 23 januari 2006 02:28 schreef NAF_NAF het volgende:
Peer werd gebeld door Kristel. Ze zei iets van ".. meneer stipt op tijd komt te laat ...". Je zag Peer daarna snel een handdoek in een halfvolle plastic zak stoppen. Hij ging naar de auto en het volgende moment stond hij stil bij een kade en keek hij zwaar denkend voor zich uit. Toen hij uiteindelijk thuiskwam had hij ook nog even zijn pak bij de stomerij opgehaald.
Ze stond onder de douche.. het lijkt wel alsof ze zich zo vies voelt en zich wil schoonwassen. Als ze tegen Josje zegt 'Pijn in mn buik' kijkt ze ook naar beneden. Zwanger? Ongesteld? ... Ze voelt zich iig vies. Zou het iets met Peer te maken kunnen hebben?quote:Yasmin zegt tegen haar moeder dat ze zich niet lekker voelt, ze heeft buikpijn. Het lijkt hier een beetje alsof ze gewoon snel iets verzint om haar verdriet te verbergen. Als ze uiteindelijk op het feest komt begroet ze haar vader en verder praat ze met niemand. Ze kijkt heel wantrouwend om haar heen, alsof ze ergens bang voor was. Ferdi zegt tegen zijn vriendin dat hij denkt dat Yasmin en ouders nog steeds ruzie hebben.
Misschien is er iets aan de hand (geweest) tussen Peer en Yasmin toen Yasmin bij de Ovens werkte?quote:Peer kijkt echt heel weird naar Yasmin, maar ja dat kan ook aan mij liggen.
quote:Dat Yasmin eerst zo verliefd lachte naar Sander en het nu opeens wilt uitmaken, is wel heel verdacht. Het lijkt nu echt op een smoes om hem op dat moment van zich af te schudden.
Ik denk nog steeds dat Peer dat filmpje als eerste ontdekt heeft, Yasmin hiermee geconfronteerd heeft en haar gechanteerd heeft door middel van sex in ruil voor het verzwijgen van het bestaan van het filmpje.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:47 schreef Tiim het volgende:
Misschien is er iets aan de hand (geweest) tussen Peer en Yasmin toen Yasmin bij de Ovens werkte?
[..]
Naf_Naf, weet jij dat?quote:Op maandag 23 januari 2006 10:18 schreef Genverbrander het volgende:
Maareh... waar zit die scene met die handdoek precies? Welke aflevering en hoeveelste minuut (ongeveer)?
Ik denk dat we deze persoon wel moeten kennen.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:54 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
![]()
Wie zou dat dan kunnen zijn? De hand was te zien voordat Yasmin verdween, dus ik denk niet dat het Yasmin was. Of ze had al bedacht dat ze zich daar kon schuil houden en was haar schuilplaats alvast aan het inrichten...
Wat wil je verklaren met de opmerking dat het huwelijk tussen Peer en Kristel niet echt goed was?quote:Op maandag 23 januari 2006 10:18 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Zeer verdacht!!!!
[..]
Inderdaad ook heel verdacht!!!
Maar vergeet niet dat dat huwelijk tussen Peer en Kristel al niet echt goed was.
Maareh... waar zit die scene met die handdoek precies? Welke aflevering en hoeveelste minuut (ongeveer)?
Precies, hij leek mij ook niet geschokt. Volgens mij zat hij op zijn werk nog een keer naar dat filmpje te kijken, maar dat was wel nadat het hem was verteld.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:47 schreef Tiim het volgende:
[..]
Dit zit ook nog steeds in mn achterhoofd.. Ook leek hij helemaal NIET geschokt te zijn toen Marcel hem het Youngbitches filmpje liet zien. Hij bleef erg kalm en gedroeg zich een beetje awkward.. Kan ook aan zn acteerprestaties hebben gelegen, maar ik geloofde het niet dat ie echt geschokt was.
[..]
Ze stond onder de douche.. het lijkt wel alsof ze zich zo vies voelt en zich wil schoonwassen. Als ze tegen Josje zegt 'Pijn in mn buik' kijkt ze ook naar beneden. Zwanger? Ongesteld? ... Ze voelt zich iig vies. Zou het iets met Peer te maken kunnen hebben?
[..]
Misschien is er iets aan de hand (geweest) tussen Peer en Yasmin toen Yasmin bij de Ovens werkte?
[..].
Zijn dochter en Merel spelen er ook in mee.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:11 schreef Hihat het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat Peer dat filmpje als eerste ontdekt heeft, Yasmin hiermee geconfronteerd heeft en haar gechanteerd heeft door middel van sex in ruil voor het verzwijgen van het bestaan van het filmpje.
Verklaart ook waarom Yasmin twijfelde over haar relatie met Sander. Ze was wel degelijk verliefd op hem, maar wilde niet (langer meer) in de nabijheid van Peer zijn.
Bij Sander blijven zou dan betekenen dat Peer haar schoonvader zou blijven.
Trouwens, Yasmin werkte toch ook bij Peer? Kan ook dat handdoekje verklaren?
Op het moment dat hij op de hoogte wordt gesteld van dat filmpje lijkt hij heel lauw te reageren.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:25 schreef Angeles het volgende:
Maar kan het niet gewoon zijn dat Peer heel koeltjes is over alles?
Als hij dat filmpje al eerder had ontdekt dan lijkt het mij dat hij zich vooral bekommert om Sonja die in dat filmpje speelt, en niet zozeer om Yasmin. Hoewel zij wel meer te verbergen heeft en dus meer chantabel is. Maar ik vind hem sowieso een koele. Met alles.
Het lijkt mij toch ook raar dat hij er gewoon Sander voor laat opdraaien.
Maar wat vinden jullie van het idee dat Ferdi het filmpje heeft gezien en Yasmin bedreigt en dat Deniz haar verborgen houdt om haar te beschermen?
Dat werd duidelijk toen Josje aan Kristel vertelde van het geld dat vermoedelijk door Yasmin gestolen was. Josje had het erover dat ze bijverdiende als Personal Assistant (of een andere functie) van Peer bij de Ovens. Je zag daar ook beelden van.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:57 schreef NAF_NAF het volgende:
Hoe weet je dat Yasmin bij de Ovens werkte? Dit is dus echt volledig langs mij heen gegaan.
Dat lijkt me een beetje onwaarschijnlijk. Ook dat hij dan zou toelaten dat zijn eigen dochter erin zou meespelen.. Toch is die Peer niet te vertrouwen, ik denk in de richting van misbruik van Yasmin (een mogelijke motief van Yasmin om te verdwijnen), maar heeft verder niets met de verdwijning zelf te maken. Hij offert zelfs zn geld op aan zijn beste vriend Ozman..quote:Aan de andere kant. Peer had geld op allemaal verschillende banken. Het was iets van ¤70.000 wat hij leende aan Osman. Dan vraag ik me echt af hoe hij aan zoveel geld komt en hoeveel hij nog meer heeft. Het zou mij echt niks verbazen als hij straks het brein achter YOUNGBITCHES.TV is.
Hmm..hij weet niks van het filmpje, maar hij weet iig wel IETS wat niemand weet (en wat hij aan Sander bij het boothuis wilde vertellen voordat Merel er ineens stond)quote:Op maandag 23 januari 2006 15:10 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ferdi achter de verdwijning van Yasmin zit. Volgens mij weet hij nog niks van dat filmpje. Dat leid ik af van zijn gedrag en hoe hij over Yasmin praat.
Deniz houdt haar niet verborgen anders zou hij niet zo gek doen over die smsjes.
1. Merel in zee gegooidquote:Over die smsjes gesproken, er stond: Sander heeft het niet gedaan.
WAT heeft Sander niet gedaan?
Toch denk ik wel dat Ferdi indirect iets met Sergi te maken zal blijken te hebben. En als Ferdi van het filmpje had geweten, kun je er donder op zeggen dat Josje het óók had geweten, en dan had ze niet dat "Yasmin is een nét meisje"-gedoe kunnen volhouden.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:10 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Op het moment dat hij op de hoogte wordt gesteld van dat filmpje lijkt hij heel lauw te reageren.
Hij weet ervan af en confronteerd Sonja hier helemaal niet mee !!
Dat is wel een beetje gek toch?
Hij weet dat Sander onschuldig is, die zal dus ook nergens op kunnen worden gepakt.
Die paar nachtjes in de cel, daar komt hij wel overheen.
Ik denk niet dat Ferdi achter de verdwijning van Yasmin zit. Volgens mij weet hij nog niks van dat filmpje. Dat leid ik af van zijn gedrag en hoe hij over Yasmin praat.
Deniz houdt haar niet verborgen anders zou hij niet zo gek doen over die smsjes.
Over die smsjes gesproken, er stond: Sander heeft het niet gedaan.
Welke personen hebben er zeker niks mee te maken?
Ik heb de trailer expres nooit gekeken, omdat ik van anderen heb gehoord dat hier onwijs veel spoilers in worden gegeven.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:48 schreef NAF_NAF het volgende:
Trouwens check ook de trailer op de website.
Deze is in windows High:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)51122-vuurzee-hi.asf
Let vooral op rond 01:45, voordat het beeld zwart wordt met de tekst binnenkort.
(het gebruik maken van de pauze knop kan hierbij helpen om het beeld even wat beter in je op te nemen)
Ik weet niet of als ik een comment hierover maak het een spoiler wordt, dus daarom zeg ik er maar verder niks over.
Ja, zie hier: http://omroep.vara.nl/tvradiointernet_overzicht.jsp?maintopic=424&subtopic=249877&direction=downquote:Op maandag 23 januari 2006 16:31 schreef Angeles het volgende:
Misschien ga ik ook nog maar eens aflevering 1 terugkijken... het zou best kunnen. Toen wist je natuurlijk nog niks dus dan viel het niet op. Alleen was de versie die ik toen op internet heb bekeken wel heel slecht, kijken jullie gewoon op de VARA-site of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een meisje!
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:13 schreef NAF_NAF het volgende:
Okay hierzo dus dat stukje uit de trailer, maar dan in spoiler:ARghhh onverdragelijk, zo'n wit stukje tekst dat je niet mag lezen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus. Dan moet je wel heel snel kijken.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:48 schreef NAF_NAF het volgende:
Trouwens check ook de trailer op de website.
Deze is in windows High:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)51122-vuurzee-hi.asf
Let vooral op rond 01:45, voordat het beeld zwart wordt met de tekst binnenkort.
(het gebruik maken van de pauze knop kan hierbij helpen om het beeld even wat beter in je op te nemen)
Ik weet niet of als ik een comment hierover maak het een spoiler wordt, dus daarom zeg ik er maar verder niks over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, is toch maar hoe je het zelf wilt beleven.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:35 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
ARghhh onverdragelijk, zo'n wit stukje tekst dat je niet mag lezen!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm druk gewoon rond 1:45, 1:46, 1:47 op de pauzeknop.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:44 schreef MrBean het volgende:
[..]
Jezus. Dan moet je wel heel snel kijken.
Ik heb het vertraagd afgespeeld en dan nog zie ik het niet.
Om nog preciezer te zijn stond er: "Sanders was het niet".quote:Op maandag 23 januari 2006 15:10 schreef NAF_NAF het volgende:
Over die smsjes gesproken, er stond: Sander heeft het niet gedaan.
Heb je dit zelf gevonden?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:52 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Hmm druk gewoon rond 1:45, 1:46, 1:47 op de pauzeknop.
Je krijgt dan echt wel een indruk van wat er gebeurd.
Dat weten we nog niet, geloof ik. Kristel schijnt in ieder geval te denken dat het kwam omdat hij de tips van internet kreeg, om een avond met saaie volwassenen door te komen, ofzo.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:43 schreef MrBean het volgende:
Waarom nam Sander eigenlijk die pillen?
Ik weet wel zeker dat hij t deed om het spannend te maken.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:37 schreef Noorman het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet, geloof ik. Kristel schijnt in ieder geval te denken dat het kwam omdat hij de tips van internet kreeg, om een avond met saaie volwassenen door te komen, ofzo.
Hé, dat wist ik niet eens meer, bedankt!quote:Op maandag 23 januari 2006 21:50 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat hij t deed om het spannend te maken.
In aflevering 1 belde hij met Deniz. Hij was toen aan het varen.
Hij zei dat het niet saai zou worden, maar dat Deniz nog te jong ervoor was.
Deniz vroeg wat dan wat dan, maar Sander had al opgehangen.
Hij wilde dus een beetje trippen.
Geen dank, ik heb gister die aflevering effe goed doorgekekenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:58 schreef Noorman het volgende:
[..]
Hé, dat wist ik niet eens meer, bedankt!![]()
Ja, precies.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:09 schreef Genverbrander het volgende:
Ja, ik denk dus ook dat Peer er meer van weet...
[afbeelding].
Ze hebben in de 1ste twee afleveringen ...
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:40 schreef Jed1Gam het volgende:
Semi spoiler>opmerkelijke gebeurtenis in de eerdere aflevering.Mijn reactie op deze spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Semi spoiler>opmerkelijke gebeurtenis in de eerdere aflevering.Tja. Misschien komt dat ook wel omdat de omroep geld wilde uitsparen, door hem 2x te gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Semi spoiler>opmerkelijke gebeurtenis in de eerdere aflevering.Ik denk niet echt dat het een spoiler is, is meer opmerking over een waarneming in de eerste en vijfde aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In ieder geval you're friend is damn right!
Van wie zal hij zijn ???
Als ze hem twee keer hebben gebruikt is het wel slordig.
Die gast van die auto had toch connecties met Sergi, hij wist toch niet meer waar hij was ofzo. Wie weet nog in welke aflevering dit was?
[ Bericht 6% gewijzigd door NAF_NAF op 24-01-2006 00:42:37 ]Ik ben een meisje!
Zou ook kunnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:15 schreef MrBean het volgende:
[..]
Tja. Misschien komt dat ook wel omdat de omroep geld wilde uitsparen, door hem 2x te gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |