abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34370788
quote:
Op maandag 23 januari 2006 10:32 schreef babette21 het volgende:

[..]

oké
Bedankt

Ik ben echt een neuroot in dit soort dingen, wil zo min mogelijk weten (terwijl ik aan de andere kant brand van nieuwsgierigheid en ik niets liever zou doen dan alle spoilers lezen ).

Fantastische OP trouwens!
  maandag 23 januari 2006 @ 10:39:04 #52
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_34370893
quote:
Op maandag 23 januari 2006 10:34 schreef Genverbrander het volgende:
Bedankt
Ik ben echt een neuroot in dit soort dingen, wil zo min mogelijk weten (terwijl ik aan de andere kant brand van nieuwsgierigheid en ik niets liever zou doen dan alle spoilers lezen ).
ik wil ook geen spoilers weten, op de aankomende week na [de "tvgids info zeg maar" ]
en ik wordt zó moe van al die spoilers hier [waar ik wel makkelijk overheen lees, maar toch]
voornaamste reden nu was, dat men straks "in spoiler" gaat antwoorden en ik dan weer niet weet of ik 't nu wel of niet kan gaan lezen
quote:
Fantastische OP trouwens!
dank... ik zag net dat ik 'n logootje vergeten ben; gelukkig is Vuurzee niet zo van de weblogjes
  maandag 23 januari 2006 @ 10:46:09 #53
28132 g0zer
nog steeds!
pi_34371047
tvp
pi_34371065
quote:
Op maandag 23 januari 2006 02:28 schreef NAF_NAF het volgende:
Peer werd gebeld door Kristel. Ze zei iets van ".. meneer stipt op tijd komt te laat ...". Je zag Peer daarna snel een handdoek in een halfvolle plastic zak stoppen. Hij ging naar de auto en het volgende moment stond hij stil bij een kade en keek hij zwaar denkend voor zich uit. Toen hij uiteindelijk thuiskwam had hij ook nog even zijn pak bij de stomerij opgehaald.
Dit zit ook nog steeds in mn achterhoofd.. Ook leek hij helemaal NIET geschokt te zijn toen Marcel hem het Youngbitches filmpje liet zien. Hij bleef erg kalm en gedroeg zich een beetje awkward.. Kan ook aan zn acteerprestaties hebben gelegen, maar ik geloofde het niet dat ie echt geschokt was.
quote:
Yasmin zegt tegen haar moeder dat ze zich niet lekker voelt, ze heeft buikpijn. Het lijkt hier een beetje alsof ze gewoon snel iets verzint om haar verdriet te verbergen. Als ze uiteindelijk op het feest komt begroet ze haar vader en verder praat ze met niemand. Ze kijkt heel wantrouwend om haar heen, alsof ze ergens bang voor was. Ferdi zegt tegen zijn vriendin dat hij denkt dat Yasmin en ouders nog steeds ruzie hebben.
Ze stond onder de douche.. het lijkt wel alsof ze zich zo vies voelt en zich wil schoonwassen. Als ze tegen Josje zegt 'Pijn in mn buik' kijkt ze ook naar beneden. Zwanger? Ongesteld? ... Ze voelt zich iig vies. Zou het iets met Peer te maken kunnen hebben?
quote:
Peer kijkt echt heel weird naar Yasmin, maar ja dat kan ook aan mij liggen.
Misschien is er iets aan de hand (geweest) tussen Peer en Yasmin toen Yasmin bij de Ovens werkte?
quote:
Dat Yasmin eerst zo verliefd lachte naar Sander en het nu opeens wilt uitmaken, is wel heel verdacht. Het lijkt nu echt op een smoes om hem op dat moment van zich af te schudden.
.
  maandag 23 januari 2006 @ 11:11:32 #55
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_34371681
quote:
Op maandag 23 januari 2006 10:47 schreef Tiim het volgende:

Misschien is er iets aan de hand (geweest) tussen Peer en Yasmin toen Yasmin bij de Ovens werkte?
[..]
Ik denk nog steeds dat Peer dat filmpje als eerste ontdekt heeft, Yasmin hiermee geconfronteerd heeft en haar gechanteerd heeft door middel van sex in ruil voor het verzwijgen van het bestaan van het filmpje.
Verklaart ook waarom Yasmin twijfelde over haar relatie met Sander. Ze was wel degelijk verliefd op hem, maar wilde niet (langer meer) in de nabijheid van Peer zijn.
Bij Sander blijven zou dan betekenen dat Peer haar schoonvader zou blijven.

Trouwens, Yasmin werkte toch ook bij Peer? Kan ook dat handdoekje verklaren?
Een pauw is een kip die in bloei staat
  maandag 23 januari 2006 @ 12:13:19 #56
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_34373488
vanavond maar ff de uitzending van zaterdag terugkijken !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_34377440
quote:
Op maandag 23 januari 2006 10:18 schreef Genverbrander het volgende:

Maareh... waar zit die scene met die handdoek precies? Welke aflevering en hoeveelste minuut (ongeveer)?
Naf_Naf, weet jij dat?
pi_34377553
Maar kan het niet gewoon zijn dat Peer heel koeltjes is over alles?

Als hij dat filmpje al eerder had ontdekt dan lijkt het mij dat hij zich vooral bekommert om Sonja die in dat filmpje speelt, en niet zozeer om Yasmin. Hoewel zij wel meer te verbergen heeft en dus meer chantabel is. Maar ik vind hem sowieso een koele. Met alles.

Het lijkt mij toch ook raar dat hij er gewoon Sander voor laat opdraaien.

Maar wat vinden jullie van het idee dat Ferdi het filmpje heeft gezien en Yasmin bedreigt en dat Deniz haar verborgen houdt om haar te beschermen?
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_34378519
quote:
Op maandag 23 januari 2006 09:54 schreef bladibladibla het volgende:

[..]

Wie zou dat dan kunnen zijn? De hand was te zien voordat Yasmin verdween, dus ik denk niet dat het Yasmin was. Of ze had al bedacht dat ze zich daar kon schuil houden en was haar schuilplaats alvast aan het inrichten...
Ik denk dat we deze persoon wel moeten kennen.
Het lijkt me een beetje raar als het opeens iemand is die helemaal nog niet te zien is geweest.

en

Ahahaha, ze was vast aan het inrichten OF ze waren daar net bezig geweest.
Lekker dicht bij school!
quote:
Op maandag 23 januari 2006 10:18 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Zeer verdacht!!!!
[..]

Inderdaad ook heel verdacht!!!

Maar vergeet niet dat dat huwelijk tussen Peer en Kristel al niet echt goed was.

Maareh... waar zit die scene met die handdoek precies? Welke aflevering en hoeveelste minuut (ongeveer)?
Wat wil je verklaren met de opmerking dat het huwelijk tussen Peer en Kristel niet echt goed was?
1) Daarom stottert hij en geeft hij zo antwoord
2) Daarom gaat hij vreemd

EN

Om precies te zijn is het aflevering 1 moet je even spoelen naar 09:04.
Als je daarna even doorspoelt naar minuut 14:52 dan zie je Peer kijken naar het water.
Wat zit hem dwars????
quote:
Op maandag 23 januari 2006 10:47 schreef Tiim het volgende:

[..]

Dit zit ook nog steeds in mn achterhoofd.. Ook leek hij helemaal NIET geschokt te zijn toen Marcel hem het Youngbitches filmpje liet zien. Hij bleef erg kalm en gedroeg zich een beetje awkward.. Kan ook aan zn acteerprestaties hebben gelegen, maar ik geloofde het niet dat ie echt geschokt was.
[..]

Ze stond onder de douche.. het lijkt wel alsof ze zich zo vies voelt en zich wil schoonwassen. Als ze tegen Josje zegt 'Pijn in mn buik' kijkt ze ook naar beneden. Zwanger? Ongesteld? ... Ze voelt zich iig vies. Zou het iets met Peer te maken kunnen hebben?
[..]

[..]

.
Precies, hij leek mij ook niet geschokt. Volgens mij zat hij op zijn werk nog een keer naar dat filmpje te kijken, maar dat was wel nadat het hem was verteld.
Maar toch

Ja, helemaal met jou eens. Ze was iig ergens echt heel bang over.

Hoe weet je dat Yasmin bij de Ovens werkte? Dit is dus echt volledig langs mij heen gegaan.

Het kwam iig op mij over dat Peer met iets zat en dat Yasmin met iets zat.
Voor de rest is iedereen gewoon vrolijk bezig met het feest.
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:11 schreef Hihat het volgende:

[..]

Ik denk nog steeds dat Peer dat filmpje als eerste ontdekt heeft, Yasmin hiermee geconfronteerd heeft en haar gechanteerd heeft door middel van sex in ruil voor het verzwijgen van het bestaan van het filmpje.
Verklaart ook waarom Yasmin twijfelde over haar relatie met Sander. Ze was wel degelijk verliefd op hem, maar wilde niet (langer meer) in de nabijheid van Peer zijn.
Bij Sander blijven zou dan betekenen dat Peer haar schoonvader zou blijven.

Trouwens, Yasmin werkte toch ook bij Peer? Kan ook dat handdoekje verklaren?
Zijn dochter en Merel spelen er ook in mee.
Yasmin lijkt dan nog het meest beinvloedbaar. Hij zou haar er makkelijk mee geconfronteerd hebben en dan vragen van en ja wat gaan we hieraan doen.

Aan de andere kant.
Peer had geld op allemaal verschillende banken. Het was iets van ¤70.000 wat hij leende aan Osman.
Dan vraag ik me echt af hoe hij aan zoveel geld komt en hoeveel hij nog meer heeft.
Het zou mij echt niks verbazen als hij straks het brein achter YOUNGBITCHES.TV is.
Ik ben een meisje!
pi_34378934
quote:
Op maandag 23 januari 2006 14:25 schreef Angeles het volgende:
Maar kan het niet gewoon zijn dat Peer heel koeltjes is over alles?

Als hij dat filmpje al eerder had ontdekt dan lijkt het mij dat hij zich vooral bekommert om Sonja die in dat filmpje speelt, en niet zozeer om Yasmin. Hoewel zij wel meer te verbergen heeft en dus meer chantabel is. Maar ik vind hem sowieso een koele. Met alles.

Het lijkt mij toch ook raar dat hij er gewoon Sander voor laat opdraaien.

Maar wat vinden jullie van het idee dat Ferdi het filmpje heeft gezien en Yasmin bedreigt en dat Deniz haar verborgen houdt om haar te beschermen?
Op het moment dat hij op de hoogte wordt gesteld van dat filmpje lijkt hij heel lauw te reageren.
Hij weet ervan af en confronteerd Sonja hier helemaal niet mee !!
Dat is wel een beetje gek toch?

Hij weet dat Sander onschuldig is, die zal dus ook nergens op kunnen worden gepakt.
Die paar nachtjes in de cel, daar komt hij wel overheen.

Ik denk niet dat Ferdi achter de verdwijning van Yasmin zit. Volgens mij weet hij nog niks van dat filmpje. Dat leid ik af van zijn gedrag en hoe hij over Yasmin praat.
Deniz houdt haar niet verborgen anders zou hij niet zo gek doen over die smsjes.

Over die smsjes gesproken, er stond: Sander heeft het niet gedaan.
WAT heeft Sander niet gedaan?

Welke personen hebben er zeker niks mee te maken?
Ik ben een meisje!
pi_34379800
Personen die er zeker niet achterzitten:

Osman
Sonja
Kristel
Rinus
Marcel
Lysette

Iemand mee oneens, of aanvullingen?

Josje vind ik ook een twijfelgeval, ik denk ook niet dat die erachter zit, die heeft niet echt een motief en ze is natuurlijk ook naar die paragnost geweest. Al vind ik haar wel een vreemd type in veel opzichten.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_34379944
Sander - duidelijk toch, hij heeft het niet gedaan (stond in sms)
Deniz - hij is een soort messenger.
Ferdi - heeft in ieder geval niks met Yasmin gedaan
Josje - helemaal de weg kwijt
Ik ben een meisje!
pi_34379972
quote:
Op maandag 23 januari 2006 14:57 schreef NAF_NAF het volgende:

Hoe weet je dat Yasmin bij de Ovens werkte? Dit is dus echt volledig langs mij heen gegaan.
Dat werd duidelijk toen Josje aan Kristel vertelde van het geld dat vermoedelijk door Yasmin gestolen was. Josje had het erover dat ze bijverdiende als Personal Assistant (of een andere functie) van Peer bij de Ovens. Je zag daar ook beelden van.
quote:
Aan de andere kant. Peer had geld op allemaal verschillende banken. Het was iets van ¤70.000 wat hij leende aan Osman. Dan vraag ik me echt af hoe hij aan zoveel geld komt en hoeveel hij nog meer heeft. Het zou mij echt niks verbazen als hij straks het brein achter YOUNGBITCHES.TV is.
Dat lijkt me een beetje onwaarschijnlijk. Ook dat hij dan zou toelaten dat zijn eigen dochter erin zou meespelen.. Toch is die Peer niet te vertrouwen, ik denk in de richting van misbruik van Yasmin (een mogelijke motief van Yasmin om te verdwijnen), maar heeft verder niets met de verdwijning zelf te maken. Hij offert zelfs zn geld op aan zijn beste vriend Ozman..
pi_34380111
Peer en Kristel hebben gewoon simpel geld zat, zij is huisarts en hij een of andere hoge piet bij de hoogovens. Ik denk niet dat hij achter Youngbitches zit. Precies zoals Tim al zegt, dan zou hij vast zijn eigen dochter niet laten meespelen.

Op de een of andere manier lijkt het mij nog steeds sterk dat Peer erachter zit. Hij komt op mij gewoon over als een koelbloedige kwibus, verder niet, ik kan geen motief voor hem bedenken.
pi_34380280
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:10 schreef NAF_NAF het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Ferdi achter de verdwijning van Yasmin zit. Volgens mij weet hij nog niks van dat filmpje. Dat leid ik af van zijn gedrag en hoe hij over Yasmin praat.
Deniz houdt haar niet verborgen anders zou hij niet zo gek doen over die smsjes.
Hmm..hij weet niks van het filmpje, maar hij weet iig wel IETS wat niemand weet (en wat hij aan Sander bij het boothuis wilde vertellen voordat Merel er ineens stond)

Ik heb toch een sterk vermoeden dat die broers wel degelijk meer weten. Ferdi heeft nooit actief meegezocht naar Yasmin en heeft zich nooit uitgelaten over hoe erg het wel niet is. Hij blijft emotioneel gezien een beetje op een afstand van zn hele familie. Dat is raar. Bovendien, die zoen van Ferdi en Josje was hoogst opmerkelijk.. Er klopt iets niet aan die Ferdi
quote:
1. Merel in zee gegooid
Of 2. Yasmin laten verdwijnen
Iemand meer suggesties?
pi_34380354
Het is op zich al opmerkelijk dat iemand Deniz daarover bericht. Dat is dan toch iemand die geen open kaart speelt met de politie en er dus belang bij heeft dat de zaak onopgelost blijft, maar toch wel een kat-en-muisspelletje speelt door te smsen met Deniz...

Of het was Sander zelf in een wanhopige poging om zijn onschuld te bewijzen, maar dat lijkt me ook raar, zo zit Sander niet echt in elkaar.
pi_34381092
quote:

[..]

Op het moment dat hij op de hoogte wordt gesteld van dat filmpje lijkt hij heel lauw te reageren.
Hij weet ervan af en confronteerd Sonja hier helemaal niet mee !!
Dat is wel een beetje gek toch?

Hij weet dat Sander onschuldig is, die zal dus ook nergens op kunnen worden gepakt.
Die paar nachtjes in de cel, daar komt hij wel overheen.

Welke personen hebben er zeker niks mee te maken?
Toch denk ik wel dat Ferdi indirect iets met Sergi te maken zal blijken te hebben. En als Ferdi van het filmpje had geweten, kun je er donder op zeggen dat Josje het óók had geweten, en dan had ze niet dat "Yasmin is een nét meisje"-gedoe kunnen volhouden.
pi_34381284
Inderdaad is het overduidelijk dat Peer erachter zit als je aflevering 1 goed terug kijkt. Ik zal niet alles zeggen maar in die aflevering zitten overal hints verstopt. Let bijvoorbeeld op Yasmin als Peer aan het speechen is op het feestje van Osman. En ook de laatste minuut, daarin is het wel heel duidelijk he.
pi_34381799
Misschien ga ik ook nog maar eens aflevering 1 terugkijken... het zou best kunnen. Toen wist je natuurlijk nog niks dus dan viel het niet op. Alleen was de versie die ik toen op internet heb bekeken wel heel slecht, kijken jullie gewoon op de VARA-site of zo?
pi_34382380
Trouwens check ook de trailer op de website.
Deze is in windows High:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)51122-vuurzee-hi.asf

Let vooral op rond 01:45, voordat het beeld zwart wordt met de tekst binnenkort.
(het gebruik maken van de pauze knop kan hierbij helpen om het beeld even wat beter in je op te nemen )

Ik weet niet of als ik een comment hierover maak het een spoiler wordt, dus daarom zeg ik er maar verder niks over.
Ik ben een meisje!
pi_34383053
quote:
Op maandag 23 januari 2006 16:48 schreef NAF_NAF het volgende:
Deze is in windows High:

Let vooral op rond 01:45, voordat het beeld zwart wordt met de tekst binnenkort.
(het gebruik maken van de pauze knop kan hierbij helpen om het beeld even wat beter in je op te nemen )

Ik weet niet of als ik een comment hierover maak het een spoiler wordt, dus daarom zeg ik er maar verder niks over.
Ik heb de trailer expres nooit gekeken, omdat ik van anderen heb gehoord dat hier onwijs veel spoilers in worden gegeven. Prettig dus dat je het niet hebt verteld.
pi_34383092
quote:
Op maandag 23 januari 2006 16:31 schreef Angeles het volgende:
Misschien ga ik ook nog maar eens aflevering 1 terugkijken... het zou best kunnen. Toen wist je natuurlijk nog niks dus dan viel het niet op. Alleen was de versie die ik toen op internet heb bekeken wel heel slecht, kijken jullie gewoon op de VARA-site of zo?
Ja, zie hier: http://omroep.vara.nl/tvradiointernet_overzicht.jsp?maintopic=424&subtopic=249877&direction=down

Je kunt de kwaliteit zelf kiezen.
pi_34383125
Kan je het ook niet als spoiler neerzetten?

Ik heb de trailer net bekeken maar het is echt k*tkwaliteit bij mij, dus ik zie niet goed wat er gebeurt.

Als anderen dat niet willen dan probeer ik wel of ik op de andere pc kan kijken.
pi_34383307
Okay hierzo dus dat stukje uit de trailer, maar dan in spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een meisje!
pi_34384063
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:13 schreef NAF_NAF het volgende:
Okay hierzo dus dat stukje uit de trailer, maar dan in spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ARghhh onverdragelijk, zo'n wit stukje tekst dat je niet mag lezen!!!
pi_34384387
quote:
Op maandag 23 januari 2006 16:48 schreef NAF_NAF het volgende:
Deze is in windows High:

Jezus. Dan moet je wel heel snel kijken.

Ik heb het vertraagd afgespeeld en dan nog zie ik het niet.
pi_34384439
SPOILER
pi_34384632
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:35 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

ARghhh onverdragelijk, zo'n wit stukje tekst dat je niet mag lezen!!!
Ja, is toch maar hoe je het zelf wilt beleven.
Zoveel zegt het ook weer niet, maarja ...
Ik ben een meisje!
pi_34384659
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:44 schreef MrBean het volgende:

[..]

Jezus. Dan moet je wel heel snel kijken.

Ik heb het vertraagd afgespeeld en dan nog zie ik het niet.
Hmm druk gewoon rond 1:45, 1:46, 1:47 op de pauzeknop.
Je krijgt dan echt wel een indruk van wat er gebeurd.
Ik ben een meisje!
pi_34385100
Hm, ik zit nu de eerste aflevering te bekijken en het is inderdaad wel raar dat Peer op een gegeven moment zo bij de kade geparkeerd voor zich uit zit te kijken. Hij is toch al laat, want op zijn werk werd hij al gebeld... beetje raar moment om dan even na te gaan denken in een geparkeerde auto.
pi_34385265
quote:

Om nog preciezer te zijn stond er: "Sanders was het niet".
Dat kan dus nog ruimer geïnterpreteerd worden Dus misschien gaat het niet over iets wat hij heeft gedaan, maar iets heel anders, bijvoorbeeld datgene dat Deniz aan Sander wilde vertellen een paar afleveringen terug.

Volgens mij kan de aanvaller van Sander Ferdi niet zijn, aan het postuur en de lengte te zien dan...
pi_34385457
Ook raar dat Sander de hele tijd die flashbacks heeft van hem en Yasmin en dan nog snel twee pillen neemt... volgens mij heeft hij in totaal vier pillen genomen, het lijkt mij ook dat je daar, zeker in combinatie, wel meer van merkt dan dat je in slaap valt, maar goed... volgens mij WAS er dus ook al iets aan de hand tussen hem en Yasmin.

En inderdaad dat gedoe onder die douche...

*kijkt verder*
pi_34386158
En Peer ook zoek in de laatste minuut.... en inderdaad Yasmin zo overstuur in dezelfde tijd als dat Peer zo vaag doet.

Ja er is toch wel iets met Peer... kan ook dat hij haar iets heeft aangedaan maar dat een ander daar misbruik van heeft gemaakt toen ze wegliep.
pi_34386260
Waarom nam Sander eigenlijk die pillen?
pi_34386447
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:52 schreef NAF_NAF het volgende:

[..]

Hmm druk gewoon rond 1:45, 1:46, 1:47 op de pauzeknop.
Je krijgt dan echt wel een indruk van wat er gebeurd.
Heb je dit zelf gevonden?
pi_34386725
Dat vraag ik me ook af, van Sander en die pillen. Hij nam ze ook volgens mij niet om ze een keer uit te proberen, ik kreeg echt de indruk dat hij ze al veel vaker had genomen. Anders neem je er toch niet meteen vier! (Twee in de spreekkamer en twee op straat).

Ik zie dat fragment ook echt niet in de trailer, het gaat veel te snel.
pi_34386814
Ik zie geen auto en ik zie ook geen sluik haar. Wel die blauwe jas en een vage schim wat lijkt op Yasmine.
pi_34389284
Wow misschien is mijn kwaliteit dan echt goed OF ik had geluk dat ik precies op de juiste plekken stopte om dit te zien.

Ik wilde ff screenshotje maken maar die site van VARA is te druk

DAMNNN ik bedacht me net, dat gevecht op het strand in die trailer is gewoon dat tussen Yasmin en Sander. OMG ik ben echt dom geweest, sorry mensen ...

[ Bericht 24% gewijzigd door NAF_NAF op 23-01-2006 20:47:45 ]
Ik ben een meisje!
pi_34393276
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:43 schreef MrBean het volgende:
Waarom nam Sander eigenlijk die pillen?
Dat weten we nog niet, geloof ik. Kristel schijnt in ieder geval te denken dat het kwam omdat hij de tips van internet kreeg, om een avond met saaie volwassenen door te komen, ofzo.
pi_34393823
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:37 schreef Noorman het volgende:

[..]

Dat weten we nog niet, geloof ik. Kristel schijnt in ieder geval te denken dat het kwam omdat hij de tips van internet kreeg, om een avond met saaie volwassenen door te komen, ofzo.
Ik weet wel zeker dat hij t deed om het spannend te maken.
In aflevering 1 belde hij met Deniz. Hij was toen aan het varen.
Hij zei dat het niet saai zou worden, maar dat Deniz nog te jong ervoor was.
Deniz vroeg wat dan wat dan, maar Sander had al opgehangen.

Hij wilde dus een beetje trippen.
Ik ben een meisje!
pi_34394122
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:50 schreef NAF_NAF het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat hij t deed om het spannend te maken.
In aflevering 1 belde hij met Deniz. Hij was toen aan het varen.
Hij zei dat het niet saai zou worden, maar dat Deniz nog te jong ervoor was.
Deniz vroeg wat dan wat dan, maar Sander had al opgehangen.

Hij wilde dus een beetje trippen.
Hé, dat wist ik niet eens meer, bedankt!
pi_34394315
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:58 schreef Noorman het volgende:

[..]

Hé, dat wist ik niet eens meer, bedankt!
Geen dank, ik heb gister die aflevering effe goed doorgekeken
Ik ben een meisje!
pi_34397301
Ja, ik denk dus ook dat Peer er meer van weet...
.
Ze hebben in de 1ste twee afleveringen vrij duidelijke hints gegeven, maar omdat je als kijker toen nog heel erg bezig was met het verhaal snappen en de personages leren kennen is het velen vast niet opgevallen. Daarbij is Peer in de latere afleveringen meer en meer als de 'good guy' neergezet, ook omdat hij het losgeld leverde voor Yasmin... Trouwens wel grappig, waarom zou hij het losgeld uitlenen aan Osman voor de zogenaamde ontvoerder van Yasmin, terwijl ie toen zelf al geweten moet hebben dat Yasmin helemaal niet ontvoerd was??? Hij weet namelijk zelf namelijk als beste waar Yasmin is en wat er met haar gebeurd is. Waarschijnlijk heeft hij dit gedaan om een goed alibi te hebben voor de politie.
pi_34398449
Ik werd er net op geattendeerd door een vriend dat er voor de loods waar het filmpje is opgenomen een rode Porshe 944 stond. Dit was in aflevering 5. In aflevering 1 staat er ook een rode Porsche voor de deur bij Lido tijdens Osmans feestje. Die Porsche was toch van Sergie? Dus hij was dan dus a op het feest of in de buurt van het feest. Check aflevering 1@23:20 en aflevering 5@29:39.

[ Bericht 9% gewijzigd door Jed1Gam op 24-01-2006 09:16:41 ]
pi_34399624
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:09 schreef Genverbrander het volgende:
Ja, ik denk dus ook dat Peer er meer van weet...
[afbeelding].
Ze hebben in de 1ste twee afleveringen ...
Ja, precies.
Als hij achter de organisatie zit kan t ook zijn dat hij zijn geld weer gewoon terug heeft.
Ik ben een meisje!
pi_34399661
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:40 schreef Jed1Gam het volgende:
Semi spoiler>opmerkelijke gebeurtenis in de eerdere aflevering.
SPOILER
Mijn reactie op deze spoiler:
SPOILER
pi_34399662
quote:
SPOILER
Tja. Misschien komt dat ook wel omdat de omroep geld wilde uitsparen, door hem 2x te gebruiken.
pi_34399701
quote:
SPOILER
Ik denk niet echt dat het een spoiler is, is meer opmerking over een waarneming in de eerste en vijfde aflevering.

In ieder geval you're friend is damn right!
Van wie zal hij zijn ???

Als ze hem twee keer hebben gebruikt is het wel slordig.
Die gast van die auto had toch connecties met Sergi, hij wist toch niet meer waar hij was ofzo. Wie weet nog in welke aflevering dit was?

[ Bericht 6% gewijzigd door NAF_NAF op 24-01-2006 00:42:37 ]
Ik ben een meisje!
pi_34404524
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 00:15 schreef MrBean het volgende:

[..]

Tja. Misschien komt dat ook wel omdat de omroep geld wilde uitsparen, door hem 2x te gebruiken.
Zou ook kunnen natuurlijk.
pi_34404549
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 09:15 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Zou ook kunnen natuurlijk.
Ik denk ook dat het niet zoveel hoeft te zeggen. Maar het zou wel vet zijn, dat zou betekenen dat de serie tot in de details verzorgd is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')