ah vet, de melkwegquote:Op maandag 15 januari 2007 15:06 schreef Yorrit het volgende:
11-03-07: A event 2 met oa Boxcutter en Geiom live @ melkweg amsterdam
Yorrit, ken je deze?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:22 schreef Yorrit het volgende:
KROMESTAR (Deep Medi/UK)
HENY G (Rinse FM/UK)
Die Kromestar schijnt wel tof te zijn.quote:
ik dacht dat dit morgen wasquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ah vet, de melkweg
zijn dat vette dj's?
dope shitquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:54 schreef Yorrit het volgende:
Dice & Teknar AudioVisual Dubstep sample
http://video.google.com/videoplay?docid=5580703453652197983
Op partyflock staat dat het van 10.00 tot 16.00 duurt. Moet dat niet 22.00 tot 04.00 zijn?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:40 schreef interzone het volgende:
Weet niet of iemand deze al genoemd heeft. Dubstep in theater Kikker. Mooie zaal. Heel vet geluid
3 maart 2007
DUBSTEP a GOGO
met:
dj Plastician[uk]
dj Benga[uk]
dj M.R.K.1[uk] & mc Goldfinger(virus syndicate)[uk]
dj Osiris[nl]
dj Bojcot Selectah[nl]
meer info:
www.interzone-festival.com
www.030303acid.nl
www.theaterkikker.nl
flyer:
http://www.interzone-festival.com/img/flyer32.jpg
ok..quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:04 schreef jimjim1983 het volgende:
vanavond is een dubstep feestje in club 8, dat is hier 50 meter vandaan![]()
maar daar komen geen bekende dj's volgens mij....
Even zien hoe ik er ga komen, en hoe ik uit ga komen met tijd.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:01 schreef Yorrit het volgende:
hehe als je die Dubstep Allstars de bom vind moet je zeker 16 maart naar Lanteren/Venster komen, daar zullen Kode9 & SpaceApe weer een set doen.
misschien is t wel wekelijksquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:06 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ok..
zag er ook helemaal geen aankondiging van ofzo...
M'n eerste indruk is erg positiefquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:44 schreef LostFormat het volgende:
Distance - My Demons:
Distance gets it right. In a year which might see Dubstep struggling outgrow the hype, he pulls off an album for listening and djing, with a strongly focussed and highly original and technical approach to dubstep both in programming drums and bass.
Take something like 'Tuning' where each drum hit is measured and thought about, or 'confined' where the bass is tweaked out into micro-details. If you were to make generalizations he's the Photek of dubstep, but the combination of the sounds eh uses and techniques give the album a sound that has a touch of grimey heavy metal too. This is vinyl only until the cd comes out.
Iemand 'm al gehoord toevallig?
Wat een geheugen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:05 schreef Yorrit het volgende:
[..]
Die Kromestar schijnt wel tof te zijn.
die laatste plaat @ melkweg was van hem, die piepjesplaat als je dat nog weet
Kromestar is het afgelopen jaar in Engeland uitgeroepen tot beste nieuwkomer. Veel van zijn tracks staan op de Hatcha-cd van Dubstep Allstars 4.quote:maar ik geloof dat dit meer DJ's zijn dan producers dus ik verwacht betere werk dan Digital Mystikz
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:56 schreef HAL9000S het volgende:
Tempa-Skream-Skreamizm_Vol_3-TEMPA028-Vinyl-2007-bASS/
Whoei!!
Ik ben deze nu samen met die Boxcutter plaat aan het zoeken. Heel veel goede dingen over gehoord.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:14 schreef HAL9000S het volgende:
Over 3 weken komt er een nieuwe Kode 9 10" uit:
http://www.boomkat.com/item.cfm?id=18437
Dit album moet je ook ZEKER ff checken:
[afbeelding]
Een van de betere platen uit 2006 IMHO, uitgebracht op het label van Kode 9; Hyperdub.
had em al een tijdje geleden gehoord, staan wel wat leuke tracks op, aardig poppy (meer poppy nog dan haar eerdere releases)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:47 schreef kipknots het volgende:
Om maar weer eens wat commercielers te plaatsen: Er staat een lady sovereign album op de luisterpaal. Staan ook wel een paar aardige grimey tracks op.
http://www.3voortwaalf.nl/speler/luisterpaal/33503267
Het is dan geen grime, maar love me or hate me heeft wel een typisch engels geluid en doet het nu ook enorm goed.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:20 schreef Yorrit het volgende:
ik vraag me of of grime ooit een succes gaat worden buiten de UK
quote:On August 1, 2006, Lady Sovereign's new single "Love Me or Hate Me", a collaboration with American producer Dr. Luke, was aired on the radio for the first time in North America on Flow 93.5 in Canada. The harmony featured in this song references the Genesis track "I Can't Dance". She is also known for sometimes calling herself a midget (she stands at 5'1, or 152 cm), where she says: "This is officially the biggest midget in the game".[7] She began an American tour on October 23, 2006 and soon appeared live on CBS-TV's Late Show with David Letterman. On November 18, 2006, it was announced that Lady Sovereign had contracted a throat and chest infection, forcing postponement of her shows in Las Vegas.[citation needed]
Lady Sovereign in the "Hoodie" music video.
As of late 2006, "Love Me or Hate Me" is played in a Verizon Wireless advertisement for the LG Chocolate. It also appears on the Need for Speed: Carbon and Ugly Betty soundtrack. It is also the theme music for the show, The Bad Girls Club, as does "9 to 5" on the latter. "9 to 5" also appears among the dozens of songs on the soundtrack of the Xbox360's version of EA Sports' FIFA World Cup 2006 video game. On October 17, 2006 "Love Me or Hate Me" became the first video by a British artist to reach #1 on the U.S. (and original) version of MTV's Total Request Live.[1][2] "Love Me Or Hate Me" will be released in the UK on 29 January 2007 [8], with the album following on 5 February 2007 [9].
Mjah, nu ik het album nog een keer luister hoor ik ook maar een track die echt grime is (A little bit of shhh) en een paar tracks die een beetje grime achtig aandoen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:32 schreef Yorrit het volgende:
maargoed geen grime nee. het is een soort electro achtige hiphop
amerikaanse producer ook.
aanwezigquote:Op maandag 15 januari 2007 15:06 schreef Yorrit het volgende:
11-03-07: A event 2 met oa Boxcutter en Geiom live @ melkweg amsterdam
quote:12-03-2007 U Dub op Lijn5.com
Tracklist:
Conquest- Paradise Found (dub)
Skream – Untitled (Southside Dubstars)
Conquest – Arawat (dub)
Tubby - Tiger Style (white)
Coki – All of a Sudden (Deep Medi)
Coki – Burning Marijuana (white)
Conquest – Change the World (dub)
Skream & Hijak – Wake Up (dub)
Mala – Hunter (DMZ)
Loefah – Disko Rekah (Deep Medi)
Skream vs Distance - Wiseman (Ringo)
Benga – Crunked up (Tempa)
Kromestar vs Walsh – Panik Room (Hot Flush)
Mala – Bury the bwoy (DMZ)
?
Conquest – Dub Heaven (dub)
LD – Clockwatching (Ringo)
Silkie – Dub Breaks (Anti Social Entertainment)
Lijn5.com
nopequote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:45 schreef Yorrit het volgende:
was je er nog heengegaan jim?
http://www.residentadvisor.net/feature-read.aspx?id=803quote:Right now I got a killer dubstep record I’m about to drop. It’s a very serious dubstep record that’s going to turn some heads.
Co-producer was ie, het resultaat mag er zijnquote:
wel heel vet, en verschillende stijlen op een avond, DMZ stijl, die dnbachtige Distance stijl en Plasticiian is vaak redelijk grimeyquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:45 schreef Yorrit het volgende:
vrijdag 20 april Sonic Warfare @ Melkweg
LOEFAH (DMZ)
DISTANCE (PLANET MU)
PLASTICIAN (BBC RADIO 1)
U DUB (VIRAL RADIO)
kutquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:45 schreef Yorrit het volgende:
LOEFAH (DMZ)
DISTANCE (PLANET MU)
PLASTICIAN (BBC RADIO 1)
U DUB (VIRAL RADIO)
Dik! Goed om loefah eens zonder mala te zien draaien. Kan die eens een eigen set bouwen zonder dat'ie elke keer er uit wordt gehaald door een ander. Vond 'm in z'n eentje op lowlands dan ook heel wat beter dan met die andere sjaak erbij.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:45 schreef Yorrit het volgende:
LOEFAH (DMZ)
DISTANCE (PLANET MU)
PLASTICIAN (BBC RADIO 1)
U DUB (VIRAL RADIO)
oh helemaal nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kut
2 dagen daarvoor is al Heartthrob op een boot in Amsterdam
Ieder zijn eigen smaak toch?quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:27 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hij bedoelt als dit soort dingen gehyped worden er een enorm stel yuppen zich erop storten die verder niet veel verstand hebben van electronische muziek. Vooral in de UK gebeurt dit nog al eens..
das van 19 juli 2006quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:02 schreef melvjehz het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen smaak toch?
Tis niet mijn style en geef mij maar lekker minimal, maar om nou gelijk te zeggen dat ze geen
verstand hebben van elecktronische muziek vind ik een beetje laag...
het gaat om het feit dat ze niet om de muziek geven, ze vinden ´t relax omdat dat hip is.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:02 schreef melvjehz het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen smaak toch?
Tis niet mijn style en geef mij maar lekker minimal, maar om nou gelijk te zeggen dat ze geen
verstand hebben van elecktronische muziek vind ik een beetje laag...
Wát een avondquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:46 schreef Yorrit het volgende:
Vex'd was DE BOMM
hard, duister, industrieel
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:46 schreef Yorrit het volgende:
Vex'd was DE BOMM
hard, duister, industrieel
hehe die takkeherrie kon ik ook wel waarderenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wát een avond
Alles gehoord wat ik wilde horen, en dan komt oa. Nine Samurai ook nog voorbij.
Heerlijke set..
Maakte zelfs die takkeherrie op het einde (kun je het superhypergrind noemen, Slayer met een bass eronder is al tachtig keer gedaan) meer dan goed.
Scotch Egg ging maar door ook.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:56 schreef Yorrit het volgende:
[..]
hehe die takkeherrie kon ik ook wel waarderen
nicequote:Op donderdag 5 april 2007 00:00 schreef Yorrit het volgende:
Benga b2b Skream @ breezeblock..
nice
http://www.basterdized.net/damo/Mary_Anne_Hobbs_2007.01.05_-_Benga_&_Skream002.mp3
tracklist:
Skream - 'Nemesis' (Dub)
Skream - 'Losin Control' (Dub)
Mark Ashken - 'Roots Dyed Dark' (Skream Mix) (White)
Benga - 'Crunked Up' (Tempa)
Benga Vs Coki - 'WW7' (Dub)
Skream - 'Chestboxing' (Tempa)
Benga - 'Skunktip' (Skream mix) (Tempa)
Benga - 'The Germ' (White)
Benga - 'Electric' (White)
Skream - 'Lemon' (White)
Mala - 'Lean Forward' (DMZ)
Benga - 'Musik Box' (White)
Loefah - 'Natural Charge' (White)
Skream - 'Make Me' (Tempa)
Skream - 'Assumptions Rmx' (Bingo)