Ik geloof dat het gedicht 'de haard' 2 puntjes meer verdient. (Maakt geen verschil in de volgorde, maar ik dacht: ik zeg het even. -ik houd alle dicht- concurrenten goed in de gaten. ;-) )quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mijn eerste telling, zou dit de score zijn (misschien kan iemand even narekenen of ik geen telfouten heb gemaakt?)
Gedichten:
Analfabeet 15
De Haard 12
Papier 10
beschrijf me 5
Gebruiksvoorwerp 5
papier nee 3
Schuld 2
ode 1
papeo 1
verhalen:
Een naamloze illegaal en een doodgevroren vondeling 16
Haar wereld van papier 14
De papieren betekenis 6
Verdronken vlinder 6
Origami 4
Jeugdtrauma 2
Kunst:
Papier 16
Dieet 12
Lege Rol 11
Papierboom 8
Dat is onze eigenquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:42 schreef Isabeau het volgende:
wil de schrijver van het gedicht 'gebruiksvoorwerp' zich melden? ik heb heel gmail doorgespit, maar ik kan de eigenaar niet vinden![]()
Ja,quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
Voel me trouwens bijzonder trots dat ik in de schaduw van Do2 mag vertoeven
Vind ik ergens wel ja. Door niet op een ander te stemmen, kom je zelf nameljik hoger in de lijst te staan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind het overigens wel een beetje flauw dat er deelnemers zijn die niet stemmen.
Kunnen we dat niet verplichten? Dat je als deelnemer ook moet stemmen?
Ja, dat is een ethisch dilemma!quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik mag niet stemmen(en mijn stem bij de verhalen had niets aan de volgorde veranderd)
Dat bepalen wij wel!quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:38 schreef Isabeau het volgende:
...ik vind namelijk helemaal niet dat ik kan schrijven
Ik vind het een leuk gedicht.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Toch nog 5 punten voor m'n rijmpje.
Dat valt me niks tegen.
Douze points.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mag Claudia nog stemmen?
Uiteraard.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:49 schreef Pauline het volgende:
Liefst wel alleen in de categorie waarin je zelf deel hebt genomen en de rest optioneel.
Ik geef Excel de schuldquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik zal nooit meer de telling van een ander overnemen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |