Weet je wat, voor 40 incl. neem ik alles wel over! (de pockets dan that isquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:45 schreef Weeman-Diederik het volgende:
[..]
Ik kan je natuurlijk niet garanderen dat ze 100% nieuw zijn. Sommigen zijn al meer dan 8 jaar oud, dus uiteraard zullen bij sommigen de pagina's enigzins vergeeld zijn. Ook de kaften zijn niet meer prachtig glanzend strak zoals bij nieuwe pockets, maar dat is dan ook onmogelijk aangezien ze al zo lang bij me in de kast staan.
Ik zelf vind de pockets nog 100% goed, vanwege eerder genoemde redenen. Maar dat is natuurlijk geen garantie dat jij dat ook vindt. Ik kan alleen maar zeggen dat ik er al die jaren goed voor heb gezorgd en ze niet vaak heb gelezen zijn (sommigen van jouw rijtje slechts 1 keer).
Ik heb dit bericht getypt, omdat ik je geen dingen wil beloven die ik niet kan beloven.
Als je akkoord gaat, mag je me mailen met je adresgegevens, dan zal ik je mijn rek nr mailen, zodat we alles kunnen afhandelen.
Deal!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:07 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Weet je wat, voor 40 incl. neem ik alles wel over! (de pockets dan that is)
Is dan wel mn uiterste bod.
Als jij me je mail geeft!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:10 schreef Weeman-Diederik het volgende:
[..]
Deal!![]()
Mail je me even je adresgegevens?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:27 schreef Weeman-Diederik het volgende:
De Donald Duck Pockets zijn verkocht aan BiMeWet.
Ik heb nog even met de vervoerder (mijn pappiequote:Op donderdag 26 januari 2006 17:17 schreef macmouse het volgende:
Iin principe wil ik alle weekbladen wel van je overnemen. Als jij ervoor zorgt dat ze in utrecht komen, kan ik ze daar wel ergens ophalen.
Sorry, maar wil toch 27,50 inc verzendk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:05 schreef nerd4sale het volgende:
25 euro voor de 11 albums, inclusief verzendkosten?
Zijn ze onderweg weeman? *verkapte kick*quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:27 schreef Weeman-Diederik het volgende:
De Donald Duck Pockets zijn verkocht aan BiMeWet.
Je hebt mail.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:27 schreef Weeman-Diederik het volgende:
[..]
Sorry, maar wil toch 27,50 inc verzendk.
Ze zijn gisteren op de bus gegaan, dus ze zouden vandaag moeten aankomen. Zodra ik thuis ben, zal ik even met het track and trace nummer de verzending controleren.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:46 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Zijn ze onderweg weeman? *verkapte kick*
En mail terugquote:
dom vraagje misschienquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:49 schreef Weeman-Diederik het volgende:
trapperdeflap
jammer, zaten 3 bij die ik nog niet hadquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:35 schreef Weeman-Diederik het volgende:
Helaas, alle pockets zijn verkocht.
Ik heb nog wel een berg vakantieboeken en weekbladen hier voor je liggen![]()
1, 6 en 55 heb ik nog nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 22:36 schreef BiMeWet het volgende:
Nou ferryfan, ik ben degeen die ze gekocht heeft, dus vertel; welke had je nodig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |