Truth or Dare deel LXXXI (81)
Hier vind je het vorige deel: Truth or Dare deel LXXX
Basisregels voor het meespelen in Truth or Dare
Meespelen in Truth or Dare kan makkelijk door aan te geven wat je wilt, een Truth (T) of een Dare (D).
Iedereen die in dit topic post moet ingaan op een ToD uitdaging van een ander.
Truth
De uitdager stelt een vraag die je eerlijk moet beantwoorden.
Een simpel ja of nee is niet toegestaan!
Het moet een uitgebreid antwoord zijn waarbij tegelijkertijd de "hoe, wat, waarom en wanneer" vragen automatisch worden beantwoord.
Dare
Hierbij moet de uitgedaagde een door de uitdager bedachte opdracht uitvoeren.
Indien er daarbij geen voorwaarden worden gesteld gelden de volgende principe's:
Als mogelijk compromis op het Golfer Decreet:
Dare topics buiten onzin moeten niet te ver gaan of te serieus worden! Laat andere FOK!ers niet in de waan als het onderwerp te serieus wordt benaderd.
Zo gauw je in de gaten hebt dat je topic te serieus genomen wordt melden dat het een TorD topic is en een mod waarschuwen en om een slotje vragen. Gebeurt dit niet dan mogen we zometeen geen topic meer buiten Onzin openen op straffe van een Waarschuwing!!!
Algemene Truth or Dare
Mocht het voorkomen dat het aantal aanvragen groter is dan het aantal geboden T's of D's dan kan een algemene T or D worden gegeven, iedereen die wil kan daarop reageren.
Algemeen
(Prive-)Informatie, waarvan aangenomen mag worden dat de deelnemer die alleen maar geeft ivm het spel of in de prive sfeer ligt mag niet gebruikt worden in andere topic's en/of fora.
Dus ook geen foto's e.d. plaatsen in andere topics of doorgeven aan anderen zonder toestemming van de deelnemer!
Afkortingen
Er kunnen bepaalde afkortingen worden gebruikt waarvan hier de uitleg zal worden gegeven:
WMB = Wat Mij Betreft
GG = GoedGekeurd
AG = AfGekeurd
"Ik weet onderhand geen vragen meer"
Als je al zoveel vragen verzonnen hebt dat je het idee hebt 'leeg' te zijn,
kan je ideëen opdoen uit de Truth or Dare Inspiratiebron Deel 1 .
Mocht je wat toe te voegen hebben, dan kan dat daar ook uiteraard.
Overige:
!!! Truth or Dare is een Onzin spelletje, dus laat het niet te serieus worden.
Dare, maar geniet met mate! !!!
versie 1.27a - 24/11/2001
- - Smiley-Artwork door Dave en Marinus. - -
[Dit bericht is gewijzigd door mvdlubbe op 24-11-2001 10:49]
2000 Posts
[Dit bericht is gewijzigd door mvdlubbe op 23-11-2001 17:39]
quote:Hola Gboy27! Weer "lekker" een dagje thuisgezeten
Op vrijdag 23 november 2001 17:30 schreef Gboy27 het volgende:
Hoi calvobbes...
quote:Wat wordt het hoogtepunt van jouw weekend denk je
Op vrijdag 23 november 2001 17:31 schreef Jezebel het volgende:
voor ik er zo mee ophou wil ik nog wel één trut
quote:Yep, en nu naar bed gaat...
Op vrijdag 23 november 2001 17:35 schreef calvobbes het volgende:Hola Gboy27! Weer "lekker" een nachtje thuisgezeten
quote:Nu? Om half 6?
Op vrijdag 23 november 2001 17:36 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Yep, en nu naar bed gaat...
quote:Trusten dan maar. En handjes boven de dekens he
Op vrijdag 23 november 2001 17:38 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Ja dus...
quote:Gboy leeft in Australische tijden!!
Op vrijdag 23 november 2001 17:36 schreef Dave het volgende:Nu? Om half 6?
quote:het hele weekend want Suus is het hele weekend bij mij, dus we gaan lekker samen koken, mischien naar de film lekker shoppen en veel, heel veel met mekaar vrijen
Op vrijdag 23 november 2001 17:35 schreef calvobbes het volgende:[..]
Wat wordt het hoogtepunt van jouw weekend denk je
quote:Nee... onder de dekens!!!
Op vrijdag 23 november 2001 17:38 schreef Dave het volgende:Trusten dan maar. En handjes boven de dekens he
quote:Welkom!!!
Op vrijdag 23 november 2001 17:42 schreef batje het volgende:
* batje komt binnen, schopt haar schoenen uit, zet de kachel hoger en roept: "Honey, I'm home!"
T or D
quote:*valt in armen*
Op vrijdag 23 november 2001 17:42 schreef batje het volgende:
* batje komt binnen, schopt haar schoenen uit, zet de kachel hoger en roept: "Honey, I'm home!"
quote:He bah... twee tongende hetero's...
Op vrijdag 23 november 2001 17:45 schreef mvdlubbe het volgende:*valt in armen*
quote:mvdlubbe, gefeliciteerd met je 2000ste post!!!
Op vrijdag 23 november 2001 17:31 schreef mvdlubbe het volgende:
2000 Posts
quote:hee. ik tong haar arm niet hoor!
Op vrijdag 23 november 2001 17:46 schreef calvobbes het volgende:[..]
He bah... twee tongende hetero's...
*ziet dit voor zich en.. *
nouja..
quote:LOL
Op vrijdag 23 november 2001 17:46 schreef calvobbes het volgende:He bah... twee tongende hetero's...
quote:Magk meedoen??
Op vrijdag 23 november 2001 17:46 schreef calvobbes het volgende:[..]
He bah... twee tongende hetero's...
quote:Doe maar een snelle T
Op vrijdag 23 november 2001 17:44 schreef calvobbes het volgende:
Dave TorD
quote:Hoe hard kan je met jouw auto rijden en heb je dat wel eens gedaan
Op vrijdag 23 november 2001 17:50 schreef Dave het volgende:Doe maar een snelle T
quote:Euhm....... Volgens het boekje 184 km/h. En dat kan ie ja. Normaal gesproken blijf ik onder de 170, omdat ik 'm niet kwijt wil.
Op vrijdag 23 november 2001 17:51 schreef calvobbes het volgende:[..]
Hoe hard kan je met jouw auto rijden en heb je dat wel eens gedaan
quote:Ow, die wil ik beantwoorden !! Ookal issie niet voor mij. Mijn auto kan 220 en dat rijdt ik altijd al het kan. Meestal als ik naar mijn ouders ga dan rijd ik 's-avonds (is ongeveer 125 km). M'n record is om dat in 45 min te rijden. Inclusief de 150 stoplichten in tilburg.
Op vrijdag 23 november 2001 17:51 schreef calvobbes het volgende:[..]
Hoe hard kan je met jouw auto rijden en heb je dat wel eens gedaan
[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 23-11-2001 17:58]
quote:Owh maar dat is ook hard genoeg! GG...
Op vrijdag 23 november 2001 17:55 schreef Dave het volgende:Normaal gesproken blijf ik onder de 170, omdat ik 'm niet kwijt wil.
quote:Grouphug!!
Op vrijdag 23 november 2001 17:45 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
*valt in armen*
(en nee, deze keer geen groupsex )
quote:
Op vrijdag 23 november 2001 17:56 schreef Pjederdy het volgende:Ow, die wil beantwoorden !! Ookal issie niet voor mij. Mijn auto kan 220 en dat rijdt ik altijd al het kan. Meestal als ik naar mijn ouders ga dan rijd ik 's-avonds (is ongeveer 125 km). M'n record is om dat in 45 min te rijden. Inclusief de 150 stoplichten in tilburg.
T: wat is je totaal stand aan boete's
quote:heb je een lotus elise?
Op vrijdag 23 november 2001 17:56 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Ow, die wil ik beantwoorden !! Ookal issie niet voor mij. Mijn auto kan 220 en dat rijdt ik altijd al het kan. Meestal als ik naar mijn ouders ga dan rijd ik 's-avonds (is ongeveer 125 km). M'n record is om dat in 45 min te rijden. Inclusief de 150 stoplichten in tilburg.
quote:Grouphug!! én er vandoor gaat!!! Tot de volgende TorD!
Op vrijdag 23 november 2001 17:56 schreef batje het volgende:Grouphug!!
(en nee, deze keer geen groupsex
)
quote:Truste!
Op vrijdag 23 november 2001 17:59 schreef Gboy27 het volgende:Grouphug!! én er vandoor gaat!!! Tot de volgende TorD!
quote:Grouphug!
Op vrijdag 23 november 2001 17:56 schreef batje het volgende:
Grouphug!!(en nee, deze keer geen groupsex
)
(damn)
quote:Een paar keer gepakt voor Fl. 60,- (vandaag nog een binnen gekregen), maar vorige maand ben ik geflitst met 110 waar ik 50 mocht. Heb de bon nog niet binnen, maar dat zal zo'n Fl. 700,- zijn. Hiervoor ga ik waarschijnlijk een van mn advocatenvriendjes inschakelen. Dus het valt tot op heden nog mee. Mn parkeerboetes zijn er meer.
Op vrijdag 23 november 2001 17:57 schreef calvobbes het volgende:[..]
T: wat is je totaal stand aan boete's
quote:Demn... dat gaat hard zo...
Op vrijdag 23 november 2001 18:01 schreef Pjederdy het volgende:Een paar keer gepakt voor Fl. 60,- (vandaag nog een binnen gekregen), maar vorige maand ben ik geflitst met 110 waar ik 50 mocht. Heb de bon nog niet binnen, maar dat zal zo'n Fl. 700,- zijn. Hiervoor ga ik waarschijnlijk een van mn advocatenvriendjes inschakelen. Dus het valt tot op heden nog mee. Mn parkeerboetes zijn er meer.
* hoopt dat die wat minder boetes tegen het lijf loopt... *
quote:*grin*
Op vrijdag 23 november 2001 18:01 schreef k_man het volgende:[..]
Grouphug!
(damn)
quote:1e recidive:
Op vrijdag 23 november 2001 18:01 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Een paar keer gepakt voor Fl. 60,- (vandaag nog een binnen gekregen), maar vorige maand ben ik geflitst met 110 waar ik 50 mocht. Heb de bon nog niet binnen, maar dat zal zo'n Fl. 700,- zijn.
2e recidive:
OM-transactie: nvt
Eis ter zitting: f 1140,- en 4 maanden onvoorwaardelijke ontzegging motorrijtuigen
quote:Mmmmmm... fl. 700,= Damned!
Op vrijdag 23 november 2001 18:01 schreef Pjederdy het volgende:Een paar keer gepakt voor Fl. 60,- (vandaag nog een binnen gekregen), maar vorige maand ben ik geflitst met 110 waar ik 50 mocht. Heb de bon nog niet binnen, maar dat zal zo'n Fl. 700,- zijn. Hiervoor ga ik waarschijnlijk een van mn advocatenvriendjes inschakelen. Dus het valt tot op heden nog mee. Mn parkeerboetes zijn er meer.
quote:T: wat had je gedaan om zulke boetes te krijgen
Op vrijdag 23 november 2001 18:03 schreef Dave het volgende:[..]
1e recidive:
OM-transactie: f 840,-
Eis ter zitting: f 960,-2e recidive:
OM-transactie: nvt
Eis ter zitting: f 1140,- en 4 maanden onvoorwaardelijke ontzegging motorrijtuigen
quote:Dat zijn de boetes voor Pjederdy's overtreding...
Op vrijdag 23 november 2001 18:05 schreef calvobbes het volgende:[..]
T: wat had je gedaan om zulke boetes te krijgen
Ik heb nog nooit een boete gehad voor snelheidsovertreding. *afklop*
quote:Hehe, nee ik had een Volvo 850, maar die kon niet tegen een lantaarnpaal bij de Shell op. En nu rij ik in een Alfa 155. (waar ik gvd vandaag voor Fl. 1.000,- aan nieuwe voorbanden en een stukkie uitlaat heb laten vertimmeren!
Op vrijdag 23 november 2001 17:59 schreef Dave het volgende:[..]
heb je een lotus elise?
quote:Ah!
Op vrijdag 23 november 2001 18:05 schreef Dave het volgende:[..]
Dat zijn de boetes voor Pjederdy's overtreding...
Ik heb nog nooit een boete gehad voor snelheidsovertreding. *afklop*
T: Hoe weet jij dat dan
quote:Deed je claxon het niet dan? Meestal springen ze wel aan de kant op het laatste moment.
Op vrijdag 23 november 2001 18:06 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Hehe, nee ik had een Volvo 850, maar die kon niet tegen een lantaarnpaal bij de Shell op.
quote:En dan krijgt GBoytje zeker strafjes he?
Op vrijdag 23 november 2001 18:06 schreef Gboy27 het volgende:
Politieman kijkt wel eens boos als mijn achterlichtje van mijn fiets kapot is...
quote:* proest *
Op vrijdag 23 november 2001 18:07 schreef Dave het volgende:Deed je claxon het niet dan? Meestal springen ze wel aan de kant op het laatste moment.
De LP stond misschien net te pissen...
quote:Omdat ik zo m'n sites ken...
Op vrijdag 23 november 2001 18:06 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ah!
T: Hoe weet jij dat dan
(ik heb ook meegewerkt aan http://autotelegraaf.nl/WatKostDat/Betrapt/showspeed.pl jaren geleden)
quote:Ging allemaal iets te snel, ik raakte in een slip (en reed ècht niet te hard
Op vrijdag 23 november 2001 18:07 schreef Dave het volgende:[..]
Deed je claxon het niet dan? Meestal springen ze wel aan de kant op het laatste moment.
quote:LOL, geen enkele politieman heeft me nog in de boeien geslagen... maar ik rij wel ter provocatie altijd met een kapot achterlichtje... Je weet maar nooit
Op vrijdag 23 november 2001 18:07 schreef Dave het volgende:En dan krijgt GBoytje zeker strafjes he?
quote:Achzo!!! Handig!
Op vrijdag 23 november 2001 18:09 schreef Dave het volgende:Omdat ik zo m'n sites ken...
quote:En dan heb je ineens zo'n vrouwelijke agente met veels te grote kont aan je broek hangen..
Op vrijdag 23 november 2001 18:10 schreef Gboy27 het volgende:[..]
LOL, geen enkele politieman heeft me nog in de boeien geslagen... maar ik rij wel ter provocatie altijd met een kapot achterlichtje... Je weet maar nooit
Hehehe
quote:Sorry, kwas even andere dingen aan het doen.
Op vrijdag 23 november 2001 18:03 schreef batje het volgende:
*grin*
Mag ik een T of Dtje?
T: wat is (bij benadering) het saldo op je spaar- en lopende bank- en girorekeningen?
quote:Gelukkig hebben sommige ook nog zo'n gummiknuppel
Op vrijdag 23 november 2001 18:10 schreef Gboy27 het volgende:LOL, geen enkele politieman heeft me nog in de boeien geslagen... maar ik rij wel ter provocatie altijd met een kapot achterlichtje... Je weet maar nooit
Hehehe
quote:Dat had ik es een keer op een afrit, 180 graden gedraaid langs de vangrail. Stond met m'n neus weer richting snelweg...
Op vrijdag 23 november 2001 18:10 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Ging allemaal iets te snel, ik raakte in een slip (en reed ècht niet te hard
)
quote:Jah, in zo'n flateuze broek en kort jack.
Op vrijdag 23 november 2001 18:13 schreef batje het volgende:
En dan heb je ineens zo'n vrouwelijke agente met veels te grote kont aan je broek hangen..
the horror!
quote:Dat zou inderdaad wel de (voor)pret bederven ja...
Op vrijdag 23 november 2001 18:13 schreef batje het volgende:En dan heb je ineens zo'n vrouwelijke agente met veels te grote kont aan je broek hangen..
quote:Of zo'n afgekeurde politieagente die dan maar stadswacht is gewornden...
Op vrijdag 23 november 2001 18:14 schreef k_man het volgende:Jah, in zo'n flateuze broek en kort jack.
quote:Oe... geil!
Op vrijdag 23 november 2001 18:13 schreef calvobbes het volgende:Gelukkig hebben sommige ook nog zo'n gummiknuppel
quote:Erm..
Op vrijdag 23 november 2001 18:13 schreef k_man het volgende:[..]
Sorry, kwas even andere dingen aan het doen.
T: wat is (bij benadering) het saldo op je spaar- en lopende bank- en girorekeningen?
Als je dus een rijke vrouw zoekt moet je niet bij mij zijn..
quote:Toch GG.
Op vrijdag 23 november 2001 18:19 schreef batje het volgende:
Erm..
Rabobank: -1300,-
Postbank: -1250,-
Spaarrekening: +365,-Als je dus een rijke vrouw zoekt moet je niet bij mij zijn..
maar als je een rijke man zoekt...
[Dit bericht is gewijzigd door k_man op 23-11-2001 18:22]
quote:Stel je voor: Je zou door genitische manipulatie 200 jaar oud kunnen worden... Zou je dat überhaupt willen?
Op vrijdag 23 november 2001 18:21 schreef k_man het volgende:
Doe mij ook maar eens een beetje nette T voor de verandering.
quote:Wanneer gingen we ook al weer daten?
Op vrijdag 23 november 2001 18:20 schreef k_man het volgende:[..]
Toch GG.
maar als je een rijke man zoekt...
quote:Hmmmm. Dat ligt denk ik aan de kwaliteit van dat leven. Als dat in goede lichamelijke en geestelijk gezondheid zou kunnen, zie ik niet in waarom niet.
Op vrijdag 23 november 2001 18:24 schreef Gboy27 het volgende:
Stel je voor: Je zou door genitische manipulatie 200 jaar oud kunnen worden... Zou je dat überhaupt willen?
quote:Hey! Jij zou naar bed gaan
Op vrijdag 23 november 2001 18:24 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Stel je voor: Je zou door genitische manipulatie 200 jaar oud kunnen worden... Zou je dat überhaupt willen?
quote:
Op vrijdag 23 november 2001 18:26 schreef batje het volgende:
Wanneer gingen we ook al weer daten?
quote:Ga ook zo... ff glas leegdrinken en sigaretje oproken en dan ben ik echt weg...
Op vrijdag 23 november 2001 18:26 schreef calvobbes het volgende:Hey! Jij zou naar bed gaan
![]()
quote:Goedzo! Kunnen we eindelijk weer over jouw roddelen
Op vrijdag 23 november 2001 18:30 schreef Gboy27 het volgende:Ga ook zo... ff glas leegdrinken en sigaretje oproken en dan ben ik echt weg...
beloofd
quote:LOL
Op vrijdag 23 november 2001 18:31 schreef calvobbes het volgende:Goedzo! Kunnen we eindelijk weer over jouw roddelen
quote:Goedenavond TorD
Op vrijdag 23 november 2001 18:37 schreef F1Bas het volgende:
Goeieavond dames en heren
quote:T
Op vrijdag 23 november 2001 18:42 schreef calvobbes het volgende:[..]
Goedenavond TorD
quote:Wat wordt jouw hoogtepunt van het weekend
Op vrijdag 23 november 2001 18:43 schreef F1Bas het volgende:T
quote:De vrijpartij met mijn vriendin
Op vrijdag 23 november 2001 18:44 schreef calvobbes het volgende:[..]
Wat wordt jouw hoogtepunt van het weekend
(denk je)
quote:Ik voel nog een T aankomen...
Op vrijdag 23 november 2001 18:46 schreef F1Bas het volgende:De vrijpartij met mijn vriendin
Welke fantasien heb je daar NU al over
quote:We maken er een hele romantische avond van, tis al even geleden dat we bij elkaar blijven logeren, ik heb nog niks in gedachte maar het wordt wel
Op vrijdag 23 november 2001 18:48 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ik voel nog een T aankomen...
Welke fantasien heb je daar NU al over
quote:GG. Veel plezier alvast
Op vrijdag 23 november 2001 18:55 schreef F1Bas het volgende:We maken er een hele romantische avond van, tis al even geleden dat we bij elkaar blijven logeren, ik heb nog niks in gedachte maar het wordt wel
quote:Jah, ik ben er weer
Op vrijdag 23 november 2001 21:07 schreef calvobbes het volgende:
Iemand TorD'en
quote:Wat een timing!
Op vrijdag 23 november 2001 21:08 schreef F1Bas het volgende:Jah, ik ben er weer
T or D
quote:T
Op vrijdag 23 november 2001 21:10 schreef calvobbes het volgende:[..]
Wat een timing!
T or D
quote:EUHhhehhehhh... aan welke leraar / lerares (heden of verleden) heb je de slechtste (en welke) herinneringen
Op vrijdag 23 november 2001 21:11 schreef F1Bas het volgende:T
quote:een lerares van de basisschool dat was echt een kreng maar ja op een bepaald moment hebben we haar wel helemaal gek gemaakt en toen is ze de klas uit gelopen.
Op vrijdag 23 november 2001 21:13 schreef calvobbes het volgende:[..]
EUHhhehhehhh... aan welke leraar / lerares (heden of verleden) heb je de slechtste (en welke) herinneringen
quote:Wat gemeen
Op vrijdag 23 november 2001 21:14 schreef F1Bas het volgende:een lerares van de basisschool dat was echt een kreng maar ja op een bepaald moment hebben we haar wel helemaal gek gemaakt en toen is ze de klas uit gelopen.
GG!!
quote:Scan een schoolrapport van je. Post het hier minimaal vijf minuten.
Op vrijdag 23 november 2001 21:27 schreef calvobbes het volgende:
D!
Als je dat niet meer hebt een willekeurig diploma.
quote:origineel!!! Ik heb nog wel een oud basischoolrapport!!!
Op vrijdag 23 november 2001 21:30 schreef k_man het volgende:Scan een schoolrapport van je. Post het hier minimaal vijf minuten.
quote:Prima!
Op vrijdag 23 november 2001 21:39 schreef calvobbes het volgende:
origineel!!! Ik heb nog wel een oud basischoolrapport!!!
quote:
Op vrijdag 23 november 2001 21:30 schreef k_man het volgende:Scan een schoolrapport van je. Post het hier minimaal vijf minuten.
quote:Yep! Vooral die "werkt een opdracht met fantasie uit"
Op vrijdag 23 november 2001 21:53 schreef k_man het volgende:[..]
Keurig hoor...
GG.
quote:En "Probeert alles, soms wat voorzichtig."
Op vrijdag 23 november 2001 22:06 schreef calvobbes het volgende:
Yep! Vooral die "werkt een opdracht met fantasie uit"
quote:vooral die goed voor aftrekken, daar heb je nu nog elke dag profijt van
Op vrijdag 23 november 2001 22:06 schreef calvobbes het volgende:[..]
Yep! Vooral die "werkt een opdracht met fantasie uit"
quote:hey ik ben Gboy niet!
Op vrijdag 23 november 2001 22:10 schreef F1Bas het volgende:vooral die goed voor aftrekken, daar heb je nu nog elke dag profijt van
quote:Probeer ik eens een dare te verzinnen die niks met sex te maken heeft, is er toch wel weer iemand die er een dubbelzinnige opmerking over maakt...
Op vrijdag 23 november 2001 22:10 schreef F1Bas het volgende:
vooral die goed voor aftrekken, daar heb je nu nog elke dag profijt van
One-track mind Bas?
quote:was maar een grapje hoor maar ik zal het niet meer doen
Op vrijdag 23 november 2001 22:13 schreef k_man het volgende:[..]
Probeer ik eens een dare te verzinnen die niks met sex te maken heeft, is er toch wel weer iemand die er een dubbelzinnige opmerking over maakt...
One-track mind Bas?
quote:ja foei hoor!!! Anders sturen we Dave en Gboy27 eens effe naar je toe
Op vrijdag 23 november 2001 22:17 schreef F1Bas het volgende:was maar een grapje hoor maar ik zal het niet meer doen
quote:Mijn post was er ook een met een knipoog hoor!
Op vrijdag 23 november 2001 22:17 schreef F1Bas het volgende:
was maar een grapje hoor maar ik zal het niet meer doen
quote:Mijn vriendin laat ze wel afschrikken
Op vrijdag 23 november 2001 22:18 schreef calvobbes het volgende:[..]
ja foei hoor!!! Anders sturen we Dave en Gboy27 eens effe naar je toe
quote:Een snelle en beschaafde T dan.
Op vrijdag 23 november 2001 22:24 schreef calvobbes het volgende:
T or D k-man
Kwil zo een film gaan kijken.
quote:Hudsucker proxy
Op vrijdag 23 november 2001 22:33 schreef k_man het volgende:[..]
Een snelle en beschaafde T dan.
Kwil zo een film gaan kijken.
quote:Yep, begint nu. Dus ik ben weg.
Op vrijdag 23 november 2001 22:34 schreef calvobbes het volgende:
Hudsucker proxy
quote:Zooo.. wel een leuke film.
Op vrijdag 23 november 2001 22:36 schreef k_man het volgende:
Yep, begint nu. Dus ik ben weg.
quote:Dare; vervang je usericon tien minuten door eentje met harde porno.
Op zaterdag 24 november 2001 00:32 schreef Gerdy het volgende:
* Gerdy trekt een biertje open voor een lekkere dare...
quote:Djeez!
Op zaterdag 24 november 2001 00:40 schreef k_man het volgende:[..]
Dare; vervang je usericon tien minuten door eentje met harde porno.
Waar moet ik zo snel porn vandaan halen?
Oh.. je bedoelt 10 minuten lang.. toch?
quote:Yep.
Op zaterdag 24 november 2001 00:43 schreef Gerdy het volgende:
Oh.. je bedoelt 10 minuten lang..toch?
quote:Heb je nog even? Moet ff wat software installeren..
Op zaterdag 24 november 2001 00:44 schreef k_man het volgende:[..]
Yep.
Vreemd hè? Soft ware voor Hard porn...
quote:Hmmmz, vooruit dan maar.
Op zaterdag 24 november 2001 00:58 schreef Gerdy het volgende:
Heb je nog even? Moet ff wat software installeren..Vreemd hè? Soft ware voor Hard porn...
quote:Yes indeed....
Op zaterdag 24 november 2001 00:58 schreef Gerdy het volgende:[..]
Heb je nog even? Moet ff wat software installeren..
Vreemd hè? Soft ware voor Hard porn...
(Jazz jazz jazzz....z..z....)
quote:Hoi.
Op zaterdag 24 november 2001 01:11 schreef F1Bas het volgende:
*ben ik weer*
Welke film heb je gezien en hoe was ie?
quote:Moest er niet eerst een vraag gesteld worden over truth or dare???
Op zaterdag 24 november 2001 01:14 schreef k_man het volgende:[..]
Hoi.
quote:The talented mr. Ripley
Op zaterdag 24 november 2001 01:14 schreef k_man het volgende:[..]
Hoi.
Ik vond het niet een hele bijzondere film maar wel een goed verhaal.
quote:jaa
Op zaterdag 24 november 2001 01:18 schreef Gerdy het volgende:
Tijd loopt?
quote:
Tijd loopt?
Een britney spears Look A Like???
quote:Jep... Eerste wat ik vond wat klein genoeg was.
Op zaterdag 24 november 2001 01:19 schreef FC het volgende:[..]
Moest snel namelijk..
Niet goed?
quote:Nee joh!!
Op zaterdag 24 november 2001 01:19 schreef FC het volgende:[..]
[APPLAUSE APPLAUSE]
quote:Whoops.. Ik heb net gepost in een ander topic.
Op zaterdag 24 november 2001 01:20 schreef FC het volgende:[..]
Nee joh!!
Wel veel lef trouwens...[APPLAUSE APPLAUSE]
Hmm... alsof ze ToD niet in de gaten houden...
Nog een paar minuten..
Dit kan me een ban/waarschuwing kosten.. Argh!
quote:Stuur je ze maar door naar dit topic...
Op zaterdag 24 november 2001 01:22 schreef Gerdy het volgende:[..]
Whoops.. Ik heb net gepost in een ander topic.
Hmm... alsof ze ToD niet in de gaten houden...
Nog een paar minuten..
Dit kan me een ban/waarschuwing kosten..
Argh!
Hmm... ik had idd beter een ander filmpje kunnen nemen.
Maar dan eentje voorgoed.
quote:Deze kan ook wel voorgoed hoor!
Op zaterdag 24 november 2001 01:26 schreef Gerdy het volgende:
* Gerdy post om tijd te checken..Hmm... ik had idd beter een ander filmpje kunnen nemen.
Maar dan eentje voorgoed.
Mijn ondertitel klopt niet helemaal.
Als je op de link klikt krijg je GEEN pornofilm te zien.
quote:Is bijna voor bij hoor...
Op zaterdag 24 november 2001 01:29 schreef KingShakur het volgende:
* KingShakur zegt "oi" en schrikt van het usericon van Gerdy
quote:LOL... ja.. goed plan.
Op zaterdag 24 november 2001 01:28 schreef FC het volgende:[..]
Deze kan ook wel voorgoed hoor!
Maar dus, ik ga zodenk ik...
Kan nu natuurlijk heel goed, is zo'n slaapverwekkend icon!
En je tijd is wel ongeveer om denk ik??
Heej, weltrusten!! Slaapze!
En ja, mijn tijd is om.
Poppetje zien slikken? Kastje dicht.
quote:Tadaa!
Op zaterdag 24 november 2001 01:30 schreef FC het volgende:[..]
Is bijna voor bij hoor...
GG?
quote:Jammer...
Op zaterdag 24 november 2001 01:29 schreef Gerdy het volgende:
Mededeling:Mijn ondertitel klopt niet helemaal.
Als je op de link klikt krijg je GEEN pornofilm te zien.
quote:Dank
Op zaterdag 24 november 2001 01:30 schreef Gerdy het volgende:[..]
LOL... ja.. goed plan.
Heej, weltrusten!! Slaapze!
En ja, mijn tijd is om.
Poppetje zien slikken? Kastje dicht.
quote:I know... Ik trapte er net zelf ook in...
Op zaterdag 24 november 2001 01:30 schreef FC het volgende:[..]
Jammer...
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 01:32 schreef Gerdy het volgende:[..]
I know... Ik trapte er net zelf ook in...
![]()
quote:Ik ga slapen.
Op zaterdag 24 november 2001 01:33 schreef FC het volgende:[..]
Goedgekeurde dare is een mooie afsluiting van de dag. Zeker deze..
Bedankt voor de dare, en tot de volgende keer.
Trusten!
quote:Hmmmz, ben ik te laat?
Tijd loopt?
*dan maar slapen gaat8
quote:truste
Op zaterdag 24 november 2001 02:22 schreef k_man het volgende:[..]
Hmmmz, ben ik te laat?
*dan maar slapen gaat8
quote:Kon ik maar slapen, ik ben alweer aan het werk
Op zaterdag 24 november 2001 10:13 schreef calvobbes het volgende:[..]
Mogge
quote:T: Beschrijf je omgeving
Op zaterdag 24 november 2001 10:15 schreef F1Bas het volgende:Kon ik maar slapen, ik ben alweer aan het werk
quote:allemaal mensen met een headset op die niet uitgeslapen lijken
Op zaterdag 24 november 2001 10:16 schreef calvobbes het volgende:[..]
T: Beschrijf je omgeving
quote:Wat saai zeg
Op zaterdag 24 november 2001 10:18 schreef F1Bas het volgende:allemaal mensen met een headset op die niet uitgeslapen lijken
quote:Ja en ik heb het lekker rustig, ik ben aanspreekpunt
Op zaterdag 24 november 2001 10:24 schreef calvobbes het volgende:[..]
Wat saai zeg
quote:Ah! Jij bent de enige met echt verstand van compjuters
Op zaterdag 24 november 2001 10:25 schreef F1Bas het volgende:[..]
Ja en ik heb het lekker rustig, ik ben aanspreekpunt
quote:Goedemorgen! T of vriendelijke D
Op zaterdag 24 november 2001 10:29 schreef mvdlubbe het volgende:
* De WakkereMarinus van der Lubbe komt ook even binnen...
quote:*Begint de dag goed met eenvriendelijkeD!*
Op zaterdag 24 november 2001 10:31 schreef calvobbes het volgende:[..]
Goedemorgen! T of vriendelijke D
quote:Maak het smiley kunstwerk van de eerste post mooier door de 'o' iets naar links te schuiven er ook nog een 'r' tussen te zetten
Op zaterdag 24 november 2001 10:32 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
*Begint de dag goed met eenvriendelijkeD!*
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 10:34 schreef calvobbes het volgende:[..]
Maak het smiley kunstwerk van de eerste post mooier door de 'o' iets naar links te schuiven er ook nog een 'r' tussen te zetten
quote:Nou we hebben er een bepaald ploegje voor en ik ben nu aan de beurt
Op zaterdag 24 november 2001 10:27 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ah! Jij bent de enige met echt verstand van compjuters
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 10:34 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De 'o' had nog 1 smiley meer naar links gekund maar GG!!!
quote:Dus de (simpele/standaard) vragen die de mensen direct achter de telefoon niet kunnen beantwoorden krijg jij... Wel een 'eer' maar niet zo leuk, lijkt me
Op zaterdag 24 november 2001 10:38 schreef F1Bas het volgende:Nou we hebben er een bepaald ploegje voor en ik ben nu aan de beurt
en nog een
[Dit bericht is gewijzigd door mvdlubbe op 24-11-2001 10:45]
quote:Dat is een goede!!!! Precies de gedachte achter TorD !!!
Op zaterdag 24 november 2001 10:43 schreef mvdlubbe het volgende:
[alleen maar smileys]
quote:Dank u zeer!
Op zaterdag 24 november 2001 10:44 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dat is een goede!!!! Precies de gedachte achter TorD !!!
[Dit bericht is gewijzigd door mvdlubbe op 24-11-2001 10:57]
quote:Hoppa.
Op zaterdag 24 november 2001 10:55 schreef calvobbes het volgende:[..]
Graag gedaan
quote:hehehe cool, beschrijft hier precies de werk situatie, niemand is uitgeslapen
Op zaterdag 24 november 2001 11:04 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
Hoppa.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 11:33 schreef mvdlubbe het volgende:
verdomd rustig weer hier..
quote:Verzin dan maar eens een leuke D voor me!
Op zaterdag 24 november 2001 11:33 schreef mvdlubbe het volgende:
verdomd rustig weer hier..
quote:Simpel!
Op zaterdag 24 november 2001 11:40 schreef basvanderheyden het volgende:
hoe werkt dit hier?
* wijst naar basisregels in eerste post *
Dus gewoon T of D zeggen!
quote:Een makkelijke om mee te beginnen! beschrijf de ruimte waar je nu inzit
Op zaterdag 24 november 2001 11:44 schreef basvanderheyden het volgende:een Truth asjeblieft.
quote:Ik zit in mijn kamertje, nieuwbouw, kijk uit over een straatje. en de kamer is wit, met een systeemplafond. er staat een bed in en een tafel en mijn pcburo.
Op zaterdag 24 november 2001 11:48 schreef calvobbes het volgende:[..]
Een makkelijke om mee te beginnen! beschrijf de ruimte waar je nu inzit
quote:Owhkee! GG (= goedgekeurd)
Op zaterdag 24 november 2001 11:50 schreef basvanderheyden het volgende:Ik zit in mijn kamertje, nieuwbouw, kijk uit over een straatje. en de kamer is wit, met een systeemplafond. er staat een bed in en een tafel en mijn pcburo.
quote:Heeft je vriendin wel eens wat aan haar uiterlijk veranderd omdat jij dat mooier vindt? Zo ja; wat? Zo nee; wat valt er nog te verbeteren?
Op zaterdag 24 november 2001 11:55 schreef F1Bas het volgende:
*wil ook nog wel een T*
quote:Nee ze mag van mij zo zijn als ze is. Qua uiterlijk ben ik wel tevreden alleen mag ze soms wel wat minder verlegen zijn.
Op zaterdag 24 november 2001 12:07 schreef k_man het volgende:[..]
Heeft je vriendin wel eens wat aan haar uiterlijk veranderd omdat jij dat mooier vindt? Zo ja; wat? Zo nee; wat valt er nog te verbeteren?
Ze is wel een schatje hoor
quote:Foto! Foto! Foto! Foto! Foto!
Op zaterdag 24 november 2001 12:12 schreef F1Bas het volgende:
Ze is wel een schatje hoor
GG
quote:Ik zit nu op mijn werk maar ik zou eens kijken of ik wat voor je kan regelen, ik heb een pasfoto in mijn portomonee maar ik heb geen scanner
Op zaterdag 24 november 2001 12:15 schreef k_man het volgende:[..]
Foto! Foto! Foto! Foto! Foto!
GG
quote:OK, is geen Dare ofzo, maar zou ik wel leuk vinden.
Op zaterdag 24 november 2001 12:17 schreef F1Bas het volgende:
Ik zit nu op mijn werk maar ik zou eens kijken of ik wat voor je kan regelen, ik heb een pasfoto in mijn portomonee maar ik heb geen scanner
quote:Ik heb het er zo vaak over
Op zaterdag 24 november 2001 12:18 schreef k_man het volgende:[..]
OK, is geen Dare ofzo, maar zou ik wel leuk vinden.
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 12:26 schreef F1Bas het volgende:
Ik heb het er zo vaak overmoet te regelen zijn een keertje
quote:K-man TorD
Op zaterdag 24 november 2001 12:28 schreef k_man het volgende:[..]
quote:Een beetje beschaafde T.
Op zaterdag 24 november 2001 12:42 schreef F1Bas het volgende:
K-man TorD
quote:Ik ben altijd beschaafd..
Op zaterdag 24 november 2001 12:44 schreef k_man het volgende:[..]
Een beetje beschaafde T.
Noem je favoriete film en waarom
quote:Twijfelgeval, maar ik noem True Romance.
Op zaterdag 24 november 2001 12:49 schreef F1Bas het volgende:
Noem je favoriete film en waarom
En waarom... tja. Het hele verhaal. Het is ontroerend, grappig, absurd, romantisch, grof, hilarisch. En er spelen alleen maar goede acteurs in.
quote:GG!
Op zaterdag 24 november 2001 12:57 schreef k_man het volgende:[..]
Twijfelgeval, maar ik noem True Romance.
En waarom... tja. Het hele verhaal. Het is ontroerend, grappig, absurd, romantisch, grof, hilarisch. En er spelen alleen maar goede acteurs in.
quote:Wat ga je vanavond allemaal doen
Op zaterdag 24 november 2001 12:45 schreef sunnygirl het volgende:
T
quote:*schop*
Op zaterdag 24 november 2001 13:03 schreef F1Bas het volgende:[..]
Wat ga je vanavond allemaal doen
quote:Zou mooi zijn
Op zaterdag 24 november 2001 15:59 schreef basvanderheyden het volgende:Bom op Eindhoven gevallen ofzo?
quote:Of zou er een vliegtuig zijn neergestort?
Op zaterdag 24 november 2001 16:02 schreef F1Bas het volgende:[..]
Zou mooi zijn
quote:En weer ontopic... T or D ?
Op zaterdag 24 november 2001 16:20 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Of zou er een vliegtuig zijn neergestort?
quote:Wat is je grootste blunder die je ooit op je werk/school/thuis hebt gemaakt? Geef de details en hoe er op werd gereageerd, en wat de gevolgen zijn geweest...
Op zaterdag 24 november 2001 16:29 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Nou, doe maar eens een T dan, laat ik het ook maar eens proberen
quote:Ja, dat kan ik begrijpen ja
Op zaterdag 24 november 2001 16:33 schreef Knuffelbeertje het volgende:
De allergrootste was dat ik een paar intieme foto's op de digicam had laten staan, dit kwam de verkeerde mensen onder ogen.
De reacties kan je je wel indenken.
quote:Ai..pijnlijke situatie
Op zaterdag 24 november 2001 16:33 schreef Knuffelbeertje het volgende:
De allergrootste was dat ik een paar intieme foto's op de digicam had laten staan, dit kwam de verkeerde mensen onder ogen.
De reacties kan je je wel indenken.
GG!
quote:Andere T: hoe intiem waren ze
Op zaterdag 24 november 2001 16:39 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Met name omdat de verkeerde personen mijn schoonouders waren.
Ik kreeg het spaans benauwd, maar dat snap je wel
[Dit bericht is gewijzigd door F1Bas op 24-11-2001 16:43]
quote:daarvoor heet het hier ook TorD
Op zaterdag 24 november 2001 16:43 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Te intiem om dat hier te gaan bespreken.
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Knuffelbeertje op 24-11-2001 16:48]
quote:Nog pijnlijker!
Op zaterdag 24 november 2001 16:46 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Een tiupje van de sluier, er kwamen geen kleren voor op die foto.
btw...geef mij ook maar een T
[Dit bericht is gewijzigd door WheeleE op 24-11-2001 16:48]
quote:zover was ik al
Op zaterdag 24 november 2001 16:46 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Een tiupje van de sluier, er kwamen geen kleren voor op die foto.
Hier komt je T...wat was het vreselijkste blauwtje dat je ooit opgelopen hebt, en leg uit.
quote:Oei..lastig...nou ja, in de liefde (helaas) nog geen blauwtjes gelopen eigenlijk...
Op zaterdag 24 november 2001 16:51 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Gebruik hem nog iedere dag hoor, maar ben nu wat voorzichtiger.Hier komt je T...wat was het vreselijkste blauwtje dat je ooit opgelopen hebt, en leg uit.
quote:wat een cute icoontje trouwens
Op zaterdag 24 november 2001 16:55 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Mazzelaar.....dan iets wat er verband mee heeft misschien?
quote:erg leuk
Op zaterdag 24 november 2001 16:58 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Thx, the cutie is ME!!!
quote:Waarmee? met die blauwtjes? of dat ik ze nog niet heb gelopen? Dat laatste komt eenvoudigweg omdat ik nog geen relatie heb gehad en omdat ik nou eenmaal niet zo iemand ben die gauw op iemand afstapt...ben beetje errug verlegen...
Op zaterdag 24 november 2001 16:55 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Mazzelaar.....dan iets wat er verband mee heeft misschien?
quote:Okiedokie, totaal verkeerde vraag van mij dus
Op zaterdag 24 november 2001 16:59 schreef WheeleE het volgende:[..]
Waarmee? met die blauwtjes? of dat ik ze nog niet heb gelopen? Dat laatste komt eenvoudigweg omdat ik nog geen relatie heb gehad en omdat ik nou eenmaal niet zo iemand ben die gauw op iemand afstapt...ben beetje errug verlegen...
quote:Owkee...beschrijf de foto van je usericon en vertel wat meer over de situatie waarin ie is genomen..alle details graag!
Op zaterdag 24 november 2001 17:00 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Als niemand het lef heeft, doe mij dan nog maar een T
quote:Maakt niet uit hoor..
Op zaterdag 24 november 2001 17:04 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Okiedokie, totaal verkeerde vraag van mij dus
Zo, heb ik meteen een naam hier..hehehe
quote:Mja...ik wil toch nog wat meer details...wat was jullie gemoedstoestand enzo..
Op zaterdag 24 november 2001 17:07 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Nou, ik was totaal wappie, en kwam thuis van een feest, eerst hebben we die foto, en nog een paar andere gemaakt, en daarna hebben we nog een tijdje doorgefeest op het matras waar ik op lig.Zo, heb ik meteen een naam hier..hehehe
![]()
quote:Haha..
Op zaterdag 24 november 2001 17:12 schreef Knuffelbeertje het volgende:
hehehehe, we waren bijzonder g..l we sliepen ook niet totdat we helemaal voldaan waren
quote:Kom maar op!!
Op zaterdag 24 november 2001 17:17 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Iemand anders nog openhartig vandaag?..hehehehe
quote:das een lastige...waarschijnlijk was dat de ker dat ik met vriendin in de Burger King hier in Scheveningen ging eten en in een lollige bui besloot om met rolstoel en al van het trapje met 3 treden te gaan...(nee ik was niet dronken!
Op zaterdag 24 november 2001 17:20 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Wat is de vreselijkste manier waarop je jezelf voor schut hebt gezet, met details natuurlijk
Ik raakte met mn achterwiel het laatste treetje en viel heeeeel langzaam naar voren ...plat voorover...
Geen gewonden, maar wel heel verbaasde voorbijgangers en een WheeleE die in een deuk lag...
Blunderig genoeg?
quote:Mooi zo!
Op zaterdag 24 november 2001 17:33 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Aardige blunder WheeleE
Zeg eens luitjes..ik ga eens kijken wat er in de koelkast ligt...eet smakelijk & tot de volgende keer!
quote:Maak een topic in GENERAL CHAT aan waarin je je excuses aanbiedt aan Uncle Sam i.v.m. de vermelding in de Onzin-wegwijzer.
Op zaterdag 24 november 2001 17:31 schreef calvobbes het volgende:
het is weer gezellig hier! Iemand een leuke D voor mij
quote:Ik zei een LEUKE dare
Op zaterdag 24 november 2001 17:34 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Maak een topic in GENERAL CHAT aan waarin je je excuses aanbiedt aan Uncle Sam i.v.m. de vermelding in de Onzin-wegwijzer.
AG overnieuw!!!
En daarbij, ik bied geen excuses aan voor dingen waar ik achter sta!
quote:Maak in Onzin een post waarin je stelt dat Uncle_sam op een terechte wijze in het Newbie Onzin-Wegwijzer is vermeld! Minstens 100 woorden!!!
Op zaterdag 24 november 2001 17:42 schreef DeF2K het volgende:
wie heeft een dare voor mij?
![]()
ben benieuwd...
quote:
Op zaterdag 24 november 2001 17:46 schreef calvobbes het volgende:[..]
Maak in Onzin een post waarin je stelt dat Uncle_sam op een terechte wijze in het Newbie Onzin-Wegwijzer is vermeld! Minstens 100 woorden!!!
quote:pfff, ik durf het wel, tis alleen een beetje moeilijk, hij komt er aan hoor.:)
Op zaterdag 24 november 2001 17:46 schreef calvobbes het volgende:[..]
Maak in Onzin een post waarin je stelt dat Uncle_sam op een terechte wijze in het Newbie Onzin-Wegwijzer is vermeld! Minstens 100 woorden!!!
quote:Ik ben benieuwd.
Op zaterdag 24 november 2001 17:50 schreef DeF2K het volgende:[..]
pfff, ik durf het wel, tis alleen een beetje moeilijk, hij komt er aan hoor.:)
quote:uncle sam
Op zaterdag 24 november 2001 17:50 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Ik ben benieuwd.
staat hier
quote:goedgekeurd betekent dat neem ik aan
Op zaterdag 24 november 2001 17:57 schreef calvobbes het volgende:[..]
Briljant!
GG!!!
leuk dit zeg
Verzin eens een LEUKE dare voor me
quote:haaaaaaaai
Op zaterdag 24 november 2001 18:02 schreef Gboy27 het volgende:
Goedenavond tesamen!!!
quote:Hoi GBoy!
Goedenavond tesamen!!!
quote:Post hier 5 minuten een foto die je schoonouders ook niet mogen zien!
Op zaterdag 24 november 2001 17:59 schreef Knuffelbeertje het volgende:
* knuffelbeertje meldt zich ook maar weerVerzin eens een LEUKE dare voor me
quote:G'navond, en wilkommen
Goedenavond tesamen!!!
quote:open in het muziek forum een topic waarin je beweert dat Bassie & Adriaan muzikaal geniaal zijn...
Op zaterdag 24 november 2001 17:59 schreef Knuffelbeertje het volgende:
* knuffelbeertje meldt zich ook maar weerVerzin eens een LEUKE dare voor me
of mag dat niet
quote:Goedenavond T or D
Goedenavond tesamen!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |