niet gelijk overdijven hoor, er zijn heel veel kapers op de kust, vooral op de duizendquote:Op zondag 22 januari 2006 14:47 schreef Ericr het volgende:
Cheek is de completere sprinter, Bos heeft er bijna altijd wel een 500 meter tussn zitten die tegenvalt. Cheek ook gelijk de favoriet om de dubbel te pakken in Turijn.
Voor de 1000m blijft Davis voor mij favoriet.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:47 schreef Ericr het volgende:
Cheek is de completere sprinter, Bos heeft er bijna altijd wel een 500 meter tussn zitten die tegenvalt. Cheek ook gelijk de favoriet om de dubbel te pakken in Turijn.
Met de 1000m is het geluk dat die maar 1x gereden moet worden. Voor de Nederlanders in het voordeel lijkt me, omdat die over 2 afstanden verspreid vaker wisselvalliger zijn.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:47 schreef Ericr het volgende:
Eens!quote:Op zondag 22 januari 2006 15:02 schreef MiLalaa het volgende:
Erg leuke interviews met Cheek altijd. En zo bescheiden.
quote:Op zondag 22 januari 2006 15:02 schreef MiLalaa het volgende:
Erg leuke interviews met Cheek altijd. En zo bescheiden.
Hij is lekker bezig, Groves die vannachtquote:Op zondag 22 januari 2006 15:10 schreef maril het volgende:
Als Snoeks nu nog een keer zegt dat het de laatste optreden in het tournooi, dan dan![]()
ze reed in Calgary natuurlijk.....quote:Op zondag 22 januari 2006 15:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij is lekker bezig, Groves die vannachteen PR reed
.
Ja, blijkbaar ging 't toch niet zo lekker zonder d'r pilletjes.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:03 schreef Ambrosius het volgende:
Kotyuga naar huis..
Die heeft net zulke dijen.quote:
Heb wat screens gemaakt... weet niet of het wat is geworden. Zet ze straks hier wel ff neer.quote:
Ik wil haar wel een keer uit dat pak helpen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |