abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34341095

[ Bericht 53% gewijzigd door Computeraap op 22-01-2006 17:56:23 ]
  zondag 22 januari 2006 @ 13:27:58 #2
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_34341142
Nu nog een richtprijs toevoegen en je plaatje elders hosten (we hebben een ban bij ImageShack), dan is je topic weer compleet (richtprijs is verplicht; zie de faq).
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_34341445
téévéépéé
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_34348271
Hoe kun je nou iets hier aanbieden waar je ook al een advertentie op Ebay voor hebt lopen?
pi_34348436
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:09 schreef phoolie2k het volgende:
Hoe kun je nou iets hier aanbieden waar je ook al een advertentie op Ebay voor hebt lopen?
Omdat de hoogste bieder hem gewoon krijgt over een week.
En ik hem er tussentijds af laat halen als ik 'm hier verkoop.

Ebay, marktplaats, fok v&a zijn toch gewoon middelen om iets te koop te zetten...
pi_34348941
Marktplaats en Fok werken wel zo, maar bij eBay is dat toch niet de gebruikelijke gang van zaken. Je bent daar gewoon verplicht aan degene met het hoogste bod te verkopen.
pi_34349388
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:28 schreef phoolie2k het volgende:
Marktplaats en Fok werken wel zo, maar bij eBay is dat toch niet de gebruikelijke gang van zaken. Je bent daar gewoon verplicht aan degene met het hoogste bod te verkopen.
Tsja, ik heb natuurlijk weinig te maken met wat gebruikelijk is en wat niet, ik kan hem er tussentijds af laten halen als het product hier is verkocht en ben nergens tot verplicht. Als je er zo erg mee zit dan vraag je maar een topic report aan oid en als je interesse hebt in de pda dan kun je zeggen wat je er voor wilt geven.
pi_34349469
Geheel offtopic, maar toch wel een punt voor TS:
Ebay moet je echt mee uitkijken hoor, als je via daar iets verkoopt moet het gewoon, ook als het hoogste bod je niet zint (je hebt immers zelf een minimum prijs opgegeven).

Edit: Laat dan maar, zelf weten
pi_34349544
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:46 schreef Zweefvliegje het volgende:
Geheel offtopic, maar toch wel een punt voor TS:
Ebay moet je echt mee uitkijken hoor, als je via daar iets verkoopt moet het gewoon, ook als het hoogste bod je niet zint (je hebt immers zelf een minimum prijs opgegeven).

Edit: Laat dan maar, zelf weten
helemaal mee eens. Ebay is gewoon een veiling en daarbij verkoop je m aan de hoogste bieder ook al had je een hoger bod verwacht of zelfs gehad via een andere site.
Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
pi_34349551
zucht stelletje moraalridders , ik check het volgende week wel dan.
  zondag 22 januari 2006 @ 21:44:01 #11
3185 Adelante
To let it go now
pi_34358961
VERZOEKSLOTJE
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')