Ik sluit me, as usual, wel weer helemaal bij jou aanquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:58 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
persoonlijk denk ik dat op dit moment een meerderheid last heeft van een kleine minderheid, maar dat is mijn mening.
Hetgeen waar ik mij zelf mateloos aan erger is als mensen anderen belachelijk maken of afzeiken als die een andere mening hebben (lees: wel 'geloven' in paranormale zaken en/of robbert vd broeke).
Ook vind ik dat er een verschil tussen kritiek en het genadeloos afbranden van iemand, zoals af en toe ook in deze topicreeks met RvdB is gebeurd...maar ik denk dat dat bijna niet tegen te houden is. Daarom blijf ik dan ook regelmatig een beetje tegengas geven hier en daar![]()
Ben ik het zeker mee eens. Om steeds als een schoolmeester in het topic te gaan lopen jengelen dat men braaf moet zijn is imo geen optie, voorlopig zullen we ons beperken tot het verwijderen van dat soort maffe uitspraken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:58 schreef Marietje_34 het volgende:
persoonlijk denk ik dat op dit moment een meerderheid last heeft van een kleine minderheid, maar dat is mijn mening.
Hetgeen waar ik mij zelf mateloos aan erger is als mensen anderen belachelijk maken of afzeiken als die een andere mening hebben (lees: wel 'geloven' in paranormale zaken en/of robbert vd broeke).
Ook vind ik dat er een verschil tussen kritiek en het genadeloos afbranden van iemand, zoals af en toe ook in deze topicreeks met RvdB is gebeurd...maar ik denk dat dat bijna niet tegen te houden is. Daarom blijf ik dan ook regelmatig een beetje tegengas geven hier en daar![]()
De foto kleiner maken, bv met een resizer.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:39 schreef CarDani het volgende:
Hoe kan ik een foto zo aanpassen dat deze in mijn profiel geplaatst kan worden. AL mijn bestanden zijn te groot.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik sluit me, as usual, wel weer helemaal bij jou aan![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:13 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ben ik het zeker mee eens. Om steeds als een schoolmeester in het topic te gaan lopen jengelen dat men braaf moet zijn is imo geen optie, voorlopig zullen we ons beperken tot het verwijderen van dat soort maffe uitspraken.
En ondertussen de betrokkenen vriendelijk per mail verzoeken dit soort dingen achterwege te laten![]()
Vandaar mijn: as usualquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:09 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]volgens mij zijn we het wel vaker eens, ik iig wel vaak met jou.
Hahaha, geen probleem.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:16 schreef CarDani het volgende:
[..]
Sorrie hoor, maar ik ben blond.![]()
Ik heb Picasa erop staan, maar hoe verklein ik de foto?![]()
in datzelfde menu staat ook de optie kenmerken (kan je de pixels ingevenquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:13 schreef Wombcat het volgende:
Je kunt het trouwens ook gewoon met Paint doen Afbeelding/Uitrekken-hellen...
Wel even gokken hoeveel je moet verkleinen dan (moet percentage aangeven).
Bedankt, maar het lukt gewoon niet. Ik heb je de foto gemaild. Dus als jij het voor me wilt doen héél graag.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hahaha, geen probleem.
Als het goed is heeft picasa al je images al gevonden.
Selecteer de image die je wil verkleinen. (één klik geeft een blauw randje)
Bovenaan je scherm heb je verschillende tabs "bestand tot en met help"
Je klikt op abeelding, er vouwt een menu uit.
De bovenste optie geeft : bekijken en bewerken.
Aanklikken.
Dan via exporteren het aantal pixels wijzigen.
Alternatief: open paint (of een standaard programma dat nagenoeg op iedere pc zit.
bestand openen --> afbeelding selecteren
tab afbeelding: uitrekken/hellen (of een soortgelijke term)
percentages ingeven
of als het aantal pixels/ de grootte echt strak moet zijn ivm een limiet (avatar)
tab afbeelding: kenmerken --> grootte ingeven
opslaan
Mocht je er nog niet uitkomen ben je welkom je plaatje te mailen,
je krijgt het dan verkleind retour.
Is het de bedoeling dat het je plaatje onder je nick wordt, of is het voor andere doeleinden (plaatje op het forum in een post bv) ?
mirage@fok.nl
Ja, maar dan knip je een stuk van het plaatje af, verklein je 't niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:31 schreef Mirage het volgende:
[..]
in datzelfde menu staat ook de optie kenmerken (kan je de pixels ingeven)
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:18 schreef Mirage het volgende:
[..]
de quote komt uit een ander topic,
niet deze...
en het "quote hier een mod" topic is de andere kant op.
en nou mijn feedback niet gaan verbaggeren
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:24 schreef GF het volgende:
Posts verwijderen zonder opgeven van reden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |