Wie is die laatste dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:19 schreef Thomper het volgende:
[afbeelding]
BERNIE EN TAART EN MORDRA OP 1 FOTO
OMGquote:Op zondag 22 januari 2006 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb het al gezienBernie, jij lijkt op Jamai
Opperkeutelleiderquote:Op zondag 22 januari 2006 13:27 schreef MMaRsu het volgende:
Jezus kleuters gedraag je ff normaal zeg
verkapte: "ik ben blauw en stoer" postquote:Op zondag 22 januari 2006 13:27 schreef MMaRsu het volgende:
Hehehehehe check de smurfen heheheheh.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:30 schreef mordradead het volgende:
[..]
verkapte: "ik ben blauw en stoer" post
Ban alle kutuser!quote:Op zondag 22 januari 2006 13:27 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zocht op Gargamel en kreeg dit.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:33 schreef capibar het volgende:
[..]
Hehehehehe check de smurfen heheheheh.
Dat heb je me al eerder verteldquote:Op zondag 22 januari 2006 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb het al gezienBernie, jij lijkt op Jamai
Wat gaat er hier nou weer verkeerd danquote:Op zondag 22 januari 2006 13:37 schreef MMaRsu het volgende:
JONGENS laatste waarschuwing, anders doen we ff een tijdje geen Slowchat meer als jullie je niet normaal kunnen gedragen
Ik zeg ja, anders was hij geen mod geworden.quote:MMaRsu© I Don't Believe That Anyone Feels The Way I Do About You Now zegt (13:42):
weet ik veel?
De vraag is nu: welk deel?quote:MMaRsu© I Don't Believe That Anyone Feels The Way I Do About You Now zegt (13:43):
ik ga ff hitman spelen
Ik weet niet wat ik nu moet antwoorden, ik zal het even MMaRsu vragen.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:43 schreef mordradead het volgende:
Ik moet straks wat leren, donderdag herkansing voor Scheikunde en de week daarop Tentamens normaal zou ik die een weekend van tevoren leren maar ik ga naar m'n zus toe dus ik zal wel weer niet leren. En jij waarde Thomas, wat ga jij vandaag doen?
Ik vind het ook wel meevallen, geen doodsverwensingen, ik doe niemand na..... prima deluxe.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat gaat er hier nou weer verkeerd dan![]()
Voordat je iets post moet je ook toestemming aan MmarSu vragenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:45 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik nu moet antwoorden, ik zal het even MMaRsu vragen.
I knowquote:
Ik vind echt dat het wel meevaltquote:Op zondag 22 januari 2006 13:45 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel meevallen, geen doodsverwensingen, ik doe niemand na..... prima deluxe.
Jamai draagt allang geen bril meerquote:Op zondag 22 januari 2006 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
I knowMaar het wordt steeds erger
Plaatjes zeggen meer dan woordenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:51 schreef Thomper het volgende:
MMaRsu zegt dat er, en ik citeer QUOTE teveel plaatjes UNQUOTE, en ik onciteer zijn.
Ohwquote:Op zondag 22 januari 2006 13:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jamai draagt allang geen bril meer![]()
Hij is uhhhhhh 19 ofzowquote:Op zondag 22 januari 2006 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw
Nou, maar hij is toch ouder dan jij?
Nee, nu lijk je op mij.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:56 schreef peristilius het volgende:
Ik draag ook geen bril, lijk ik nu op Jamai?
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:57 schreef mordradead het volgende:
Dit plaatje moet ik gewoon posten
[afbeelding]
Niet zoveel plaatjes posten, dan word MMaRsu boosquote:Op zondag 22 januari 2006 13:59 schreef Thomper het volgende:
En deze vent is een wannabe-Jamai met een extra S-je.
[afbeelding]
Sorry, ik kon de plaatjes niet weerstaan.![]()
Ga eens een psycholoog inhuren ofzo.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:59 schreef Thomper het volgende:
En deze vent is een wannabe-Jamai met een extra S-je.
[afbeelding]
Sorry, ik kon de plaatjes niet weerstaan.![]()
Lanikoekjequote:Op zondag 22 januari 2006 14:08 schreef Laniboekje het volgende:
Thomper, een aantal minuten geleden poste u een foto van wat u noemt 'een geit'. Ik corrigeer u; het is een falabella pony (aka paardsoort).
Jamai is een peerd dus. Dank u voor de aandacht.
Je begint een betere user te wordenquote:Op zondag 22 januari 2006 14:08 schreef Laniboekje het volgende:
Thomper, een aantal minuten geleden poste u een foto van wat u noemt 'een geit'. Ik corrigeer u; het is een falabella pony (aka paardsoort).
Het zou inderdaad een post van jou kunnen zijn.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:10 schreef mordradead het volgende:
[..]
Je begint een betere user te worden
Koop Ouendan.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:08 schreef Laniboekje het volgende:
Ohja, en drie van dat soort geiten staan in onze tuin, en mijn ouders noemen ze ook paarden. Maar ik weet beter.quote:
Weet je! Dat verhaal, had wel door mij gepost kunnen zijn op mijn weblogquote:Op zondag 22 januari 2006 14:15 schreef BMH het volgende:
Welke games moet ik volgende week gaan kopen? Ik heb een kleine financiële meevaller (ondanks mijn boete die ik net heb ontvangen en nog moet betalen).
Daar probeerde ik dus ook voor te zorgen, zonder veel resultaatquote:Op zondag 22 januari 2006 14:37 schreef Chanty87 het volgende:
Het niveau mag hier best wel omhoog, vinkwel.
geen nood, hier ben ik alweerquote:Op zondag 22 januari 2006 14:37 schreef Chanty87 het volgende:
Het niveau mag hier best wel omhoog, vinkwel.
u riep? wij draaienquote:Op zondag 22 januari 2006 14:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Daar probeerde ik dus ook voor te zorgen, zonder veel resultaat
10 februari komt psychonauts uit in Europa.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:15 schreef BMH het volgende:
Welke games moet ik volgende week gaan kopen? Ik heb een kleine financiële meevaller (ondanks mijn boete die ik net heb ontvangen en nog moet betalen).
Ik heb zelfs een kleine drang om nog een Nintendo DS te kopen.. Een zwarte ofzow.![]()
Ik zou in eerste instantie zweren dat dit die foto van bernie was...quote:Op zondag 22 januari 2006 13:54 schreef mordradead het volgende:
[afbeelding]
Dit is Jamai in zijn hippe Polo
Ja dat heb ik ookquote:Op zondag 22 januari 2006 14:15 schreef BMH het volgende:
Ik heb zelfs een kleine drang om nog een Nintendo DS te kopen.. Een zwarte ofzow.![]()
Ja sommige mensen wel, anderen hebben alleen maar mono/polyfone ringtonesquote:Op zondag 22 januari 2006 15:21 schreef mordradead het volgende:
Je kunt mp3's toch ook gebruiken als ringtone ofzo![]()
Ik speel trouwens bijna nooit meer op m'n DSer moet maar weer eens een keer een tof spel uitkomen
Ohjahoor, jij bent altijd de gene die vage sheisse post.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Daar probeerde ik dus ook voor te zorgen, zonder veel resultaat
Dat is hij niet, dat is zijn stonede alter-ego.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:49 schreef capibar het volgende:
[..]
Ohjahoor, jij bent altijd de gene die vage sheisse post.
Inderdaad, daar ben ik toch niet verantwoordelijk voorquote:Op zondag 22 januari 2006 15:50 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat is hij niet, dat is zijn stonede alter-ego.
Op mijn ouderwetse ngage die ik tegenwoordig gebruik om te navigeren op de fietsquote:Op zondag 22 januari 2006 15:36 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Ja sommige mensen wel, anderen hebben alleen maar mono/polyfone ringtones
Zie 2 slowchats terug voor welke telefoon heeft welke user
Er schijnt er zelfs 1 te zijn die een Razr gaat kopen, met VibraCall®.....
Ow, en die link is dus deze: http://www.avoided-destiny.com/index.php?p=mp3s2
(staat ook ergens op de 1e pagina, maar dan voor de SSBM Tokyo Ska Paradise Orchestra Uitvoeringen)
o dus dan mag het, fijn om te wetenquote:Op zondag 22 januari 2006 15:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Inderdaad, daar ben ik toch niet verantwoordelijk voor![]()
Och waarom ook niet!!quote:Op zondag 22 januari 2006 15:49 schreef peristilius het volgende:
inkie je weet dat hij "Ik heb zelfs een kleine drang om nog een Nintendo DS te kopen" zei he?
Dus dan ben ik eigenlijk een betere user dan MMarSuquote:Op zondag 22 januari 2006 16:05 schreef peristilius het volgende:
Kut eeuhm nee dat is geen excuus!
[MMaRsu] *hier* mag je posten als je stoned bent.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Inderdaad, daar ben ik toch niet verantwoordelijk voor![]()
Mooi, het is echt een graftopic.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:09 schreef mordradead het volgende:
ik heb meteen een topic report geplaatst
Die dingen bekijken ze toch nooit.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:17 schreef mordradead het volgende:
Peristillus, wat vond je van mijn mooie topicreport?
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:53 schreef MMaRsu het volgende:
Voor de mensen die zich vervelen heb ik hier
http://www.fileshack.com/file.x?fid=7994
De trial versie van Star Wars Galaxies![]()
![]()
10 dagen gratis![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:59 schreef MMaRsu het volgende:
Hier kun je geile beats maken
http://beaterator.rockstargames.com/
Ik heb ooit in een boek een hele mooie beschrijving van jongerenwerkers gelezen.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:06 schreef peristilius het volgende:
MMaRsu de jongerenwerker houdt capibar en mordradead van de straat.
Offtopic in de slowchat.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:11 schreef philipnorth het volgende:
t is dat er games staan in de url's anders zou t wel erg offtopic zijn
Juistem.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
Gewoon neerknuppelen. Softe gedoe altijd.
Net zoals dit:quote:Op zondag 22 januari 2006 20:03 schreef mordradead het volgende:
hahahahahahaa
podverdorie, dat net alsof doen is vet stoer
quote:![]()
Ik moest lachen!
Muhhahahahahahahahahhaaquote:Op zondag 22 januari 2006 20:03 schreef mordradead het volgende:
hahahahahahaa
podverdorie, dat net alsof doen is vet stoer
Ik heb dat spel ook.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:36 schreef philipnorth het volgende:
Slaap ze, tot morgen.
Ik ben er ook vandoor zo, nog ff 1 missie Advance Wars proberen
Ga gewoon naar je nest en begin er morgenochtend mee.quote:
Ja deeltje 1 he, op de GBAquote:
Ben je gek, ik ga niet om 5 uur opstaan.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ga gewoon naar je nest en begin er morgenochtend mee.
Dank.quote:
6 uur dan.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ben je gek, ik ga niet om 5 uur opstaan.
Mijn tentamens beginnen om 8.15.
De DS zelf? Egniequote:Op zondag 22 januari 2006 23:04 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad deel 1 op de GBA.
Nintendo DS zuigt bigtime.
Idd een mooie dealquote:Op maandag 23 januari 2006 02:14 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb net een GEWELDIGE deal gedaan
Harde schijf van 200gb voor 65 euro overgekocht.
Playstation 1 gekocht voor 10 euro ( incl wat toffe games )![]()
![]()
![]()
![]()
Ook goedemorgenquote:Op maandag 23 januari 2006 08:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
Goedemorgen
Hardeschijf heeft geen kuren?quote:Op maandag 23 januari 2006 02:14 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb net een GEWELDIGE deal gedaan
Harde schijf van 200gb voor 65 euro overgekocht.
Dat doe je helemaal verkeerd. Je moest gewoon ff bij hem op schoot als je iets inlevert.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:29 schreef Chanty87 het volgende:
Godvertering! Heb ik al m'n opdrachten ruim op tijd ingeleverd (nouja, op z'n bureau gesmeten en "zoek het maar uit, ik heb het ingeleverd" gezegd) bij het vak Vormgeven in de Praktijk, GEEFT DIE KUTPORTUGEES ME NOG EEN 1 (onvoldoende gegevens)!![]()
![]()
Die gaat het krijgen morgen
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heerlijk rustig met al die kids uit de SC op school![]()
Ja lekker, ben nog 2 weken vrij voordat de colleges weer beginnen. Moet wel donderdag nog een tentamen maken, maar die is niet moeilijkquote:
Ja dan is het lekker rustigquote:Op maandag 23 januari 2006 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lekkerquote:Op maandag 23 januari 2006 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja lekker, ben nog 2 weken vrij voordat de colleges weer beginnen. Moet wel donderdag nog een tentamen maken, maar die is niet moeilijkIk slaap dus lekker uit, doe rustig aan, beetje dingen doen die ik allang gepland had: schoenen poetsen, Koelkast ontdooien, ramen wassen (al moet ik dat uitstellen vanwege de vorst) en een bezoekje brengen aan de Gamma en de Elektroboer omdat ik ga klussen volgende week
Er zijn twee projecten. Het ene project is mn fiets. Ik heb een nieuwe voorband nodig en er moeten wat schroefjes en boutjes gedaan worden. Tevens doet het licht het niet meer. Het andere projekt is voor FOK!games en is nog top secretquote:Op maandag 23 januari 2006 12:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Lekker![]()
Wat ga je volgende week allemaal klussen meneer Roy de bouwer?
Fiets slopen en wederop bouwen, daar ben ik dit weekend ook een ster in geworden. Succes alvast, als ik het kan.. kan jij het ook zonder kleerscheuren o.i.d.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn twee projecten. Het ene project is mn fiets. Ik heb een nieuwe voorband nodig en er moeten wat schroefjes en boutjes gedaan worden. Tevens doet het licht het niet meer. Het andere projekt is voor FOK!games en is nog top secret
Jij moet zeker gewoon lekker stage lopen nog de komende tijd?
Nou, ik ben echt slecht met fietsen... Maar ik heb goede hoop, en je moet ooit eens een keer je fiets zelf maken natuurlijkquote:Op maandag 23 januari 2006 12:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Fiets slopen en wederop bouwen, daar ben ik dit weekend ook een ster in geworden. Succes alvast, als ik het kan.. kan jij het ook zonder kleerscheuren o.i.d.
Ik mag inderdaad nog 6 maanden stage lopen, vandaag ook. Maar er zijn echt ontzettend veel mensen ziek, weinig te doen dus. Mooi tijd om eens 'clues' te gaan zoeken over FOK!games en hun secret.
Berniequote:Op maandag 23 januari 2006 12:37 schreef RaymanNL het volgende:
Lanikoekje
Ik heb al meer dan twee minuten animatie![]()
![]()
En er zit mario muziek in me animatie![]()
![]()
Nintendo![]()
Final Fantasies scoren, nu meteen!quote:Op maandag 23 januari 2006 02:14 schreef MMaRsu het volgende:
Playstation 1 gekocht voor 10 euro ( incl wat toffe games )![]()
![]()
![]()
![]()
Bed kan je niet verschuiven?quote:Op maandag 23 januari 2006 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godver, ik kwam tijdens het opruimen de Makro folder tegen en dacht 'die moet ik nog ff doornemen' en wat is de beste plek om boekjes te lezen? Juist, in bed, voor het slapen gaan. Ik pak de folders dus en slinger ze op bed, zoals ik dat altijd doe. Deze keer echter sloeg de wind eronder en ze kwamen vertikaal aan. Tussen bed en muur...
Geen Makro folder in bed lezen dus vanavond
Weet je, het is niet zo dat die folders verdwijnen in een andere dimensie ofzo.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godver, ik kwam tijdens het opruimen de Makro folder tegen en dacht 'die moet ik nog ff doornemen' en wat is de beste plek om boekjes te lezen? Juist, in bed, voor het slapen gaan. Ik pak de folders dus en slinger ze op bed, zoals ik dat altijd doe. Deze keer echter sloeg de wind eronder en ze kwamen vertikaal aan. Tussen bed en muur...
Dan verliest ie zijn goede figuur.quote:
Jawel, je hebt breedte, diepte, hoogte, en tussenbedenmuurte. Duh.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:50 schreef peristilius het volgende:
[..]
Weet je, het is niet zo dat die folders verdwijnen in een andere dimensie ofzo.
weblog.ray-man.nl verhaalquote:Op maandag 23 januari 2006 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
iddquote:
Jonge die heb ik allemaal al gehadquote:Op maandag 23 januari 2006 13:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Final Fantasies scoren, nu meteen!
Metal Gear Solid moet je ook hebben, voor de rest mag je zelf beslissen.
Kan ik door die dimensie terug in de tijd gaan, miljonair worden door voorkennis en de fok!games kerstprijvraag winnen of loop ik te raaskallen?quote:Op maandag 23 januari 2006 13:55 schreef Thomper het volgende:
[..]
Jawel, je hebt breedte, diepte, hoogte, en tussenbedenmuurte. Duh.
Nee, wel Makro foldertjes vinden.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:20 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Kan ik door die dimensie terug in de tijd gaan, miljonair worden door voorkennis en de fok!games kerstprijvraag winnen of loop ik te raaskallen?
Smoesjes!quote:
MGS was de eerste game waarbij ik een traantje wegpinkte aan het eindquote:Op maandag 23 januari 2006 14:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Smoesjes!
Bewijs het maar, je moet ze hebben!
Vind je het gek, MGS heeft nou eenmaal een veel sterker verhaal dan een spel als mario.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
MGS was de eerste game waarbij ik een traantje wegpinkte aan het eind
Ik ben geen mario fanaatquote:Op maandag 23 januari 2006 15:22 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Vind je het gek, MGS heeft nou eenmaal een veel sterker verhaal dan een spel als mario.
k heb geen honger meerquote:Op maandag 23 januari 2006 15:20 schreef Doppertje het volgende:
Hallo
Dit is al dag twee dat ik ziek in bed lig, en iedere twintig minuten naar de wc ren om over te geven
MGS heeft net zoveel plot-twists als de gemiddelde Mario platformerquote:Op maandag 23 januari 2006 15:22 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Vind je het gek, MGS heeft nou eenmaal een veel sterker verhaal dan een spel als mario.
Ohyeahquote:Op maandag 23 januari 2006 15:29 schreef philipnorth het volgende:
[..]
MGS heeft net zoveel plot-twists als de gemiddelde Mario platformer
Kids?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, kids. Je weet dat ik jou niet bedoel mutsquote:Op maandag 23 januari 2006 16:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Kids?![]()
Gofternonde, hoor ik net dat we niet naar Toto gaan in 'ahoy omdat die baggerTicketservice alleen nog tickets heeft linksachter het podium (ja dan zie je geen flikker) of elk apart (waarom niet gewoon groepjes bij elkaar pleuren??) En ik keek er nog zo naar uit! Kutzooi.![]()
Toto?quote:Op maandag 23 januari 2006 16:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Kids?![]()
Gofternonde, hoor ik net dat we niet naar Toto gaan in 'ahoy omdat die baggerTicketservice alleen nog tickets heeft linksachter het podium (ja dan zie je geen flikker) of elk apart (waarom niet gewoon groepjes bij elkaar pleuren??) En ik keek er nog zo naar uit! Kutzooi.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 16:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Kids?![]()
Ja me pa besloot gofter vorige week pas dat we zouden gaan. En dan raar opkijken als er geen fatsoenlijke tickets meer zijn terwijl het concert op 9 maart is en ik pissed off ben omdat ik zo graag wilde gaanquote:Op maandag 23 januari 2006 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Anyway, had je niet eerder tickets moeten kopen dan?
Mja, volgens me pa is het al een paar weken zo dat die kaarten er alleen nog zijn... En Marktplaats e.d. vertrouw ik voor geen meter (en die kaarten die daar aangeboden worden zijn 2x zo duur)quote:Op maandag 23 januari 2006 16:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Dat is niet tof, en dat optreden is toch pas begin Maart? Stormloop op geweest dus.. ergens iemand die kaartjes aanbied op internet ofzo?
Ja, is ook waar.. Nou, dat is mooi fokked up dan.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:44 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Mja, volgens me pa is het al een paar weken zo dat die kaarten er alleen nog zijn... En Marktplaats e.d. vertrouw ik voor geen meter (en die kaarten die daar aangeboden worden zijn 2x zo duur)
Maar 20 euro duurder dan normaal, valt best meequote:Op maandag 23 januari 2006 16:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.onlineticketshop.nl/content/details.asp?taal_id=1&evenement_id=1212 ?
Ik probeer je ook maar te helpenquote:
Wat rottig voor je.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Kids?![]()
Ja maar tis linksáchter het podium hè...quote:Op maandag 23 januari 2006 16:57 schreef philipnorth het volgende:
Maarruh, soms/vaak zijn die plaatsen links/rechts bij het podium best ok, Bij GreenDay zaten wij daar ook, en hadden perfect zicht
Maar waar wou je dan naartoe?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:43 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja maar tis linksáchter het podium hè...
[afbeelding]
Dn/Dm of Cm dus. Van lichtshows zie je dus al helemaal niks.![]()
@ Roy: bedankt voor de moeite hoor![]()
@ Thomper: Dankjewel![]()
![]()
Dit is de normale seatingplan:quote:Op maandag 23 januari 2006 17:43 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja maar tis linksáchter het podium hè...
[afbeelding]
Dn/Dm of Cm dus. Van lichtshows zie je dus al helemaal niks.![]()
Tss vetzakquote:Op maandag 23 januari 2006 19:35 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben moe, en het is koud buiten![]()
En ik zou vanavond fitnessen maar dat ging niet door![]()
En nu ben ik zielig![]()
Fitnessquote:Op maandag 23 januari 2006 19:35 schreef RaymanNL het volgende:
En nu ben ik zielig![]()
Grapje Bernie, we vinden je allemaal geweldigquote:Op maandag 23 januari 2006 19:35 schreef RaymanNL het volgende:
En nu ben ik zielig![]()
Ok MMarSuquote:Op maandag 23 januari 2006 19:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Grapje Bernie, we vinden je allemaal geweldig![]()
Niet bitchen, ik ga zo de honden uitlaten.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:52 schreef mordradead het volgende:zwakkeling ik ga straks door de vrieskou om te sporten
ik ben fokking gek
Ik ben gewoon soms een beetje een mietjequote:Op maandag 23 januari 2006 19:52 schreef mordradead het volgende:zwakkeling ik ga straks door de vrieskou om te sporten
ik ben fokking gek
Maar eens afwachten wat hij ervan gaat afbrengen...quote:Op maandag 23 januari 2006 21:19 schreef Chanty87 het volgende:
PIERRE TEH OMGAH!11!1
Pierre is weer thuis
Dat riepen ze een jaar geleden bij NAC op die manierquote:Op maandag 23 januari 2006 21:19 schreef Chanty87 het volgende:
PIERRE TEH OMGAH!11!1
Pierre is weer thuis
Whe... Pierre die kok?.....quote:Op maandag 23 januari 2006 21:19 schreef Chanty87 het volgende:
PIERRE TEH OMGAH!11!1
Pierre is weer thuis
pics!quote:
Ik heb ook nog een Rayman voor de PS1quote:
Ik hoopte nog zo dat niemand het zou zienquote:
WTF big bestaat dat nog?quote:Op maandag 23 januari 2006 23:21 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zie daar ook CD-R's , gebruik jij die toevallig voor illegale doeleinden?
anders moet ik BIG inschakelen
Dat was ook het eerste waar ik naar keek!quote:
Hallo, je móet wel een Rayman deel hebben om er tegenwoordig bij te horenquote:
Aaaaahh gutquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:08 schreef Laniboekje het volgende:
Helaasch geen We Love Katamari gewonnen..
Please RaymanNL, gewoon Royquote:
Wat zijn de speciale gevallen dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Please RaymanNL, gewoon RoyOf Nootje in speciale gevallen
Als koosnaampjequote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat zijn de speciale gevallen dan?
Oh, en hallo Bernie en Roy![]()
Maar onze grote lurkende vriend Khadgar wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:08 schreef Laniboekje het volgende:
Helaasch geen We Love Katamari gewonnen..
Klinkt goed! Is op zich een beter verhaal dan sommige heel erg populaire+succesvolle titels (GTA bijvoorbeeld)quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:07 schreef Thomper het volgende:
Whehehe, ik lees net het persbericht van Kim Possible DS. De slechterik is een Schot die de wereld in een enorme golfbaan wil veranderen met behulp van de stand van de maan! MOEHAHAHAH!
Hij is er ook weer gelijk bij.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:48 schreef capibar het volgende:
[..]
Sjiek.
alleen jammer dat de DS kudt is.
Na 5 seconden al afgezet. Naar wat voor baggermuziek luister en kijk je?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:58 schreef Thomper het volgende:
NAAJT OF VAAAAAJAH
http://video.google.com/videoplay?docid=426566504844044258&q=Night+of+Fire
Al beter?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:20 schreef Doppertje het volgende:
Dit is al dag twee dat ik ziek in bed lig, en iedere twintig minuten naar de wc ren om over te geven
Ik zag (in de Kijkshop folder geloof ik??) een Philips breedbeeld voor 199 euroquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:16 schreef mordradead het volgende:
Ik moet ook eens zo'n whiteboard halen die dingen zijn ideaal... vandaag dacht ik een tv te kopen die in de aanbieding was maar natuurlijk dat ding was uitverkocht
Volgens mij was dat die van expert waar ik dus ben geweest (nog voor het middaguur) en die dingen waren verdomme al uitverkochtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag (in de Kijkshop folder geloof ik??) een Philips breedbeeld voor 199 euro![]()
Als ik het geld had gehad ging ik die kopen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:19 schreef mordradead het volgende:
Bij ons op school hebben ze trouwens spoelbakken voor wc's van Philips, toen ik ging pissen heb ik er weer een kapot gemaakt
Ook die ene waar die magneten enzo op kunnen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben vandaag bij de IKEA geweest, en ik heb een whiteboard gehad voor mijn to-do lijst. Er staat nog niets op
Yup, super handigquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:33 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Ook die ene waar die magneten enzo op kunnen?
Goedeavond allemaal trouwens
Expert was het inderdaadquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:13 schreef mordradead het volgende:
[..]
Volgens mij was dat die van expert waar ik dus ben geweest (nog voor het middaguur) en die dingen waren verdomme al uitverkocht
Maar oke die krengen komen nog wel een keer en ik heb geen haast
Ik heb m zelfs al opgehangen. Klusjesman die ik benquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:57 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Hebben wij ook gekocht, ligt nog steeds op tafel hier![]()
Ik heb er één op me kamer, maar dat is een kut dingquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:16 schreef mordradead het volgende:
Ik moet ook eens zo'n whiteboard halen die dingen zijn ideaal... vandaag dacht ik een tv te kopen die in de aanbieding was maar natuurlijk dat ding was uitverkocht
of gewoon als zit kamer, daar kun je dan gaan zitten, en dan gaan zitten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:45 schreef mordradead het volgende:
Dat was ongetwijfeld geen ikea kwaliteit... als ik weer een keer naar de ikea ga ga ik ook ff bij Slaapbanken kijkenmisschien zou ik dat ding in de oude kamer van m'n zus kunnen zetten zodat als ze komt ze kan slapen en ik de rest van de tijd die kamer als tv kamer kan gebruiken
ik heb bij moderators zaak eentje gekocht (20 euro) en voor het kijken van tv is die echt primaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:43 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kijk de laatste tijd weinig tv(zenders). Kan net zo goed een tvkaart in mijn pc proppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |