Wie is die laatste dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:19 schreef Thomper het volgende:
[afbeelding]
BERNIE EN TAART EN MORDRA OP 1 FOTO
OMGquote:Op zondag 22 januari 2006 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb het al gezienBernie, jij lijkt op Jamai
Opperkeutelleiderquote:Op zondag 22 januari 2006 13:27 schreef MMaRsu het volgende:
Jezus kleuters gedraag je ff normaal zeg
verkapte: "ik ben blauw en stoer" postquote:Op zondag 22 januari 2006 13:27 schreef MMaRsu het volgende:
Hehehehehe check de smurfen heheheheh.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:30 schreef mordradead het volgende:
[..]
verkapte: "ik ben blauw en stoer" post
Ban alle kutuser!quote:Op zondag 22 januari 2006 13:27 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zocht op Gargamel en kreeg dit.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:33 schreef capibar het volgende:
[..]
Hehehehehe check de smurfen heheheheh.
Dat heb je me al eerder verteldquote:Op zondag 22 januari 2006 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb het al gezienBernie, jij lijkt op Jamai
Wat gaat er hier nou weer verkeerd danquote:Op zondag 22 januari 2006 13:37 schreef MMaRsu het volgende:
JONGENS laatste waarschuwing, anders doen we ff een tijdje geen Slowchat meer als jullie je niet normaal kunnen gedragen
Ik zeg ja, anders was hij geen mod geworden.quote:MMaRsu© I Don't Believe That Anyone Feels The Way I Do About You Now zegt (13:42):
weet ik veel?
De vraag is nu: welk deel?quote:MMaRsu© I Don't Believe That Anyone Feels The Way I Do About You Now zegt (13:43):
ik ga ff hitman spelen
Ik weet niet wat ik nu moet antwoorden, ik zal het even MMaRsu vragen.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:43 schreef mordradead het volgende:
Ik moet straks wat leren, donderdag herkansing voor Scheikunde en de week daarop Tentamens normaal zou ik die een weekend van tevoren leren maar ik ga naar m'n zus toe dus ik zal wel weer niet leren. En jij waarde Thomas, wat ga jij vandaag doen?
Ik vind het ook wel meevallen, geen doodsverwensingen, ik doe niemand na..... prima deluxe.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat gaat er hier nou weer verkeerd dan![]()
Voordat je iets post moet je ook toestemming aan MmarSu vragenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:45 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik nu moet antwoorden, ik zal het even MMaRsu vragen.
I knowquote:
Ik vind echt dat het wel meevaltquote:Op zondag 22 januari 2006 13:45 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel meevallen, geen doodsverwensingen, ik doe niemand na..... prima deluxe.
Jamai draagt allang geen bril meerquote:Op zondag 22 januari 2006 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
I knowMaar het wordt steeds erger
Plaatjes zeggen meer dan woordenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:51 schreef Thomper het volgende:
MMaRsu zegt dat er, en ik citeer QUOTE teveel plaatjes UNQUOTE, en ik onciteer zijn.
Ohwquote:Op zondag 22 januari 2006 13:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jamai draagt allang geen bril meer![]()
Hij is uhhhhhh 19 ofzowquote:Op zondag 22 januari 2006 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw
Nou, maar hij is toch ouder dan jij?
Nee, nu lijk je op mij.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:56 schreef peristilius het volgende:
Ik draag ook geen bril, lijk ik nu op Jamai?
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:57 schreef mordradead het volgende:
Dit plaatje moet ik gewoon posten
[afbeelding]
Niet zoveel plaatjes posten, dan word MMaRsu boosquote:Op zondag 22 januari 2006 13:59 schreef Thomper het volgende:
En deze vent is een wannabe-Jamai met een extra S-je.
[afbeelding]
Sorry, ik kon de plaatjes niet weerstaan.![]()
Ga eens een psycholoog inhuren ofzo.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:59 schreef Thomper het volgende:
En deze vent is een wannabe-Jamai met een extra S-je.
[afbeelding]
Sorry, ik kon de plaatjes niet weerstaan.![]()
Lanikoekjequote:Op zondag 22 januari 2006 14:08 schreef Laniboekje het volgende:
Thomper, een aantal minuten geleden poste u een foto van wat u noemt 'een geit'. Ik corrigeer u; het is een falabella pony (aka paardsoort).
Jamai is een peerd dus. Dank u voor de aandacht.
Je begint een betere user te wordenquote:Op zondag 22 januari 2006 14:08 schreef Laniboekje het volgende:
Thomper, een aantal minuten geleden poste u een foto van wat u noemt 'een geit'. Ik corrigeer u; het is een falabella pony (aka paardsoort).
Het zou inderdaad een post van jou kunnen zijn.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:10 schreef mordradead het volgende:
[..]
Je begint een betere user te worden
Koop Ouendan.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:08 schreef Laniboekje het volgende:
Ohja, en drie van dat soort geiten staan in onze tuin, en mijn ouders noemen ze ook paarden. Maar ik weet beter.quote:
Weet je! Dat verhaal, had wel door mij gepost kunnen zijn op mijn weblogquote:Op zondag 22 januari 2006 14:15 schreef BMH het volgende:
Welke games moet ik volgende week gaan kopen? Ik heb een kleine financiële meevaller (ondanks mijn boete die ik net heb ontvangen en nog moet betalen).
Daar probeerde ik dus ook voor te zorgen, zonder veel resultaatquote:Op zondag 22 januari 2006 14:37 schreef Chanty87 het volgende:
Het niveau mag hier best wel omhoog, vinkwel.
geen nood, hier ben ik alweerquote:Op zondag 22 januari 2006 14:37 schreef Chanty87 het volgende:
Het niveau mag hier best wel omhoog, vinkwel.
u riep? wij draaienquote:Op zondag 22 januari 2006 14:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Daar probeerde ik dus ook voor te zorgen, zonder veel resultaat
10 februari komt psychonauts uit in Europa.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:15 schreef BMH het volgende:
Welke games moet ik volgende week gaan kopen? Ik heb een kleine financiële meevaller (ondanks mijn boete die ik net heb ontvangen en nog moet betalen).
Ik heb zelfs een kleine drang om nog een Nintendo DS te kopen.. Een zwarte ofzow.![]()
Ik zou in eerste instantie zweren dat dit die foto van bernie was...quote:Op zondag 22 januari 2006 13:54 schreef mordradead het volgende:
[afbeelding]
Dit is Jamai in zijn hippe Polo
Ja dat heb ik ookquote:Op zondag 22 januari 2006 14:15 schreef BMH het volgende:
Ik heb zelfs een kleine drang om nog een Nintendo DS te kopen.. Een zwarte ofzow.![]()
Ja sommige mensen wel, anderen hebben alleen maar mono/polyfone ringtonesquote:Op zondag 22 januari 2006 15:21 schreef mordradead het volgende:
Je kunt mp3's toch ook gebruiken als ringtone ofzo![]()
Ik speel trouwens bijna nooit meer op m'n DSer moet maar weer eens een keer een tof spel uitkomen
Ohjahoor, jij bent altijd de gene die vage sheisse post.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Daar probeerde ik dus ook voor te zorgen, zonder veel resultaat
Dat is hij niet, dat is zijn stonede alter-ego.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:49 schreef capibar het volgende:
[..]
Ohjahoor, jij bent altijd de gene die vage sheisse post.
Inderdaad, daar ben ik toch niet verantwoordelijk voorquote:Op zondag 22 januari 2006 15:50 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat is hij niet, dat is zijn stonede alter-ego.
Op mijn ouderwetse ngage die ik tegenwoordig gebruik om te navigeren op de fietsquote:Op zondag 22 januari 2006 15:36 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Ja sommige mensen wel, anderen hebben alleen maar mono/polyfone ringtones
Zie 2 slowchats terug voor welke telefoon heeft welke user
Er schijnt er zelfs 1 te zijn die een Razr gaat kopen, met VibraCall®.....
Ow, en die link is dus deze: http://www.avoided-destiny.com/index.php?p=mp3s2
(staat ook ergens op de 1e pagina, maar dan voor de SSBM Tokyo Ska Paradise Orchestra Uitvoeringen)
o dus dan mag het, fijn om te wetenquote:Op zondag 22 januari 2006 15:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Inderdaad, daar ben ik toch niet verantwoordelijk voor![]()
Och waarom ook niet!!quote:Op zondag 22 januari 2006 15:49 schreef peristilius het volgende:
inkie je weet dat hij "Ik heb zelfs een kleine drang om nog een Nintendo DS te kopen" zei he?
Dus dan ben ik eigenlijk een betere user dan MMarSuquote:Op zondag 22 januari 2006 16:05 schreef peristilius het volgende:
Kut eeuhm nee dat is geen excuus!
[MMaRsu] *hier* mag je posten als je stoned bent.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Inderdaad, daar ben ik toch niet verantwoordelijk voor![]()
Mooi, het is echt een graftopic.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:09 schreef mordradead het volgende:
ik heb meteen een topic report geplaatst
Die dingen bekijken ze toch nooit.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:17 schreef mordradead het volgende:
Peristillus, wat vond je van mijn mooie topicreport?
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:53 schreef MMaRsu het volgende:
Voor de mensen die zich vervelen heb ik hier
http://www.fileshack.com/file.x?fid=7994
De trial versie van Star Wars Galaxies![]()
![]()
10 dagen gratis![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:59 schreef MMaRsu het volgende:
Hier kun je geile beats maken
http://beaterator.rockstargames.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |