en als ik een sms wil sturen? Snel, de tijd dringt en ik ben niet aan 't kijken!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
09090301
En Aaron wel?quote:
En ook nog bijna de slechtste.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:12 schreef WithMe het volgende:
Hij is nu de meest succesvolle wildcardfinalist ooit.
Hm, dat waren inderdaad de andere wildcardmensen, was ik even vergeten. Die waren nog slechter.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:14 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Alice en Joel zijn allebei slechter
Het zou toch wel erg geestig zijn als 'ie nu nog zou gaan winnen ook.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:12 schreef WithMe het volgende:
Dit beangstigt me.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:12 schreef WithMe het volgende:
En nou heb ik gvdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:17 schreef Yeahinho het volgende:
Eruit met die vieze gladjakker die niet kan zingen en een kutaccent heeft.
Geestig? Dat zou gewoon eng zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:17 schreef Marble het volgende:
[..]
Het zou toch wel erg geestig zijn als \'ie nu nog zou gaan winnen ook.
Zo ging dat bij mij ook, en sindsdien probeer ik hem steeds meer zwart te makenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:18 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En nou heb ik gvddit topic ook nog in MyAT staan!!
!!
Die zwoele blikken altijd.quote:
X-factor.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:07 schreef FuifDuif het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan deze jongen? Ik vind niet dat ie nu echt een hunkhoofd heeft om eerlijk te zijn.
Ja, dat is het waarschijnlijkquote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:06 schreef bloodymary het volgende:
Zien die meiden het dan niet.....? Zelfs Henk-Jan ziet het....
Nou ja, ik moet toegeven, toen ik 16 was zag ik het ook niet van George Michael.
ROFL!quote:Op zondag 5 februari 2006 02:06 schreef bloodymary het volgende:
Zien die meiden het dan niet.....? Zelfs Henk-Jan ziet het....
Nou ja, ik moet toegeven, toen ik 16 was zag ik het ook niet van George Michael.
Idd.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij was lachwekkend slecht.
Die opmerkingen over die dansers.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind de toespelingen van Henkjan iedere week wel erg leuk. :\').
geen ideequote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:13 schreef -Hans- het volgende:
wtf zien de mensen toch in Serge?
Ik snap niet wat hij hier nog doet. christon was veel en veel beterquote:Op zondag 5 februari 2006 11:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
geen idee
maar hij mag wel verder
Ik vind Serge het slechtst en Harm komt daar vlak achteraan.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:54 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik snap niet wat hij hier nog doet. christon was veel en veel beter![]()
En dan Ellen, Raf en An die al op de kruk moesten zitten. Hij niet![]()
Ik ookquote:Op zondag 5 februari 2006 11:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind Serge het slechtst en Harm komt daar vlak achteraan.
Die zie ik er niet in.quote:
Ik vind dat Idols dit jaar een tegen-stem mogelijkhied moet invoeren speciaal voor Serge. Bij de overige kandidaten kunnen er alleen stemmen bij.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:14 schreef WithMe het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een groot nationaal anti-Serge offensief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |