As usual.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij was lachwekkend slecht.
woidbiense boer, vreselijke vent, spuuglelijk, werkelijk...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:37 schreef bloem123 het volgende:
Hij heeft slecht geluisterd naar het advies/ commentaar van vorige week van Eric. Vanavond stond hij weer de hele tijd wijdbeens. Is echt geen gezicht.....
Lolbroek!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:11 schreef bergkampf het volgende:
Ik vond hm top vanavond!
Ik vind zijn stem ook het grootste deel van de tijd niks, maar dat valt wel bij te stellen in de opnamestudio, met autotune en zo. En bij optredens moet ie dan maar gaan playbacken, dan komt het wel goed.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind zijn stem niet mooi. Het klinkt alsof zijn keel wordt dichtgeknepen en hij een grote boodschap aan het doen is.
Ik hoef geen Idol die een stem heeft die je niet wil horenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:13 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik vind zijn stem ook het grootste deel van de tijd niks, maar dat valt wel bij te stellen in de opnamestudio, met autotune en zo. En bij optredens moet ie dan maar gaan playbacken, dan komt het wel goed.
Ik vond hetquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
zo hoe gay was Serge met dat truitje.
Ik vrees dat je niet meer te genezen ben, arm ding.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:22 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik vond het.
Maar misschien zegt dat dan meer over mij dan over Serge, besef ik nu..
Cee, stem je nog wel op Aäron?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vrees dat je niet meer te genezen ben, arm ding.![]()
Maar het is natuurlijk begrijpelijk, die stunning good looks van dat geweldig hete Limbo\'tje, doet iedereen alle aandacht afleiden van zijn knijpstem.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Cee, stem je nog wel op Aäron?![]()
en als ik een sms wil sturen? Snel, de tijd dringt en ik ben niet aan 't kijken!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
09090301
En Aaron wel?quote:
En ook nog bijna de slechtste.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:12 schreef WithMe het volgende:
Hij is nu de meest succesvolle wildcardfinalist ooit.
Hm, dat waren inderdaad de andere wildcardmensen, was ik even vergeten. Die waren nog slechter.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:14 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Alice en Joel zijn allebei slechter
Het zou toch wel erg geestig zijn als 'ie nu nog zou gaan winnen ook.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:12 schreef WithMe het volgende:
Dit beangstigt me.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:12 schreef WithMe het volgende:
En nou heb ik gvdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:17 schreef Yeahinho het volgende:
Eruit met die vieze gladjakker die niet kan zingen en een kutaccent heeft.
Geestig? Dat zou gewoon eng zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:17 schreef Marble het volgende:
[..]
Het zou toch wel erg geestig zijn als \'ie nu nog zou gaan winnen ook.
Zo ging dat bij mij ook, en sindsdien probeer ik hem steeds meer zwart te makenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:18 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En nou heb ik gvddit topic ook nog in MyAT staan!!
!!
Die zwoele blikken altijd.quote:
X-factor.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:07 schreef FuifDuif het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan deze jongen? Ik vind niet dat ie nu echt een hunkhoofd heeft om eerlijk te zijn.
Ja, dat is het waarschijnlijkquote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 02:06 schreef bloodymary het volgende:
Zien die meiden het dan niet.....? Zelfs Henk-Jan ziet het....
Nou ja, ik moet toegeven, toen ik 16 was zag ik het ook niet van George Michael.
ROFL!quote:Op zondag 5 februari 2006 02:06 schreef bloodymary het volgende:
Zien die meiden het dan niet.....? Zelfs Henk-Jan ziet het....
Nou ja, ik moet toegeven, toen ik 16 was zag ik het ook niet van George Michael.
Idd.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij was lachwekkend slecht.
Die opmerkingen over die dansers.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind de toespelingen van Henkjan iedere week wel erg leuk. :\').
geen ideequote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:13 schreef -Hans- het volgende:
wtf zien de mensen toch in Serge?
Ik snap niet wat hij hier nog doet. christon was veel en veel beterquote:Op zondag 5 februari 2006 11:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
geen idee
maar hij mag wel verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |