Geeft niet, maakt het alleen maar leukerquote:Op zondag 4 juni 2006 22:11 schreef Jessi het volgende:
Ook niet.
(Wat lijkt dat fruit eigenlijk veel op elkaar.)
Dat wou ik al niet zeggen...Zie boven...quote:Op maandag 5 juni 2006 00:39 schreef Zo-is-dat het volgende:
lychee?
Zonde van het leuke CUL spelletje wat gewoon echt in CUL thuishoort.quote:
zou heel goed kunnen, als je goed kijkt, inderdaadquote:Op maandag 5 juni 2006 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Peer.
Waterkastanje?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:05 schreef Jessi het volgende:
Nee ook niet.
Hint: wij kennen het in Nederland eigenlijk alleen in blik.
(En aan de boom, maar dat is niet eens familie geloof ik...)
Geeft niks. Volgende keer zal ik wel SCHREEUWEN!quote:Op maandag 5 juni 2006 18:57 schreef Bluezz het volgende:
En sorry dat ik niet goed las, peer tiepen terwijl je al nee had gezegd![]()
Serendips heeft al een (onverklaarbaar ufo) plaatje gepostquote:Op maandag 5 juni 2006 20:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Goed, maar ik sta mijn beurt weer af-
Yo, hij is niet zo scherp, hè. Maar het is wel om te eten...en iedereen kent het, het valt niet in de categorie 'waterkastanje'.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:54 schreef Bluezz het volgende:
Serendips heeft al een (onverklaarbaar ufo) plaatje gepost
Is het om te eten S?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:47 schreef nein het volgende:
Ik zie geen plaatje serendips
Wie kent de waterkastanje nou niet? Maar misschien is het ook wel een beetje vega-voer...quote:Op maandag 5 juni 2006 21:56 schreef Serendips het volgende:
Yo, hij is niet zo scherp, hè. Maar het is wel om te eten...en iedereen kent het, het valt niet in de categorie 'waterkastanje'.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:32 schreef Serendips het volgende:
Doe maar de volgende, hij was erg onscherp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |