Snij schijf van een of ander apparaat?quote:
Bij keukenapparaat moet ik alleen maar aan een KitchenAid denken, die mijn moeder zo graag zou willen hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:20 schreef aidyl het volgende:
het is geen snij schijf, je komt wel in de buurt. Je bent lauw zeg maar
Van dit apparaat heb ik overigens een schitterende oranje jaren 70 uitvoeringMaar dat geheel ter zijde
Dan denk ik meteen aan een handmixer (ik zie het ook voor me)! Maar qua plaatje kan ik dat niet rijmen...quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:20 schreef aidyl het volgende:
het is geen snij schijf, je komt wel in de buurt. Je bent lauw zeg maar
Van dit apparaat heb ik overigens een schitterende oranje jaren 70 uitvoeringMaar dat geheel ter zijde
Daar moest ik ook aan denken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:40 schreef dutch-mamma het volgende:
Een electrisch mes is dan mijn 2e keus... Typisch jaren 70 artikel
Ik wist dat ik snel moest zijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:06 schreef paparia het volgende:
* paparia waagt toch nog maar een poging.
Een vijzel?
Het zit niet mee, weer luttele seconden te laat met hetzelfde antwoord
Xenox. Een kleintje. Ideaal bij kleine hoeveelheden!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:44 schreef krakkemieke het volgende:
Een metalen? Nooit van gehoord!![]()
*Krakje heeft een soort van granieten*
Ziet er uit als een slecht grasveldquote:
Onze achtertuinquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:39 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ziet er uit als een slecht grasveld
Dat wilde ik dus net zeggen...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:16 schreef kabouter.muts het volgende:
Ja ja Rucola
Mooi, dan zal ik niet zeggen wat het wel isquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:39 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar het had ook een rasp kunnen zijn.
De jury rekent dit goed, het is de zijkantquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:56 schreef rashudo het volgende:
Koelgaten aan de achterkant van een magnetron
Ikke dan maarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:15 schreef Martijn_77 het volgende:
Oke en wie post de nieuwe foto?
Ziet het er idd wel naar uit het is kreeft of krab volgens mijquote:Op woensdag 5 april 2006 19:14 schreef SiGNe het volgende:
kreeft
Maar dan met een gat erinquote:
Bluezz.....quote:
Cilirariteit?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:14 schreef kabouter.muts het volgende:
Komt wellicht de volgende cilirariteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |