Jij houdt echt van haar hequote:Op zondag 22 januari 2006 22:40 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
ze ligt er niet alleen... er liggen er nog een paar honderd....
en bezoek krijgt ze zat.....
Inderdaad, ik zie het al voor me, hij belt op naar zijn vriendin... ja schat, het is hier echt geweldig, elke dag skiën , mooi uitzicht, echt geweldige bergen.. dan die sfeer als je gaat zuipen, echt super!! onze hotelkamer is ook mooi, groter als ik had verwacht, en het uitzicht! man man wat geweldig!!!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:42 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
[..]
Jij houdt echt van haar he![]()
Het idee dat je lekker op vakantie gaat terwijl je vriendin in het ziekenhuis ligt![]()
Goh, dat is vrouwen logica, jij denkt echt dat ze uit haar eigen zal zeggen, nee ik wil liever niet dat je op vakantie gaat, maar elke dag bij mij aan mijn bed zit, mij gezelschap houden?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:47 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ik hou wel van haar en ja we bellen meerdere keren per dag....
en ze gaat er zelf mee akkoord dat ik wel op vakantie ga.....
beter van niet, mensen met een gebroken been moeten douchen met een soort van "condoom" om het defecte lichaamsdeel, deze word dus niet nat en gaat stinken, heel erg stinken.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:45 schreef greatgonzo het volgende:
maar je kan nog wel knallen?
Vrouwen moeten eens leren duidelijk te zijn in hun hints.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:48 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Goh, dat is vrouwen logica, jij denkt echt dat ze uit haar eigen zal zeggen, nee ik wil liever niet dat je op vakantie gaat, maar elke dag bij mij aan mijn bed zit, mij gezelschap houden?
My god...![]()
Ik ben 18 en weet nog beter om te gaan met dames als de TS...quote:Op zondag 22 januari 2006 22:50 schreef Baleog het volgende:
[..]
Vrouwen moeten eens leren duidelijk te zijn in hun hints.
Dat ze ermee accoord gaat is prima, maar dat je zelf nog op vakantie WILT, dat begrijp ik niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:47 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ik hou wel van haar en ja we bellen meerdere keren per dag....
en ze gaat er zelf mee akkoord dat ik wel op vakantie ga.....
het heeft ook weinig zin om thuis te blijven dunkt me, als ze nou een hersenbloeding had gehad ofzo, maar dit is maar een gebroken been hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 22:54 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
[..]
Dat ze ermee accoord gaat is prima, maar dat je zelf nog op vakantie WILT, dat begrijp ik niet.
Niks, gelijk heb je! Prima verzorging in het ziekenhuis. 3 keer per dag eten, ze wordt netjes gewassen, ze krijgt bezoek en heel veel kaartjes van geschrokken collega's. En alles lekker ontspannen in bed. Ik weet zeker dat ze het erg naar haar zin zal hebben daar, en dat terwijl jij op de Matterhorn staat te ploeteren. Hebben jullie allebei wat leuks!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:36 schreef TheOneAndOnly het volgende:
wat kan ik voor haar doen als ze in het ziekenhuis ligt?
dus als mijn vriendin ermee akkoord gaat en er op staat dat ik gewoon op vakantie ga dan ligt het allemaal aan mij?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:51 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik ben 18 en weet nog beter om te gaan met dames als de TS...
echt waar, als de TS dit meent en dit alles echt waar is... geen woorden voor..
Je moet het verder zelf weten, maar dit gaat tegen je gebruikt worden hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 22:57 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
dus als mijn vriendin ermee akkoord gaat en er op staat dat ik gewoon op vakantie ga dan ligt het allemaal aan mij?
en wat heeft het te maken met het omgaan met dames?
bezoekuur is per dag alles bij elkaar 1,5 of 2 uur.... verder zit je er toch niet bij, stel dat ik niet op vakantie zou gaan dan zou ik gaan werken, dan ben ik er smiddags al niet dus dan alleen savonds, dus maar een uurtje per dag.... als mijn vriendin naar huis mag ben ik de hele dag niet thuis omdat ik moet werken, dan kom ik thuis, dan kook ik wat en dan ligt mijn vriendin suf in dr bed omdat ze toch zware pijnstillers krijgt, dus daar heb je ook niks aan.... ofwel: waarom zou ik niet gaan dan?
geen matterhorn.... saalbach hinterglemm......quote:Op zondag 22 januari 2006 22:56 schreef Bayer het volgende:
[..]
Niks, gelijk heb je! Prima verzorging in het ziekenhuis. 3 keer per dag eten, ze wordt netjes gewassen, ze krijgt bezoek en heel veel kaartjes van geschrokken collega's. En alles lekker ontspannen in bed. Ik weet zeker dat ze het erg naar haar zin zal hebben daar, en dat terwijl jij op de Matterhorn staat te ploeteren. Hebben jullie allebei wat leuks!
By the way, vergeet je haar geen fotootje te sturen van jou met zo'n Oostenrijkse après-ski bimbo? Vindt ze vast leuk.
door wie?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:58 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Je moet het verder zelf weten, maar dit gaat tegen je gebruikt worden hoor
Ook leuk! Moordend partycircuit daar.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:58 schreef TheOneAndOnly het volgende:
geen matterhorn.... saalbach hinterglemm......![]()
door iedereen die straks tegen je is..quote:
aldus dr. Phil.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:58 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Je moet het verder zelf weten, maar dit gaat tegen je gebruikt worden hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |