Heb je die knakker ooit horen lullen?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
Vanwaar die wrok?
Ik heb hem wel eens horen 'lullen'. Is dat zijn werk niet?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Heb je die knakker ooit horen lullen?![]()
Nee. Hij is eigenlijk schoonmaker, maar Sacha is zo vaak ziek!quote:Op zondag 22 januari 2006 01:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens horen 'lullen'. Is dat zijn werk niet?
Waarom kan hij geen enkele zin soepel oplezen?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens horen 'lullen'. Is dat zijn werk niet?
quote:Op zondag 22 januari 2006 01:23 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waarom kan hij geen enkele zin soepel opeten?
zijn anusplugje irriteerd hem.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:23 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waarom kan hij geen enkele zin soepel oplezen?
Nee, maar de afsluiting die hij op het eind uit zijn hoofd doet is altijd vloeiendquote:Op zondag 22 januari 2006 01:23 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dus daarom worden er zeker zoveel fouten gemaakt bij het Groot Nederlands Dictee..!quote:Op zondag 22 januari 2006 01:23 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hij neemt vast het 'Uhhh .. '-gedeelte op zich.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:31 schreef Socratestikel het volgende:
Zal ik je dan vertellen dat meneer recent een CD met Franse chansons heeft opgenomen? En een heuse fanclub heeft!
Jij hebt het echt niet begrepen heh. Kan jij het beter met je poolse slabek? Bij jou komt er alleen maar stront uit. Hij maakt tenminste als enige nieuwslezer nog eens een cynisch geintje. Iets wat jij nooit zult kunnen domme schillenboer!quote:Kots hier op Philip Freriks
Nou nou, niet zo snel kleur bekennen. Denk aan welk subforum dit topic staat.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:43 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Jij hebt het echt niet begrepen heh. Kan jij het beter met je poolse slabek? Bij jou komt er alleen maar stront uit. Hij maakt tenminste als enige nieuwslezer nog eens een cynisch geintje. Iets wat jij nooit zult kunnen domme schillenboer!ik kots op jou!
quote:Op zondag 22 januari 2006 01:43 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Jij hebt het echt niet begrepen heh. Kan jij het beter met je poolse slabek? Bij jou komt er alleen maar stront uit. Hij maakt tenminste als enige nieuwslezer nog eens een cynisch geintje. Iets wat jij nooit zult kunnen domme schillenboer!ik kots op jou!
Oprotten, graftak.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:43 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Hij een rapheld. Ja rap is ie wel. Met onzin dan heh. Ik begrijp dus uit jouw reactie dat hij jou de komkommers levert?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oprotten, graftak.skic is mijn rapheld.
Jeuz, verdedig je je opa ofzo?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:43 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
En daar blijft het bij?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oprotten, graftak.skic is mijn rapheld.
Rot toch op Kwasniewskiczukiequote:
Nou ja...soms open je ook wel eens dronken baggertopics, zodat ik mijn slotjesquotum weer kan halen.quote:
Ga jij maar weer snel posten in ONZ-SC.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja...soms open je ook wel eens dronken baggertopics, zodat ik mijn slotjesquotum weer kan halen.
Slowchat in ONZ? Waar?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:56 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ga jij maar weer snel posten in ONZ-SC.![]()
"Je bent een sjembek wat zeurt want je weet niet wats........."quote:
Sorrie, maarreh, wat is jouw probleem? Ik ben een Yugo, en pas maar op, anders slit ik je throatje.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:02 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
"Je bent een sjembek wat zeurt want je weet niet wats........."
Origineel hoor. Zeker een głupi pools grapje.
Muhahaha!!!11!!quote:Op zondag 22 januari 2006 02:03 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Sorrie, maarreh, wat is jouw probleem? Ik ben een Yugo, en pas maar op, anders slit ik je throatje.
Is goed.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:07 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Muhahaha!!!11!!![]()
![]()
![]()
![]()
!!!1111!!!1
FF afspreken?
Ja en dan kom je niet opdagen en sta ik voor lul. Geef je adres maar dan kom ik wel een keer langs als ik in de buurt ben. Zullen we het zo afspreken?quote:
Jah, dag, geef jij je adres maar. Dan kom ik met een aantal Somaliërs, een groep Irakezen, en een paar Yugo-backstabbers langs. Ik geef wel de genadeschop als het nodig is.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:11 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Ja en dan kom je niet opdagen en sta ik voor lul. Geef je adres maar dan kom ik wel een keer langs als ik in de buurt ben. Zullen we het zo afspreken?
Somaliërs? JE hebt geen ladders nodig hoor? Ik woon niet in een flat. En gaan die irakezen zich dan opblazen? Kan Philip Freriks mooi weer een geintje over maken op tijdens het 8 uur journaal. En yugo's? Kan je het niet zelf af?quote:Op zondag 22 januari 2006 02:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, dag, geef jij je adres maar. Dan kom ik met een aantal Somaliërs, een groep Irakezen, en een paar Yugo-backstabbers langs. Ik geef wel de genadeschop als het nodig is.
Zelf weten dan.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:16 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Somaliërs? JE hebt geen ladders nodig hoor? Ik woon niet in een flat. En gaan die irakezen zich dan opblazen? Kan Philip Freriks mooi weer een geintje over maken op tijdens het 8 uur journaal. En yugo's? Kan je het niet zelf af?
Zou een prachtig refrein zijn!quote:Op zondag 22 januari 2006 01:33 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hij neemt vast het 'Uhhh .. '-gedeelte op zich.
Wat hij zegt. Vuile scooter jostiquote:Op zondag 22 januari 2006 01:43 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 januari 2006 12:43 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ah, daar is mijn favoriete VMBO'er ook al.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |