Toch niet in Hamburg hč?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:20 schreef ErikT het volgende:
Nee man, ik heb m vorige week gekocht.
quote:In de Duitse stad Hamburg hebben de autoriteiten een winkel gesloten, omdat de 41-jarige eigenaar bijna uitsluitend bedorven spullen verkocht. Zo meldt de zender NDR. Volgens een politiezegsman was de uiterste houdbaarheidsdatum van ongeveer twee derde van de tweehonderd aanwezige artikelen in de supermarkt verlopen. In de vlees- en viskoeling trof de politie zeekomkommers aan die tot 2001 voor consumptie geschikt waren. Bij andere producten was de houdbaarheidsdatum gewoon weggekrast.
Nee t zit aan de buitenkant. Het is iets met de dopjes ofzo, want t zit er zo in 'puntjes'. Het gaat overigens over Dommelsch, maar laten we het aub geen 'dit-is-pas-lekker-bier-topic' van maken.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:21 schreef buzzer het volgende:
terugbrengen en ruilen, waarschijnlijk een krat waar de flesjes niet goed van gespoeld zijn.
Daar stem ik mee inquote:Op zondag 22 januari 2006 00:24 schreef ErikT het volgende:
[..]
maar laten we het aub geen 'dit-is-pas-lekker-bier-topic' van maken.
Bier is wel lekker, mits je het goede merk koopt natuurlijkquote:Op zondag 22 januari 2006 01:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb altijd gezegd dat bier smerig is .En zie ,ik heb gelijk.![]()
HJ, Brand, Duvel, etcquote:
Ik doelde eigenlijk op wat voor merk de ts meuk op zijn flesjes aantrofquote:Op zondag 22 januari 2006 03:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
HJ, Brand, Duvel, etc
Dus geen 2e rangs bier zoals Amstel ofzo...
en dan bedoel ik natuurlijk goed bier, en niet de rommel waar de TS het over heeft
En je drinkt er nog uit!quote:Op zondag 22 januari 2006 00:20 schreef ErikT het volgende:
Nee man, ik heb m vorige week gekocht.
Ik had ook nog een kratje Palm staan vorige weekquote:
Teruggaan...da's ver weg. Bier drinken moet wel leuk blijven natuurlijk.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:33 schreef haagse_elfje het volgende:
nog nooit meegemaakt....
als ik jouw was was ik teruggegaan met die zooi
quote:Tyfus aan bierflesjes
Nee. Het zit aan de buitenkant van de flesjes. Niet aan het bier. Het bier is niks mis mee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |