In maart is de drukke tijd voor mij achter de rug, dus kan ik samen met Tong ademenquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok, maar wat is er dan in Maart dat je met Tong mee gaat ademen?
Je maakt me wel nieuwsgierig hoor
In maart moet ik dus alleen ademhalen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:25 schreef tong80 het volgende:
In maart ga ik bij komen van de Olympische spelen. Dus ik weet niet wat er bedfoeld wordt.
Ah, je hebt een drukke tijd nu? Duidelijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
In maart is de drukke tijd voor mij achter de rug, dus kan ik samen met Tong ademen
Vandaag nog nietquote:Bevredigd?
er is vast wel een pufklasje voor je te vinden hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
In maart moet ik dus alleen ademhalen?
Het is pas half 2, de dag is nog jongquote:
Het geheim van tong is onthuldquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:30 schreef tong80 het volgende:
Kijk ik heb niks mer te zeggen eigenlijk maar ik reageer wel. Dan heb je er weer een post bij.
ik had het nog over de woensdagquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is pas half 2, de dag is nog jong
elke typofout is een extra post dusquote:
Die was bij mij dan weer zeer okayquote:
Trusten grandmasterquote:
Jij ook weltrusten.quote:
Is lang genoeg. Ik heb belangrijkere dingen te doenquote:Op donderdag 26 januari 2006 05:23 schreef PLAE@ het volgende:
tong heb je nou een uur of 3 geslapen?![]()
Weer een plaatsje! Daar komen er na vandaag wel weer een paar bij!quote:749. (750) 10266 1395 063 ikwilookwatzeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |