Gebeurd mij ook altijd, vervelend!quote:Op zondag 22 januari 2006 00:10 schreef soulsurvivor het volgende:
Wat me nou is gebeurt!!!
Zit ik op de fiets, kwamen er opeens oversteld.
Ja, zeg ik, dat moet ik meemaken!!
Niet om het 1 of ander maar ze kunnen toch wel zonder die poespas?
of niet soms.![]()
net als vorige week, loop ik daar weer, brengen ze hem achterover in een val!
nou zeg ik je!!!![]()
vragen niet waarom, of dit of dat, nee gewoon overheen gesteld.![]()
ongeloofeloos bewaar ik dit. En dan nog roepen van "ja ja wij ook!!!"
Van mij mogen ze opeens ook maar die kant op, niet dan?!!!
![]()
Nee, we snappen er gewoon geen hol van.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:18 schreef soulsurvivor het volgende:
ja hallo interactie met je medemens is compromieloos.
of is dit opeens een vergaderzaal van medestanders geworden of zo.?
![]()
ja hallo begin een topic in onzin of je doet het niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:20 schreef IkWasHier het volgende:
[..]
Nee, we snappen er gewoon geen hol van.
das de bedoeling, gewoon stom mee lullenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:20 schreef IkWasHier het volgende:
[..]
Nee, we snappen er gewoon geen hol van.
www.drugsinfo.nlquote:Op zondag 22 januari 2006 00:18 schreef soulsurvivor het volgende:
ja hallo interactie met je medemens is compromieloos.
of is dit opeens een vergaderzaal van medestanders geworden of zo.?
![]()
nee idd, en waarom nu wel danquote:Op zondag 22 januari 2006 00:21 schreef mcintosh het volgende:
[..]
das de bedoeling, gewoon stom mee lullen
En laatst was er ook al iets over op de radio, dat het allemaal weer niet kon enzo!
Lijkt me dat ie daar meer dan genoeg verstand van heeft..quote:
Medestanders enzoquote:Op zondag 22 januari 2006 00:22 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Lijkt me dat ie daar meer dan genoeg verstand van heeft..
Omdat ze ineens allemaal zeggen dat het niet kan, en dán is het ineens wél goed.quote:
wat heeft dat met dit topic te maken? ontopic graag of anders niet overbrengen.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:22 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Lijkt me dat ie daar meer dan genoeg verstand van heeft..
Ja gezellig, een online dealerquote:
nee je hebt het gelijk ook, ik liet me even gaan uit de slof, maar de sloffen zijn uit hoor, allebei, zal niet meer achterkomenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:24 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
wat heeft dat met dit topic te maken? ontopic graag of anders niet overbrengen.
tenminste wanneer ik degelijk overdrijf is het moto nog steeds: wie niet blijft gaat weg.
die diepte is mij zwaar overdreven.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:24 schreef xstatic1975 het volgende:
Vanwege het feit wanneer waarom hoe en hoezo dan?
on-topic. Ik blijfquote:Op zondag 22 januari 2006 00:24 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
wat heeft dat met dit topic te maken? ontopic graag of anders niet overbrengen.
tenminste wanneer ik degelijk overdrijf is het moto nog steeds: wie niet blijft gaat weg.
nou ik ga weg.quote:
maar waar ga je heen, dás ook niet geheel inbelangrijk...quote:
In dat geval zo niet dan toch alstublieft dank u wel daag...quote:Op zondag 22 januari 2006 00:26 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
die diepte is mij zwaar overdreven.
maar wanneer je niet in stelling blijft, zal ik verder intrigerende zaken blijven beschouwen.
met uw goed vinden dus.
opgevert, bah, net als die rechtsdraaiende klappen van de zweepquote:
ja hallo, stel je je kwetsbaar op, krijg je dit over je heen.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:27 schreef mcintosh het volgende:
[..]
opgevert, bah, net als die rechtsdraaiende klappen van de zweep
Prima, als het zo moet, ga ik lekker terug naar mijn ijstijdquote:Op zondag 22 januari 2006 00:29 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
ja hallo, stel je je kwetsbaar op, krijg je dit over je heen.
niet dat overdaad in jeden geval overgaat, maar om het een of ander, is het gevolg tochwel degelijk overdaad.
kijk hier kan je wat meequote:Op zondag 22 januari 2006 00:31 schreef Pool het volgende:
Daarentegen zou ik er onderdoorgaan, van de in dit topic beschreven reeks van ja, gebeurtenissen zou ik het wel willen noemen. Om dat op een hoger plan te tillen kom je al snel uit bij een ander denkpatroon waarmee je evenwel niets zou kunnen zeggen dat er op lijkt. Maar daar zullen we in dit topic niet helemaal uitkomen denk ik. Wellicht is een tweede deel niet onoverkomenlijk.
Het een sluit het ander niet minder genoegzaam uit, mits er niet teveel bij komt kijken.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:32 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
kijk hier kan je wat mee![]()
ongenoegzaam doorsluimeren heb je namelijk ook geen drol aan.
Die heb ik geprobeerd te negeren. Is me niet gelukt, maar derhalve toch.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:33 schreef NJ het volgende:
Ik voel met je mee Pool.
Vooral die tenenkrommende spelfout in de TT en de OP vallen me zwaar.
Dat beweer jij, edoch is de samenloop der genoegzaamheid genoeg reden aan te nemen dat het herstel minder voorspelbaar is dan de som der delen.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:33 schreef Pool het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet minder genoegzaam uit, mits er niet teveel bij komt kijken.![]()
Wie de spelfout doorziet is een rots die nimmer en te meer geniet.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:35 schreef Pool het volgende:
[..]
Die heb ik geprobeerd te negeren. Is me niet gelukt, maar derhalve toch.
kappen met verkappen!!!quote:Op zondag 22 januari 2006 00:42 schreef DLTF het volgende:
verkapt Kijk-mij-eens-leuk-zijn topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |