zal het niet meer doen ok?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:43 schreef Relneger18 het volgende:
hun? hun!!!?? HUN?!?!?!?!?het is ZIJ ZZZZIJJJJJJ Z-I-J
ZIJ!!!
![]()
fransquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:41 schreef Het_Biertje het volgende:
holycrap. je bent zelf een rus ofzo?
dat is nog steeds de veiligste manier van bellen, het is wel iets duurder, maar je komt nooit voor verrassingen te staanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:46 schreef Adelante het volgende:
Daarom is de Razr er nu ook in prepay...
Heb ik ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:46 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
frans
en ik heb de bescheiden nokia 6670 gekocht, niet gratis met een abbo![]()
quote:
hij had hem vast alsof ie zichzelf met een pistool door het hoofd ging schietenquote:
compleet offtopic: als ike een post van jou lees heb ik steeds een liedje van ze in mijn hoofd... Godver, het was net weer een beetje uit mij kopquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:48 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
![]()
![]()
kep altijd een nokia gehad![]()
en ik heb het niet eens van die bandquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
compleet offtopic: als ike een post van jou lees heb ik steeds een liedje van ze in mijn hoofd... Godver, het was net weer een beetje uit mij kop![]()
Mate my momquote:Op zondag 22 januari 2006 00:00 schreef HostiMeister het volgende:
dudes, seriously ik doe alleen maar pimpen, met mijn nieuwe patta's, m'n iPod, mijn gsm'etje, mijn kapsel, mijn laptop, mijn broeken, mijn teevee, mijn weecee, alles
Ik ben een moederneukende pee ie em pee!!!
Sup nigga?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:00 schreef HostiMeister het volgende:
dudes, seriously ik doe alleen maar pimpen, met mijn nieuwe patta's, m'n iPod, mijn gsm'etje, mijn kapsel, mijn laptop, mijn broeken, mijn teevee, mijn weecee, alles
Ik ben een moederneukende pee ie em pee!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |