ze zijn vrijgezel en willen een film nadoen. en hun eigen doorzettingsvermogen testen. vind je het nu nog steeds zo knap? ga je de athleten die deelnemen nu inlijsten?quote:op donderdag 23 maart 2006 16:57 schreef whoopsydaisy het volgende:
maar even zonder gein: wel knap al snap ik de logica hierachter helemaal niet.
vertel maar hoor.quote:op donderdag 23 maart 2006 16:57 schreef whoopsydaisy het volgende:
hoe gaat het, heren? wil iemand horen wat ik gisteren bij mijn vriend heb gedaan?![]()
![]()
maar even zonder gein: wel knap al snap ik de logica hierachter helemaal niet.
zeikstraal.quote:op donderdag 23 maart 2006 21:01 schreef geen-diee-hoe-die-heet het volgende:
blablablablablabladibladiblablabladibladibladibladiblablabla
sterk gesproken !quote:op donderdag 23 maart 2006 21:36 schreef intergalactrick het volgende:
wat wil je zeggen whoopsydaisy?
nu weet ik het al helemaal niet meer...quote:op donderdag 23 maart 2006 21:36 schreef intergalactrick het volgende:
wat wil je zeggen whoopsydaisy?
dat is vervelend. ik denk dat ik dit weekend trouwens niet ga redden.quote:op vrijdag 24 maart 2006 16:20 schreef whoopsydaisy het volgende:
[..]
nu weet ik het al helemaal niet meer...![]()
ook vrouwquote:op vrijdag 24 maart 2006 10:49 schreef twinky het volgende:
yes, het gaat me lukken. allemaal dankzij een lange afstand relatie...
ben ik de enige vrouwelijke deelnemer?
inderdaad! en still going strongquote:op vrijdag 24 maart 2006 11:25 schreef bak_beest het volgende:
nee hoor, zweefvliegje is ook een vrouwelijke deelnemer.
zal ik ff langskomen andersquote:op zondag 26 maart 2006 22:13 schreef zweefvliegje het volgende:
[..]
inderdaad! en still going strong
btw, vriendje komt misschien volgende week naar rotterdam, indien dat zo is, haak ik af![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |