ja dat is waarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:20 schreef Chriz2k het volgende:
Gast, je werkt in een supermarkt.
nee door hoofdpijn kan ik niet meer goed nadenkenquote:
lichamelijk alleen voor nadenkenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:23 schreef NJ het volgende:
Nu óók lichamelijk?
Ik moet wel werken .quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:24 schreef melismay het volgende:
Werken?!Vindt je het dan gek dat je hoofdpijn hebt! Wie gaat er nou werken!
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:24 schreef DeLeider het volgende:
Je hebt kanker, thank god.
the horror.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:26 schreef Meki het volgende:
[..]
maar dan is Meki dood
![]()
dan geen Meki Bier of Meki Shop
Helaas is kanker niet besmettelijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:26 schreef Jett het volgende:
jij werkt in de AH in ossdoprik ga je stalken!
heb je me een keer gezienquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:26 schreef Jett het volgende:
jij werkt in de AH in ossdoprik ga je stalken!
Dank je welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:28 schreef the_legend_killer het volgende:
beterschap !
Verander je avaquote:
mag dat danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:27 schreef Adelante het volgende:
Ziek in je hoofd? Kan dat niet in NWS?
'n dooie en bijna opgezette walvis kan er ook inquote:
Nee, maar ik verveelde me en keek in het AH medewerkers topique en zag dat jij daar werktequote:
oow . Werken is juist goedquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:30 schreef Croupouque het volgende:
Meki, werken is ook helemaal niets voor jou. Je bent een intellectueel, een denker, een vrije geest die als een witte duif rond moet fladderen en door de gaten in de wolken neerkijkt op alle loonslaven terwijl je poept op de kalende hoofden van het gezag.
woon je er in de buurt ervanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:31 schreef Jett het volgende:
[..]
Nee, maar ik verveelde me en keek in het AH medewerkers topique en zag dat jij daar werkte
maar dat is walvis hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
'n dooie en bijna opgezette walvis kan er ook in
heel erg bedankt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:47 schreef Jajong het volgende:
Sterkte Meki, moge je er weer spoedig van herstellen!
Ctrl +C .. Ctrl +Vquote:Op zondag 22 januari 2006 00:23 schreef DjDev het volgende:
Je hebt kanker
ben ik kansloosquote:Op zondag 22 januari 2006 00:25 schreef DjDev het volgende:
[..]
Nee...dat doe ik alleen bij kansloze mensen
oowquote:Op zondag 22 januari 2006 00:27 schreef DjDev het volgende:
[..]
Nee..nou bijna..Maar die Messenga gozer wel
Als je er 3 pakjes van neemt wel ja...quote:Op zondag 22 januari 2006 00:34 schreef IkWasHier het volgende:
Een aspirine doet wonderen
Of 6quote:Op zondag 22 januari 2006 00:36 schreef DjDev het volgende:
[..]
Als je er 3 pakjes van neemt wel ja...
oowquote:Op zondag 22 januari 2006 01:11 schreef mrkanarie het volgende:
Ik ben martijn, aangenaam.
nog klein beetje hoofdpijn . doordat net bijna kleine ongeluk gemaakt met autoquote:Op zondag 22 januari 2006 14:33 schreef Adelante het volgende:
Voel je je al beter?
nee nog nietquote:Op zondag 22 januari 2006 14:42 schreef marleenhoofd- het volgende:
heb je al rijbewijs?
jij toekomst voorspellenquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:20 schreef Chriz2k het volgende:
Gast, je werkt in een supermarkt.
quote:
tief van mijn account afquote:Op zondag 22 januari 2006 14:42 schreef marleenhoofd- het volgende:
heb je al rijbewijs?
jij ookquote:Op zondag 22 januari 2006 16:29 schreef koenimex het volgende:
[..]
Nee, koorts en misselijk. Maar morgen ben ik weer beter(denk ik).
Beterschap he!
denken denken is moeilijkquote:Op zondag 22 januari 2006 16:30 schreef Sight_key het volgende:
Je moet niet denken, denken is slecht voor jou. Denken is slecht voor Meki. Meki moet weten. Meki moet het denken achterwege laten.
Denken is het meest onzinnige dat bestaat. En dat doet ook pijn aan je hoofd inderdaad, en je wordt er vroegtijdig grijs van en krijgt rimpels en nog meer.![]()
Denken is onzinnig. Denken zorgt voor conflicten in je hersens. Je moet het denken proberen te doorbreken als het ware. Denken gebeurt in spiraalvorming, of via spanningsvelden in je hoofd, maar dat weet ik niet zeker. In ieder geval wordt er gedacht omdat er een probleem is, die een oplossing zoekt.quote:
ben ik Turkquote:Op zondag 22 januari 2006 22:22 schreef EvilWasp het volgende:
Vast vogelgriep.
Oow jaquote:
ik denk dat Thee met suiker me goed doetquote:Op zondag 22 januari 2006 23:38 schreef remlof het volgende:
beterschap meki, neem wat mekibier!
met wiequote:Op zondag 22 januari 2006 23:44 schreef Tafkahs het volgende:
wordt het niet zo langzamerhand eens tijd dat je ging daten, Meki?
Wat heeft Brechje je opgeleverd via Yvonne?quote:
1. niksquote:Op zondag 22 januari 2006 23:46 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wat heeft Brechje je opgeleverd via Yvonne?
Wat heeft je eigen datingservice je opgeleverd?
nou, voor een hoop geld kan je niks kopen. Als je daar niet beter van wordt...quote:
juist daar heb je gelijk inquote:Op zondag 22 januari 2006 23:53 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
nou, voor een hoop geld kan je niks kopen. Als je daar niet beter van wordt...
maar dan ben ik afwezigquote:Op maandag 23 januari 2006 00:07 schreef dutchmage het volgende:
ik heb zojuist het hele topic gelezen.. en ben tot de conclusie gekomen dat er maar 3 oplossingen is voor jouw ziekte...
spuitje, in laten slapen, of van de 60ste verdieping afpleuren..
in gedachte bagger leef je voort..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |