Voor de grafkanker?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef Adelante het volgende:
Klik eens op UVT hier voor!
oefenenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:07 schreef peenenui2 het volgende:
hoe vind je hier nou de weg zeg, topics zijn ineens weg, heb al grafkanker gekregen en ze zeggen dat ze al mail gestuurd hebben maar dat hebben ze nog niet
nou ja, ik zie wel
nog iemand die iets gaat doen in Amsterdam?
Heb je wel ineens veel vrije tijdquote:
zow zal je moeder zijn zeg...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef veldmuis het volgende:
Owja, succes met je grafkanker, ts.
Vet, dat zoek ik nog namelijk! Tijd! Vrije boeit me niet zo.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je wel ineens veel vrije tijd
Hu? JIJ hebt de grafkanker gekregen zeg je? Ik vind het kut voor je, en wens je succes, en bij deze ook sterkte. Wat heeft mn moeder ermee te maken?quote:
Veldmuis.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:08 schreef veldmuis het volgende:
He, NJ!
ja al gekeken, wel veel topics hier zeg.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef Adelante het volgende:
Dát moet je nou eens aan hem vragen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
die pauper graf nep mongool? wat is er mis met Amsterdam?
nou die wens je toch ook geen grafkanker als die ergens op bezoek gaat?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hu? JIJ hebt de grafkanker gekregen zeg je? Ik vind het kut voor je, en wens je succes, en bij deze ook sterkte. Wat heeft mn moeder ermee te maken?
Volgens mij ben je hendig dom.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:13 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
nou die wens je toch ook geen grafkanker als die ergens op bezoek gaat?
ik ken hem niet verder dus ga wel van mijn eigen meing uitquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Dát moet je nou eens aan hem vragen.
Hij heeft daar een hele leuke mening over..
Newbies met een mening? WTF?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:14 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
ik ken hem niet verder dus ga wel van mijn eigen meing uit
ja waarom niet, ben dan wel nieuw hier maar dan mag ik toch wel een mening hebben ofzo? Lekker welkom hier zegquote:
Tief dan op als je het niet okay vind!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:16 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
ja waarom niet, ben dan wel nieuw hier maar dan mag ik toch wel een mening hebben ofzo? Lekker welkom hier zeg
nieuw=meningsloosquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:16 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
ja waarom niet, ben dan wel nieuw hier maar dan mag ik toch wel een mening hebben ofzo? Lekker welkom hier zeg
nee.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:16 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
zo gaat wel snel hier ineens, ook geen leven?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:16 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Tief dan op als je het niet okay vind!
neequote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je bent ook nog een kutkloon met een onherkenbare kutnaam.
WAT DENK JE DAN DAT IK HIER OP ZATERDAGAVOND DOE? TUURLIJK HEK GEEN LEVEN! KHEB BIJNA 30000 POSTS HIER! Bijnaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:18 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
zo gaat wel snel hier ineens, ook geen leven?
Je krijgt antwoord als de search werkt!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:19 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
nee
en ja kan geen spaties doen in naam en per ongeluk verkeerd e-mail adres ingevoerd, daar heb ik mailtje over gestuurd maar weet ik veel naar wie en wanneer ik antwoord krijg?
30000????quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:20 schreef veldmuis het volgende:
[..]
WAT DENK JE DAN DAT IK HIER OP ZATERDAGAVOND DOE? TUURLIJK HEK GEEN LEVEN! KHEB BIJNA 30000 POSTS HIER! Bijna.
Als je hem naar veldmuis@fok.nl stuurt lukt je dat inderdaad niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:19 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
nee
en ja kan geen spaties doen in naam en per ongeluk verkeerd e-mail adres ingevoerd, daar heb ik mailtje over gestuurd maar weet ik veel naar wie en wanneer ik antwoord krijg?
Nee, want ik heb schijt aan kutnewbies!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:26 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als je hem naar veldmuis@fok.nl stuurt lukt je dat inderdaad niet.
Fijn dat je mijn mailtje wel even beantwoordde.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee, want ik heb schijt aan kutnewbies!
NP!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Fijn dat je mijn mailtje wel even beantwoordde.
nee naar forum@fok.nl, dat moest ik doen ...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:26 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als je hem naar veldmuis@fok.nl stuurt lukt je dat inderdaad niet.
Dat moest je doen ja, nog steeds niet gedaan zeker?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:32 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
nee naar forum@fok.nl, dat moest ik doen ...
jawel, moest van klowjow, (wat een naam)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:43 schreef fallrite het volgende:
[..]
Dat moest je doen ja, nog steeds niet gedaan zeker?
Respect the UVT.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef Adelante het volgende:
Beter dan die van mij over die vakantiefoto's?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:48 schreef Bupatih het volgende:
Goed topic.
wat is grafkanker.. ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:07 schreef peenenui2 het volgende:
hoe vind je hier nou de weg zeg, topics zijn ineens weg, heb al grafkanker gekregen en ze zeggen dat ze al mail gestuurd hebben maar dat hebben ze nog niet
nou ja, ik zie wel
nog iemand die iets gaat doen in Amsterdam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |