Voor de grafkanker?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef Adelante het volgende:
Klik eens op UVT hier voor!
oefenenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:07 schreef peenenui2 het volgende:
hoe vind je hier nou de weg zeg, topics zijn ineens weg, heb al grafkanker gekregen en ze zeggen dat ze al mail gestuurd hebben maar dat hebben ze nog niet
nou ja, ik zie wel
nog iemand die iets gaat doen in Amsterdam?
Heb je wel ineens veel vrije tijdquote:
zow zal je moeder zijn zeg...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef veldmuis het volgende:
Owja, succes met je grafkanker, ts.
Vet, dat zoek ik nog namelijk! Tijd! Vrije boeit me niet zo.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je wel ineens veel vrije tijd
Hu? JIJ hebt de grafkanker gekregen zeg je? Ik vind het kut voor je, en wens je succes, en bij deze ook sterkte. Wat heeft mn moeder ermee te maken?quote:
Veldmuis.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:08 schreef veldmuis het volgende:
He, NJ!
ja al gekeken, wel veel topics hier zeg.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef Adelante het volgende:
Klik eens op UVT hier voor!
Dát moet je nou eens aan hem vragen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:09 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
die pauper graf nep mongool? wat is er mis met Amsterdam?
nou die wens je toch ook geen grafkanker als die ergens op bezoek gaat?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hu? JIJ hebt de grafkanker gekregen zeg je? Ik vind het kut voor je, en wens je succes, en bij deze ook sterkte. Wat heeft mn moeder ermee te maken?
Volgens mij ben je hendig dom.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:13 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
nou die wens je toch ook geen grafkanker als die ergens op bezoek gaat?
ik ken hem niet verder dus ga wel van mijn eigen meing uitquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Dát moet je nou eens aan hem vragen.
Hij heeft daar een hele leuke mening over..
Newbies met een mening? WTF?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:14 schreef peenenui2 het volgende:
[..]
ik ken hem niet verder dus ga wel van mijn eigen meing uit
ja waarom niet, ben dan wel nieuw hier maar dan mag ik toch wel een mening hebben ofzo? Lekker welkom hier zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |