abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 januari 2006 @ 21:36:58 #76
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_34561597
En duur
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 22:24:47 #77
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_34562906
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 21:12 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
visolie... heel belangrijk
Wat ik ervan begrepen heb werkt dat ofwel erg goed, ofwel vrijwel niet. Het is erg persoonsgebonden.
Vampire Romance O+
pi_34572403
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 21:36 schreef Robbiej het volgende:
En duur
Voor mij is het elke cent waard!
AquaDiGio heet vanaf nu w8jij17
  zondag 29 januari 2006 @ 13:04:07 #79
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_34576842
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:24 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Wat ik ervan begrepen heb werkt dat ofwel erg goed, ofwel vrijwel niet. Het is erg persoonsgebonden.
De pest is dat je de hele dag vis loopt te boeren...
Ik ben er na 3 dagen alweer mee opgehouden.
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_34577913
Ik zie iedereen hier trouwens positief doen over Concerta... ben ik dan de enige die er letterlijk een week niet door heeft kunnen slapen? ... letterlijk
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 29 januari 2006 @ 13:49:43 #81
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_34578483
Bij mij werkte het niet...
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_34578649
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:49 schreef BDisOKE het volgende:
Bij mij werkte het niet...
Ik was overdag een zak hooi zo actief, 's avonds kwam alle energie eruit, dus kon ik 't verdommen in slaap te vallen
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 29 januari 2006 @ 14:37:14 #83
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_34580142
Ik heb concerta nog niet gehad. Maar de eerste 2 weken dat ik met ritalin ben begonnen, heb ik ook amper geslapen. Max 4 tot 5 uur per nacht, terwijl ik normaal er toch minimaal 8 - 9 uur nodig heb.

Nu (ben nu 4 weken ermee bezig) gaat het al een stuk beter. Nog niet optimaal, maar heb melatonine gekregen en ga daar mee beginnen als het me te gortig word. Nu gaat het al een paar dagen best goed.

Ik denk dat het gewoon de gewenning is. Aangezien ik de dagen dat ik thuis zit, toch wel problemen heb met het eraan denken dat ik de ritalin moet innemen, denk ik dat ik misschien toch wil overgaan naar concerta over een poos. Als het te vaak vergeten gaat worden.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_34580908
quote:
Op zondag 29 januari 2006 14:37 schreef Roeji het volgende:
Ik heb concerta nog niet gehad. Maar de eerste 2 weken dat ik met ritalin ben begonnen, heb ik ook amper geslapen. Max 4 tot 5 uur per nacht, terwijl ik normaal er toch minimaal 8 - 9 uur nodig heb.

Nu (ben nu 4 weken ermee bezig) gaat het al een stuk beter. Nog niet optimaal, maar heb melatonine gekregen en ga daar mee beginnen als het me te gortig word. Nu gaat het al een paar dagen best goed.

Ik denk dat het gewoon de gewenning is. Aangezien ik de dagen dat ik thuis zit, toch wel problemen heb met het eraan denken dat ik de ritalin moet innemen, denk ik dat ik misschien toch wil overgaan naar concerta over een poos. Als het te vaak vergeten gaat worden.
Hm, met de ritalin had ik nooit problemen...dat werkte gewoon meteen en ik had geen rare bijverschijnselen..

Concerta daarintegen, die zooi is zo kut (mening, sorry voor de mensen die er positief over zijn )
Brutal. Fucking. Metal.
pi_34581047
Is het trouwens ook een ADHD-symptoom dat je zeg maar van de een ongelooflijk veel prikkels kunt verdragen, en van de ander bijna niks?
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 29 januari 2006 @ 15:26:51 #86
63411 Roeji
pi_34581714
hahaha, klinkt bekend. Zet mn pa en mij in een kamer en laat ons bijvoorbeeld een schilderij samen ophangen. Als je na een uur komt kijken heeft ófwel mijn pa mij opgehangen óf ik hem
Maar bij ons komt het omdat we zowat exact hetzelfde karakter hebben. En allebei ongeduldig en eigenwijs en mega-koppig zijn.

Maar als dat een symptoom zou zijn van adhd dan heb ik t ook. Er zijn mensen die me totaal niets doen ook al gaan ze tot het uiterste. Dan nog blijf ik kalm. Maar er zijn ook mensen waar ik nog geen minuut mee in dezelfde kamer kan blijven. Meestal irriteer ik me al vantevoren als ik weet dat die persoon er is. Niet omdat we ruzie of zo hebben. Maar omdat ik gewoon niet tegen het gedrag van diegene kan. Moeilijk uit te leggen.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_34586558
quote:
Op zondag 29 januari 2006 15:26 schreef Roeji het volgende:
hahaha, klinkt bekend. Zet mn pa en mij in een kamer en laat ons bijvoorbeeld een schilderij samen ophangen. Als je na een uur komt kijken heeft ófwel mijn pa mij opgehangen óf ik hem
Maar bij ons komt het omdat we zowat exact hetzelfde karakter hebben. En allebei ongeduldig en eigenwijs en mega-koppig zijn.

Maar als dat een symptoom zou zijn van adhd dan heb ik t ook. Er zijn mensen die me totaal niets doen ook al gaan ze tot het uiterste. Dan nog blijf ik kalm. Maar er zijn ook mensen waar ik nog geen minuut mee in dezelfde kamer kan blijven. Meestal irriteer ik me al vantevoren als ik weet dat die persoon er is. Niet omdat we ruzie of zo hebben. Maar omdat ik gewoon niet tegen het gedrag van diegene kan. Moeilijk uit te leggen.
erg herkenbaar... ik heb het trouwens ook bij anderen bij sommige mensen kan ik heel makkelijk het bloed onder hun nagels vandaan halen zonder dat ik iets verkeerd doe
PS4 online: micro_nl
pi_34590857
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:32 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

erg herkenbaar... ik heb het trouwens ook bij anderen bij sommige mensen kan ik heel makkelijk het bloed onder hun nagels vandaan halen zonder dat ik iets verkeerd doe
Brian ik ga je even verbeteren hoor het is eerder dat je niet door hebt dat je wat verkeerds doet/zegt..
pi_34594660
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:32 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

Ja kijk, dát bedoel ik...
M'n beste vriendin kan bij wijze van spreken alles met me doen wat ze wil, maar als m'n broertje 1 irritant ding zegt, flip ik ongeveer direct..
Van de week ook, ik had in de woonkamer beetje gitaar gespeeld, moest weg, dus ik had m'n gitaar op de stoel neergezet.. Kom ik terug, gitaar weg. Blijkt hij ;m op m'n bed neergeGOOID te hebben
Daar kan ik gewoon NIET tegen
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 29 januari 2006 @ 21:37:31 #90
127956 Robbiej
pi_34594673
quote:
Op zondag 29 januari 2006 14:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Hm, met de ritalin had ik nooit problemen...dat werkte gewoon meteen en ik had geen rare bijverschijnselen..

Concerta daarintegen, die zooi is zo kut (mening, sorry voor de mensen die er positief over zijn )
Wat is er kut aan concerta dan?
pi_34594841
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:37 schreef Robbiej het volgende:

[..]

Wat is er kut aan concerta dan?
Ik ben een hele week letterlijk wakker geweest, omdat de "vastgehouden" energie er 's avonds uit kwam...
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 29 januari 2006 @ 21:41:31 #92
127956 Robbiej
pi_34594873
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ik ben een hele week letterlijk wakker geweest, omdat de "vastgehouden" energie er 's avonds uit kwam...
mwoah niet echt last van hoor. tis ff wennen. maar met Melatonine als je niet kan slapen gaat het perfect. maar ik heb dan ook niet echt de Hyperactiviteit..
pi_34594931
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:41 schreef Robbiej het volgende:

[..]

mwoah niet echt last van hoor. tis ff wennen. maar met Melatonine als je niet kan slapen gaat het perfect. maar ik heb dan ook niet echt de Hyperactiviteit..
Hm, ik ben gelukkig tijdens de eindexamens vorig jaar van de pillen afgestapt..
En ik moet zeggen dat ik me erg goed voel, alhoewel ik soms wel van die "paniekerige drukte" heb..
Brutal. Fucking. Metal.
pi_34595096
moah mensen halen bij mij niet snel het bloed onder de nagels vandaan, als iemand iets stoms zegt of kritiek geeft ga ik eerder heel chaggie doen of weglopen oid, ik kan er ook niet zo goed tegen als iemand het zegt als ik iets niet goed doe
pi_34595151
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:46 schreef guitarist.nl het volgende:
moah mensen halen bij mij niet snel het bloed onder de nagels vandaan, als iemand iets stoms zegt of kritiek geeft ga ik eerder heel chaggie doen of weglopen oid, ik kan er ook niet zo goed tegen als iemand het zegt als ik iets niet goed doe
Ook niet als het om iets belangrijks, gitaar bv, van je gaat?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_34595205
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ook niet als het om iets belangrijks, gitaar bv, van je gaat?
nah als we oefenen met de band, en ze zeggen dat ik iets niet goed doe wat ik in mijn ogen wel goed doe dan ga ik altijd chaggie op de versterker zitten doorspelen enzo !!
pi_34595282
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:48 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

nah als we oefenen met de band, en ze zeggen dat ik iets niet goed doe wat ik in mijn ogen wel goed doe dan ga ik altijd chaggie op de versterker zitten doorspelen enzo !!
Als ik commentaar krijg op wat ik doe, heb ik of een grote bek terug, of ik probeer het te negeren.. wat ik heel moeilijk vind
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 29 januari 2006 @ 21:58:38 #98
63411 Roeji
pi_34595584
ik reageer heel verschillend. Op mn werk kruip ik een klein beetje in mn schulp. Hangt overigens van de situatie af. Soms geef ik tegengas.
Mn vrienden geven eigenlijk niet snel commentaar/kritiek. Kan misschien wel komen omdat ik voorheen nogal heel heftig kon reageren. Ik flap er heel snel iets uit, meestal nog voor diegene is uitgesproken. En soms kan ik gewoon in mezelf zitten mokken.

Jeetje ik hup weer flink heen en weer. Sorry als t een vaag verhaal is...
Ik ben zo blij, zo blij
pi_34595813
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:58 schreef Roeji het volgende:
ik reageer heel verschillend. Op mn werk kruip ik een klein beetje in mn schulp. Hangt overigens van de situatie af. Soms geef ik tegengas.
Mn vrienden geven eigenlijk niet snel commentaar/kritiek. Kan misschien wel komen omdat ik voorheen nogal heel heftig kon reageren. Ik flap er heel snel iets uit, meestal nog voor diegene is uitgesproken. En soms kan ik gewoon in mezelf zitten mokken.

Ik ken 't
Ik reageer meestal op een heel opvallende manier... Dat kan zowel hyper als überrustig zijn.. 't is raar als je niet weet hoe je reageert en later moet horen van anderen wat je precies deed

Echt fijn dat je hier meteen gesnapt wordt als je iets post
Brutal. Fucking. Metal.
pi_34595848
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:58 schreef Roeji het volgende:

neuj juist weer een erg herkenbaar verhaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')