Ik zou het toch melden.. als je ooit een serieus ongeluk krijgt is de kans enorm dat er gegraven gaat worden, en dan komt het zonder twijfel naar boven.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb het wel ooit gebruikt...maar als ik naar de rijschool toega met de vraag of ik 't moet zeggen, ben ik dom bezig
Edit: ik heb zowel Ritalin als Concerta gebruikt
Hoi Jossosquote:Op maandag 13 februari 2006 22:59 schreef Jossos het volgende:
Jezus. Wat herken ik mezelf in sommige verhalen hier.
Ik ben nooit getest, maar ben altijd een beetje de vreemde eend in de bijt geweest. Op de basisschool kon ik bij het minste of geringste ontploffen om dan als een maloot achter desbetreffend klasgenootje aan te rennen. Toen ik naar de middelbare school ging werd het juist het tegenovergestelde, alles binnenhouden wat dan tot uitbarsting kwam door gaten in de deuren te slaan, en pleistermuurtjes naar de vernieling te helpen. Het kon me ook nooit uitdagend genoeg zijn, ik deed het VWO, nu HBO, maar ik heb nergens een uitdaging aan, alles wordt direct een sleur..
Ik denk dat ik binnenkort toch maar eens ga kijken voor wat medisch advies, maar toch.. er hangt altijd nog een beetje een stigma over het hebben van een dergelijke 'aandoening' waardoor ik twijfel of ik wel durf..
Hoi.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:42 schreef Roeji het volgende:
Hee mighty, goed weer eens goed nieuws van je te horen.![]()
Ik ga vandaag ook weer verder met ophogen van de dosis. Zit met die 4 x 10 niet echt lekker in mn vel. Zo van: ik wil wel, maar t lukt nog net niet.![]()
Ben je nu weer de rust zelve? Zoals in het begin?
Ik heb ook een tijdje 4 x 10 gehad... was niet zo'n groot succes..iedereen om me heen vond me toen zo rustig.. ik had de conditie van een hooibaal en ik was niet mezelf...dus toen heel gauw terug naar 3xquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:01 schreef Roeji het volgende:
ik 4x 10mg op dit moment. Vanaf vandaag ga ik 1 of 2 x per dag omhoog met 5 mg. Even uitproberen wat t beste is.
Met 3x per dag slikken verging ik van de koppijn als ik ze iets te laat innam. Nu totaal geen bijwerkingen meer, zit alleen niet lekker in mn vel. Maar ook nog niet echt veel positieve dingen ervan.
Je hebt verschillende versies van Concerta, 18, 36, 54, 72mg ritalin is standaard die dosis is altijd hetzelfde.quote:Op woensdag 15 februari 2006 07:56 schreef Roeji het volgende:
wat is eigenlijk het verschil in dosering tussen concerta en ritalin? Hoeveel krijg je met de concerta binnen als totale hoeveelheid?
Blegh, praat me er niet vanquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:43 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Je hebt verschillende versies van Concerta, 18, 36, 54, 72mg ritalin is standaard die dosis is altijd hetzelfde.
Als je concerta inslikt, wordt de pil in zijn geheel opgenomen in de darmen, door de speciale capsule wordt dit heel langzaam (gedurende de dag) naar buiten geperst. Dit heeft te maken met dat de capsule vocht opneemt en daardoor druk uitoefent op de "cabine" waar het medicijn is opgeslagen.
*Meldt*quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:34 schreef Robbiej het volgende:
Wie heeft er net als ik ook gigantisch weinig zelfdiscipline?
*Meldt ook*quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:34 schreef Robbiej het volgende:
Ik ook guitarist.nl
Wie heeft er net als ik ook gigantisch weinig zelfdiscipline?
ik heb een van mijn pasjes door de midden gekniptquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:04 schreef Cleetje het volgende:
K*ut met peren Guitarist, dat heb ik nou ook altijd (bijna elke maand
) Ik heb er wel eens aangedacht om gewoon mn pasje doormidden te breken en verder alles netjes automatisch te betalen, mar ja dan kan ik ook geen boodschappen doen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |