"Diversen" klinkt vreselijk aantrekkelijkquote:Op zondag 12 februari 2006 16:00 schreef Roeji het volgende:
Oh ik ben dus niet de enige met dat probleemquote:Op maandag 13 februari 2006 08:06 schreef Cleetje het volgende:
Ja, ik doe de kattebak dus niet dagelijks, ik heb er gelukkig ook 2 staan op mn balkonnetje en daarbij gaan ze ook naar buiten, dus het hoeft ook niet zo vaak. Vandaar ook dat ik het af en toe vergeet.
En die van mij zijn al zo verwend, extra verwennen kan bijna niet, hahah. Ik heb er 4 en ze zijn als mijn kinderen ( waar ik er ook 2 van heb) en heb 1 lieveling die echt strontverwend is, die ook echt de hele dag achter me aan loopt te gillen naar me(de lieverd)
Ik weet het hoe je je voelt. Soms hoeft het maar een brief of telefoontje te zijn en dan weet je het niet meer. Dan ben je het helemaal kwijt.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:47 schreef Cleetje het volgende:
Pfff, morgen afspraak met het uitzendbureau, ik zit in de selectie procedure, ben al door de helft ervan heen.
Als ik aangenomen word, moet ik in week 9 beginnen. De afspraak met de Maatschappelijk werker is de dag erna, ik hoop dat ik alles op orde krijg voor ik aan het werk moet, dus niet zoals alle voorgaande keren, wel werken, maar thuis nog steeds een zooi.
Ik moet vanalles nog invullen, aanvragen, opgeven en ga zo maar door, t groeit echt boven mn hoofd binnen een paar dagen allemaal.
Al die post die je ook krijgt het gaat zooooooooo hard! ik word er echt GEK van!
Ik moet nu kinderopvang aan gaan vragen, maar heb de aangifte kinderopvangtoeslag nog niet eens gedaan van vorig jaar, dus durf al niet te bellen hoe het allemaal ook alweer moet, omdat ik met dan andere ook al te laat ben![]()
![]()
Zwaar klote dus, juist omdat ik het zelf alleen maar erger maak op deze manier, maar schijn niet anders te kunnen.
Zo dat is er ff uit, nu hopen dat de maatschappelijk werker me kan helpen alles op tijd in orde te krijgen en me kan helpen het zo te houden![]()
Hahaha, dat gebeurt hier al ongeveer, ik en mn vriend gebruiken de hellft van het bed met zijn 2en omdat ik een heel eind moet opschuiven voor de lievenling die perse naast mij moet liggen(op haar eigen deken)quote:Op maandag 13 februari 2006 10:59 schreef Roeji het volgende:
[..]
Oh ik ben dus niet de enige met dat probleem![]()
Nog even en ik kan in het mandje gaan slapen en zij in mijn bedMaar het zijn voor mij ook mn kinderen. En ze geven me zo ontzettend veel, daar mag dan wel wat verwennerij tegenover staan. Het gekke is dat, als ik soms boodschappen ga doen. Eigenlijk dus voor mezelf, ik thuis kom met allemaal lekkers en leuks voor hun, en mezelf ben vergeten
![]()
Geweldig!!!quote:Op maandag 13 februari 2006 10:49 schreef Robbiej het volgende:
Zow hey. sinds ik mn auto heb voel ik me top goedik wachte hier al op sinds ik 14 was..
en nu heb ik hem eindelijk!
nu alleen mn rijbewijs nog. over 174 dagen
dus dat word nog even afzien.
maarja ik heb mn auto!
Herkenbaar. Ik lig altijd dwars in bed, aangezien er een aan mn voeteneind wil liggen. En natuurlijk persé aan mijn voeteneind en niet op de vrije matras.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:09 schreef Cleetje het volgende:
[..]
Hahaha, dat gebeurt hier al ongeveer, ik en mn vriend gebruiken de hellft van het bed met zijn 2en omdat ik een heel eind moet opschuiven voor de lievenling die perse naast mij moet liggen(op haar eigen deken)![]()
Ik denk dat dit een van de weinige topics is, waar je 'ongestraft'quote:En ff ontopic: Ik probeer me bij te lezen bij de voorgaande topics over ADHD, maar het wil niet echt vlotten, dus vergeef me aub als nieuwkomer, als ik dingen zeg of vraag die al eerder besproken zijn.
Het zijn zulke lange teksten, dus het teruglezen gaat nog wel ff duren ( plus er zit totaal geen schema in, dan lees ik hier dan lees ik daar tot ik uiteindelijk niet meer weet waar ik begonnen was met lezen, pfff)
Herkenbaar dat paranoide worden.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:17 schreef Cleetje het volgende:
thnx Roeji, ik denk ook wel dat alles op zijn pootjes terecht gaat komen, maar af en toe word ik er echt paranoide van, vandaar ook dat ik hulp vraag aan het MJD, ik weet heel goed dat het me alleen niet lukt. Aangezien mijn vriend de hele week fulltime werk, moet ik het meeste nu zelf oplossen( vandaar dat ik eerst maar es partime begin, anders word het zo weer een bende)
Ik ben op dit moment op in mn hele leven en alles wat er aan vast zit structuur aan te brengen en ben begonnen met mn huis, waar ik aardig resultaat van begin te zien ( dit bevalt me dan ook zo goed, dat ik er alles aan wil doen dit zo te houden, zo ook met mn administratie), maar goed, het is deze week dus tijd voor de papieren en daar ben ik iets banger voor dan voor de zooi in mn huis.
Vandaar ook dat ik eerst aan het makkelijke begonnen ben en nu sta ik voor de grote klus met de administrative "shit"
Het gaat goed komen, echt!! Ik begin er zelf nu bijna in te geloven, maar heb hier nog wel moeite mee, omdat ik deze orde nooit gekend heb in mn leven, voor mij is het zoiets als de loterij winnen met 20 miljoen ofzo, als ik de boel op orde heb is dat mijn grote Prijs!!
Je vind t hier bijna alle soorten onderwerpen. Van a tot z.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:40 schreef Cleetje het volgende:
Hhahah, ja ik weet zeker wat je bedoeld en nog bedankt (heb in je postgeschiedenis gekeken) voor het vinden van een topic over katten! Super, ik wist nog niet dat er hier een plekje was voor katteliefhebbers ( ben vrij nieuw hier vandaar)
kijk op de site van janssen-cilag. Daar staat t op.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:25 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Weet iemand een verzekeringsmaatschappij die Concerta (36 mg) helemaal verzekerd. Ik weet dat achmea dat doet, maar ik wil niet naar achmea omdat ze geen orthodontie vergoeden en ik die wel nodig heb.
Hebben jullie nog tips? Misschien is het al voorbij gekomen en heb ik het niet gelezen, maar ik heb het topic niet helemaal gevolgd...
Ik geloof dat die meldplicht alleen geldt als je ook daadwerkelijk ritalin gebruikt/ooit gebruikt hebt voordat je examen hebt.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:49 schreef Roeji het volgende:
volgens mij ben je het verplicht om te zeggen als je het weet. Maar je kunt t natuurlijk altijd even vergeten omdat je er geen last meer van hebt. Zou ik doen. Maakt t allemaal tenminste een stuk makkelijker als ik de richtlijnen lees voor adhd-ers en een rijbewijs halen/krijgen/houden.
Maar goed, dat is mijn mening. Je moet zelf overwegen wat je doet. Misschien eens met je ouders overleggen? Wat zij ervan vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |