Let je wel op je woorden, jongeman?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:22 schreef arnout109 het volgende:
die vuile stinkslet van een ellen is door, die junk mag er ook wel een keer uit
Angelique heeft potentie om echt een goed album neer te zettenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:23 schreef Ayaxola het volgende:
Mwah, ik hoop eigenlijk niet dat al deze mensen ook een contract ofzo krijgen, heeft ook zo weinig nut, kunnen ze een singeltje maken en daarna worden ze musical-ster![]()
Ze is geen slet en stinkt ook niet, en die junk is Harmquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:22 schreef arnout109 het volgende:
Volgens mij bedoel jij oogdepoog (of zo iets)quote:
oogdepoogquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:24 schreef Dizer het volgende:
Volgens mij bedoel jij oogdepoog (of zo iets)![]()
nooit??? waarom weet ik 't dan???quote:Maar Christon kwam idd van het concervatorium maar die heeft er nooit op lopen doorzeuren
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:24 schreef Ayaxola het volgende:
Ze is geen slet en stinkt ook niet, en die junk is Harm
en wie ben jij? Nog nooit gezien in dit Idolsforum....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:22 schreef arnout109 het volgende:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht dat er zou komen: ".... en Harm is geen junk"
maar deze is veel lolliger![]()
![]()
![]()
Hij maakte er z'n 'ding' van, weet je.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:28 schreef E.T. het volgende:
Aaron is gewoon door?
iemand die staat te hip-hoppen op Hold the Line?
Die blijft er nog wel ff in hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:16 schreef babette21 het volgende:
op deze bladzijde heb ik nog niet gejuichtChriston eruit
eindelijk die arrogante rotkop uit al die ava's
Ellen welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:28 schreef E.T. het volgende:
ik heb trouwens niemand een rock-nummer horen zingen vanavond, maar dat terzijde..
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:30 schreef benxx het volgende:
Jeetje, effe de stemming gekeken.
Wat is die kerel met die ontploft matras op z'n kop een waus zeg.
a-aron of zoiets
ja maar... ja maar.... dat is tégen de FOK!/IDO-ava-policyquote:
en bedankt voor de tip, weet nu tenminste wat ik als avatar moet nemen...speciaal voor jou. ik bedoel, je kunt veel over christon zeggen, je kunt hem slecht vinden...lekker boeiend allemaal, meningen zijn meningen, maar arrogant is Chris dus niet. ik heb hem nooit horen opscheppen over het conservatorium...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:16 schreef babette21 het volgende:
op deze bladzijde heb ik nog niet gejuichtChriston eruit
eindelijk die arrogante rotkop uit al die ava's
Ja, dat vind ik ook erg respectabel.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ellen is een tof wijf, ze heeft al een aantal keer voor een niet-doorsnee nummer gekozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |