Je zult het zowel met dx9 (Xp) als met dx10 (Vista) kunnen spelen. Alleen zul je de specifieke dx10 effecten dan nog wel moeten missen tot je een echte dx10 kaart in huis haalt.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:24 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
dus mijn geforce 7800 gt zou het ook wel trekken ?
maar dan op directx 9 of directx 10 drivers
wie kan me dat vertellen?
Ja moet wel lukken.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:33 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
maar een geforce 7800 gt moet het lekker kunnen draaien dus ?
dat het er net zo uit ziet als op die filmpjes ?
Niet veel precieser dan '2006'quote:Op zondag 14 mei 2006 11:41 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
kan niet meer wachten totdat de game komt, is er nou al een release datum?
Nee.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:33 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
maar een geforce 7800 gt moet het lekker kunnen draaien dus ?
dat het er net zo uit ziet als op die filmpjes ?
Dus het wordt nog mooier?quote:Op zondag 14 mei 2006 12:47 schreef Retuobak het volgende:
Een X1900 series ook niet Daggla
Eerste DX10 beelden van Crysis moeten we nog zien
Ligt eraan hoe duur Vista isquote:Op zondag 14 mei 2006 14:31 schreef nlboy het volgende:
Wie gaat er Crysis en tegerlijkertijd ook Windows Vista kopen?![]()
Meer info over Vista: [PC] Windows Vista & Games
Zeker op een tering duur systeem alleenquote:Op zondag 14 mei 2006 14:39 schreef babba het volgende:
Crysis zal ook gewoon op DirectX 9 draaien, sterker nog, alles wat je tot nu toe hebt gezien van Crysis is DirectX 9
De systeemeisen zijn nog niet bekend dus daar kan ik niets over zeggen, het lijkt me wel dat het behoorlijk zwaar gaat worden jah. Tijd om m'n Pentium 4 2,8 de deur uit te doen en een Core 2 Duo aan te schaffen tegen die tijdquote:Op zondag 14 mei 2006 14:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zeker op een tering duur systeem alleen![]()
Ik dacht dat ATI zo rond december 2006/januari 2007 met zijn DX10 kaart komt.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik twijfel of ik er een tweede 7800GTX bij moet prikken of moet wachten op een DX10 kaart.
Wanneer komen die eigenlijk?
Ik heb al een dual core, maar dan een AMD. 2gig zit er ook al in..quote:Op zondag 14 mei 2006 15:37 schreef DooD het volgende:
ik dacht dat ATi als eerste kwam met zijn directX 10 kaart. Een Intel conroe ( core duo2) zal ook geen overbodige luxe zijn voor deze game en eht zelfde zal denk ik gelden voor 1,5 t/m 2 gig aan geheugen. Een tweede 7800 gtx kaart erbij is leuk, maar of kwa prijs/kwaliteit verhouding de preformance geeft is een tweede. Bang for the buck is ook belangrijk. Ik wacht denk ik op vista totdat ik een nieuwe pc aanschaf. Ik wil toch zeker wel een Directx 10 videokaart, want nu nog een X1900 XT kopen ofzo zie ik de waarde niet van in.
quote:Op zondag 14 mei 2006 15:54 schreef King_of_cubes het volgende:
Even een vraagje, heb je een speciale videokaart nodig voor Direct X 10? Of kan ik met mijn Geforce 6800 ultra ook Direct X draaien?
Gewoon voor de DX10 kaart gaan en je 7800 verkopenquote:Op zondag 14 mei 2006 15:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik twijfel of ik er een tweede 7800GTX bij moet prikken of moet wachten op een DX10 kaart.
Stiekem had ik gewoon geen zin om het topic door te lezen.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Lees nou even een paar post terug.....
SLIquote:Op zondag 14 mei 2006 15:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Vriend van mij heeft 2 6800's en dat is idd vrij kut.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:57 schreef Retuobak het volgende:
[..]
SLI
Ga echt voor een DX10 kaart Daggla, van SLI krijg je enkel spijt.
Ik haal overigens Vista ws. zodra het uitkomt, maar dat is pas na Crysis.
Mooi zo, ik volgens mij ook geen PCI meer overquote:Op zondag 14 mei 2006 17:15 schreef Retuobak het volgende:
Crytek zal de Ageia PhysX kaart niet ondersteunen in Crysis.
Dat zegt voldoende over zo'n kaart. Als Crysis het niet ondersteund dan voorspel ik toch weining toekomst voor zo'n kaart. En ATI en NV zijn niet dom, die sluiten gewoon goeie deals met Havoc en dan kan Ageia ook weer de geschiedenis boeken in. Of één van de twee koopt Ageia op.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:15 schreef Retuobak het volgende:
Crytek zal de Ageia PhysX kaart niet ondersteunen in Crysis.
Nog wel. Vanaf dx10 gaat dit veranderen.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:22 schreef -skippybal- het volgende:
Het beeld natuurlijk wel, maar de berekeningen van hoet het moet bewegen enzo gaat volgens mij puur via de processort.
Microsoft heeft laatst laten weten ook bezig te zijn met een physics API om deze in DirectX te stoppen. Dus ik neem aan dat ATi en nVidia dat wel moeten gaan ondersteunenquote:Op zondag 14 mei 2006 17:31 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Nog wel. Vanaf dx10 gaat dit veranderen.
Ati heeft al tech demos laten zien waarbij de gpu ook physics taken overneemt.
Nvidia zal dit ook vast gaan ondersteunen.
Scheelt weer zon achterlijk pci-physics geval
Wow, die is echt mooi. Dat customisen van je wapen en suit is wel leuk gedaan en die physics zijn echt te vet. Gewoon een hele nieuwe manier van spelen zo, want je kunt niet meer echt achter bomen schuilen enzo.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:25 schreef nlboy het volgende:
...
Hier vind je een filmpje puur 5 min jungle. (mp4-formaat)
bron: incrysis.com
Quicktime of VLC gebruiken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:45 schreef DooD het volgende:
Bah krijg dat jungle filmpje niet geopend. Zo te lezen mis ik wat, maar ja ik zie het wel bij release van de game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |