Maud was ook een van mijn favorieten hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, god, jeetje, Floortje ging ook behoorlijk de mist in met What You're Made Of.
Boris en Maud waren alletwee niks!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:34 schreef WithMe het volgende:
[..]
Maud was ook een van mijn favorieten hoor.
En bovendien: alles beter danBoris
.
Irma en Ron hadden in de finale samen ometen zittenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Boris en Maud waren alletwee niks!
jah of marliesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Irma en Ron hadden in de finale samen ometen zitten
Ik denk niet dat die fans dat zo bedoeld hebben.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Toen Serge bij de workshops Have A Little Faith In Me zong hadden z'n fans allemaal Have A Little FAith In Serge shirts aan. Dat vond ik eigenlijk zo negatief. Zo van: "Nou, alsjeblieft, geef hem een kans, het wordt anders niks meer met die jongen."
Nee, natuurlijk niet, maar het kwam zo over.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:38 schreef Svensational het volgende:
Ik denk niet dat die fans dat zo bedoeld hebben.
Nee, allemaal Ellen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:38 schreef Svensational het volgende:
Wedden dat ze weer Marescha gaan zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |