Liveshow 4: Rock (interesant thema, kiezen ze alleen soft-rock...
1 Floortje (op het dramatische ‘what you’re made of’ na haar minste optreden, maar ze weet me toch steeds weer te raken, en vandaar deze eerste plaats)
2 Christon (goed nummer, op een zeer geode manier gebracht. Ik vind het zeer onterecht dat ie op de kruk kwam, en nog onterechter dat ie eruit ging...mede door mijn stemmen voor Chris die marescha vreemd genoeg kreeg
![]()
)
3 Angelique (ze heft een fantastische stem. Er was iets in haar optreden waar ik niet zo van onder de indruk was, maar ze behoorde overduidelijk tot de beteren van deze avond)
4 Serge (viel me wederom mee, weet zijn zang met performance op te krikken, wat ik een pluspunt vind, zie hem niet als potentiële winnaar, maar hij kon nog wel eens gaan verassen)
5 Marescha (moet toegeven, vond het een aardig optreden, maar het is me jammer genoeg niet zo heel erg bijgebleven, toch vond ik het niet terecht dat ze op de kruk zat)
6 Ellen (viel me vreemd genoeg tegen. Ze was niet slecht, maar ik vond gewoon het lied niet echt bij haar passen, en dat was naar mijn mening te zien in haar optreden, toch niet geheel terecht op de kruk)
7 Raffaella (ze was niet slecht, maar ik was er gewoon niet weg van deze week)
8 Harm (op zich kwam hij er in het refrein wel een beetje in, maar hij iwst het niet echt over te brengen)
9 Aäron (vervelende zang, spastische bewegingen, ik vind dit een van de slechtere optredens in 3 jaar Idols, en dat wil toch wel wat zeggen, verdiend op de kruk, onverdiende 6e plaats)
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-